CR500 info en pics

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mobydick

Die hard MF'er
12 okt 2004
290
0
Den Haag
Ik zie dat er aardig wat rijders op dit forum een CR500 aanschaffen en iedere keer een aparte topic maken van hun motor en eventuele vragen.Nou dacht om 1 algemene topic te maken dat alleen gaat over de CR500 van het oudste tot het laatste model,dus zowel lucht gekoeld als water gekoeld.Als iem dan info wil over de CR500 hoeft hij alleen maar naar dit topic te gaan en niet speciaal een topic daarvoor openen
Zou ook wel leuk zijn dat wanneer jullie iets vragen over je CR500 je ook een foto ervan plaats.
 
Oja,was effe m'n pic vergeten
full

Specs: CR500 bj'98
JH getuned
Komplete Spes uitlaat systeem
Tandwiel verh 15/40
Topsnelheid .....?? Weet ik nog niet.
 
heb er ook net een gekocht een weekje geleden, moet zeggen dat het leuk rijdt, maar in vergelijking met mijn ex husky 610 toch een grote aanpassing vraagt :)

CR500.jpg


uiterlijk is niet te vergelijken met mijn husk, maar het wordt is dan ook geen poserbike :+
 
15\40 wat jammer ja je koopt toch een cr500 om zijn trekkracht dan ga je dat toch niet onderuit brengen omdat je zonodig sneller moet rijden ps;niet negatief bedoelt hoor.
 
15\40 wat jammer ja je koopt toch een cr500 om zijn trekkracht dan ga je dat toch niet onderuit brengen omdat je zonodig sneller moet rijden ps;niet negatief bedoelt hoor.
Met de 15/40 verhouding heeft het toch behoorlijk wat trekkracht.Voorwiel gaat makkelijk de lucht in zijn 2 en 3.Het is nu voor straat gebruik en met cross verhouding is het echt niet lekker rijden.
 
Dit is dus mijn bakbeest uit '99

origineel....zoek alleen een andere uitlaat? iemand?

3232.JPG
 
Laatst bewerkt:
ALs er nog al heel wat rijders zijn met een CR500,kunnen we misschien een keer een CR500 meeting houden.Cross of supermotard en natuurlijk kunnen de andere motoren ook komen,maar dit is maar een idee.Weet nog niet of er aardig wat CR500 rijders op dit forum zijn.

Als je heel wat info wil over een CR500,kan je kijken op www.cr500riders.com.
Natuurlijk is deze topic dan de Nederlandse versie.
 
Nou ja,de mijne ook maar weer eens.
CR500 uit '94.

cr50012.JPG


cr50014.JPG


HGS voorpijp,en FMF korte demper,wat voor een heerlijk geluidje zorgt...

Meeting lijkt me leuk,en goed idee.

P.s en edit.

Ik ben nog op zoek naar SM velgjes,dus weet iemand ze,laat dan even weten.




Groetjes Niels
 
Laatst bewerkt:
KAn iem me zeggen wat het verschil is tussen de Cr500 van '96 {witte luchtfilterbox) en de Cr500 vanaf '97 (zwarte luchtfilterbox)
Ik kan m'n Suzuki 250 bj'00 inruilen voor een Cr500 van '96 met kenteken.
 
Volgens mij zijn daar bijna geen verschillen in.

Heb je al een kenteken op je cr500 dan?

Anders kijk eens op de site van motorsloperij piepers,die verkoopt kale frame's met kenteken vanaf €150,-

Niels
 
ik zit ook nog te twijfelen,want ik ruil een '00 voor een '96 en de eigenaar van de 500 wil niet bij betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan