950 cc v-twin Duke?

http://www.12move.nl/content/article/516557.htm

En dit is ook een plaatje waar de twin inzit.
1703ma.jpg

Verder kan ik weinig vinden :)
 
Op woensdag 11 september 2002 17:40 schreef Cascadeur het volgende:
Dit nieuwe LC8 blok loopt als een trein.
Ik heb er stiekem even van mogen proeven.

De 'Duke' die ze er om heen willen bouwen heeft niet zo veel meer weg van de huidige Duke.

interessant schoeisel ook, voor op een motor :)
 
Waarom komt die Duke toch ele keer in het off/ allroad forum?

Volgens mij is het gewoon een straatmotor, net als een BMW F650 CS.

Ro
 
Op woensdag 11 september 2002 19:05 schreef GuZ het volgende:tja, afgeleid van een SM, en die komen nog wel in de prut...

Dat hoort in ieder geval wel ja.

en die vergelijking met de f650sc is laag... erg laag... ;)

Hard he }) maar toch niet onder de gordel. De Scarver is afgeleid van de F 650 GS, dus een echte allroad. Heb je trouwens meneer Goy wel eens met een scarver zien rijden?

Ro, Jean Pierre Goy fan.

index_r02_c01.gif
 

Was bij WP alwaar een man van de WP fabriek was op de nieuwe LC8.
Zij waren bezig met de ontwikkeling van de veerelementen voor de LC8 Adventure.

Mocht het aan niemand vertellen en er zeker geen foto's van maken.
Dat laatste heb ik niet gedaan. })
Mocht er wel mee de straat op en neer rijden.... :9~
 
Was bij WP alwaar een man van de WP fabriek was op de nieuwe LC8.
Zij waren bezig met de ontwikkeling van de veerelementen voor de LC8 Adventure.

Mocht het aan niemand vertellen en er zeker geen foto's van maken.
Dat laatste heb ik niet gedaan. })
Mocht er wel mee de straat op en neer rijden.... :9~
Als je zoals ik op zoek bent naar een wegmotor met motardneigingen, zou dit dan een kandidaat kunnen zijn?
 
Nou....niet echt.
Is toch meer een soort van all-road motor a la GS1150, Caponord en Varadero maar dan mooier afgewerkt met betere componenten als Brembo en WP. :9~

Wil je een wegmotor met een hoog gooi-en-smijt gehalte die niet al te duur is kan je misschien denken aan een nieuwe Yam. TDM. TDM :? Ja TDM...

Heb er veel lol op gehad. Aan de vering is nog wel het e.e.a. te verbeteren en het vermogen is niet heel erg veel maar voldoende.

Misschien is een LC8 met 17" wielen ipv 21" ook een optie maar vooralsnog wordt die niet geleverd maar wel zelf op te bouwen.
Zal geen goedkope klus worden.
LC8 + 17" wielen + aangepaste vering = veel geld denk ik.
 
Nou....niet echt.
Is toch meer een soort van all-road motor a la GS1150, Caponord en Varadero maar dan mooier afgewerkt met betere componenten als Brembo en WP. :9~

Wil je een wegmotor met een hoog gooi-en-smijt gehalte die niet al te duur is kan je misschien denken aan een nieuwe Yam. TDM. TDM :? Ja TDM...

Heb er veel lol op gehad. Aan de vering is nog wel het e.e.a. te verbeteren en het vermogen is niet heel erg veel maar voldoende.

Misschien is een LC8 met 17" wielen ipv 21" ook een optie maar vooralsnog wordt die niet geleverd maar wel zelf op te bouwen.
Zal geen goedkope klus worden.
LC8 + 17" wielen + aangepaste vering = veel geld denk ik.

Vanhet rijtje motoren dat je noemt kun je eigenlijk alleen de GS een allroad noemen. Types als de Varadero zijn imo dikke toerders.
Wat ik zoek is een gooi-smijt en gum fiets van 100 pk.
De Cagiva Navigator is eigenlijk precies wat ik bedoel, maar ik koop hem niet vanwege onzekerheid over het voortbestaan van het merk en ook vanwege de twijfelachtige kwaliteit van de motor (vooral electrisch)
Ik heb nu een TDM 850 en ben daar ook erg gelukkig mee. Maar zoals je zelf al zegt het mocht iets meer zijn. De nieuwe TDM biedt volgens mij niet echt meer dan de oude en is nog lelijk ook.
Ik wil dus een TDM achtige fiets met meer 'edge', meer koppel.
De nieuwe KTM lijkt dat brute wel te hebben. Ik ben zeer benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan