(Mega Meeting 21 Augustus a.s.) Vertrek Amersfoort

Afspreekpunt

  • Macdrive

    Stemmen: 7 77,8%
  • Macdrive

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Blade

MF veteraan
15 sep 2003
63.478
5
Bunschoten-Spakenburg
Facebook
Hier kun je aangeven of je vanuit Amersfoort meerijdt naar de MM.
We vertrekken vanaf de bekende plek: de Macdrive rond 10.30u...En dan op naar Barneveld :Y


:] Wie gaan er mee vanuit A'foort? :]

1. the_bladerunner
2. the_greeneye (met koekblik direkt naar B'veld i.v.m. chien :Y )
3. Charley
4. Kato weekeindje weg :N
5. PEEWEE R1
6. Daniel zx6r
7. The Puritan (niet op een invalide P) :X
8. RemCoulD
9. superindo
10. Motor Maarten
11. Fastbike
12. ZX9-mace
12½. Roderickdepineut :X
14. Motorfreakje
15. Redline Rider(koekblik- O-)
16. Rifhster
17. OlafOnline

edit: poll ge-edit :9


:+
 
Laatst bewerkt:
Zet mij er maar bij...moet de draad maar weer eens oppakken....Open deur, maaruhhh...Schep, neem ik aan?
 
Als mijn weekendje niks wordt.... sta ook ik op de bekende plek. :Y

@Ted... 12km op het achterwiel is toch best knap. _O-
 
lijkt me gezellie ik probeer er op tijd te zijn maar alleen als het eens op houd met die klote regen !!!! echt erg !!!! maar ja als het goed is dus tot zondag :] :}
 
Ik heb er weer eens overheen gelezen...er stond toch echt 'Mac'..(en helemaal geen Schep)..als ik dat nog kan vinden...kom over de A28...
 
Ik heb er weer eens overheen gelezen...er stond toch echt 'Mac'..(en helemaal geen Schep)..als ik dat nog kan vinden...kom over de A28...

Bij Hoevelaken linksaf (na een paar rondjes) :Y richting ASD. Eerstvolgende afrit.... kan niet missen. :W
 
Bij Hoevelaken linksaf (na een paar rondjes) :Y richting ASD. Eerstvolgende afrit.... kan niet missen. :W


Thanks! Ben er wel al een paar keer geweest (MF_MM), maar rijd altijd als een kuddedier achter de meute aan....en dan pas bij de laatste 500 meter...Heee, zijn we al hier? was weer een kort kl***-ritje...Hahaha, en 2 jaar geleden waren we ook nog eens verdwaald met een man of 50...omdat we achter de aanhanger met opblaaspop aan reden....maar die wist niet meer waar we heen moesten.... _O-
 
De kans is aardig aanwezig dat mijn sradje rond die tijd ook het terijn van de mac op komt rijden, Dus ja wat heb ik dan nog te willen :P
 
Ben dan net 1 dag op vakantie, dus baal ik wel van. Maar ja, volgend jaar de vakantie beter inplannen zodat ik wel mee kan :] . Veel plezier allemaal. Verzamelen jullie trouwens vaak in Amersfoort? Woon zelf in Amersfoort-Noord, Kattenbroek om precies te zijn en wil wel eens met een groepje mee rijden, in de hoop jullie te kunnen bijhouden...
Nah wie weet tot ooit
 
Ben dan net 1 dag op vakantie, dus baal ik wel van. Maar ja, volgend jaar de vakantie beter inplannen zodat ik wel mee kan :] . Veel plezier allemaal. Verzamelen jullie trouwens vaak in Amersfoort? Woon zelf in Amersfoort-Noord, Kattenbroek om precies te zijn en wil wel eens met een groepje mee rijden, in de hoop jullie te kunnen bijhouden...
Nah wie weet tot ooit

Gewoon de topics in de gaten houden en af en toe wat roepen..... als ik kan dan rij ik wel een stukkie mee. Keistad Rules!! Alhoewel... Kattebroek.. _O-







:+
 
Gewoon de topics in de gaten houden en af en toe wat roepen..... als ik kan dan rij ik wel een stukkie mee. Keistad Rules!! Alhoewel... Kattebroek.. _O-

Tsja, keuze bij je ouders blijven wonen in Kattenbroek en een motor, of ergens anders zonder motor, maakt de keuze een stuk makkelijker voor mij. Maar ik zal wat meer gaan schreeuwen in andere topics en wie weet...
 
Tsja, keuze bij je ouders blijven wonen in Kattenbroek en een motor, of ergens anders zonder motor, maakt de keuze een stuk makkelijker voor mij. Maar ik zal wat meer gaan schreeuwen in andere topics en wie weet...

Mag jij dan nog zo laat op de computer :?

:+ _O- .... tot horens!! :W
 
Hi Bauk..., ik rijd ook wel ff mee!!

Post Scriptum: misschien kan the_greeneye wat met the_naf afspreken die wil ook ff kijken.... *O*
 
Tsja, keuze bij je ouders blijven wonen in Kattenbroek en een motor, of ergens anders zonder motor, maakt de keuze een stuk makkelijker voor mij. Maar ik zal wat meer gaan schreeuwen in andere topics en wie weet...

Ach, ik woon ook nog bij m'n ouwelui B| Maar als ik ze zat ben ga ik gewoon een stukkie :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan