Megameeting vanuit Fryslan

bouke

MF veteraan
10 sep 2002
6.353
606
De mac in heerenveen is een lekkere centrale plek :Y en bij elke Megameeting gebruikt als verzamelplek.

als we nou om 08:15 verzamelen bij de mac in Heerenveen en om 08:30 wegrijden. dan in meppel weer ff wat mensen oppikken en vervolgens bij zwolle aansluiten bij de mensen uit zwolle?
dan zijn we zo rond 11:00 in Barneveld denk ik :)

hierboven staat dus wat de bedoeling is :P wie o wie gaan dr mee?

Bouke
Uhuh
Barretje(vanaf Zwolle)
Fulcrum X
Tomaaz(zorgt maar dat ie berekend is op een lange tour :P
Appie uit Zwolle
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Barretje uit Zwolle stapt onderweg op de trein, rij je via de A 28 is de Shell bij Oldenbroek een mogelijkheid of anders de total of texaco bij Heerde aan de A50 (als die laatste er zit?)
 
hierboven staat dus wat de bedoeling is :P wie o wie gaan dr mee?

Bouke


Hoi,
Barretje uit Zwolle stapt onderweg op de trein, rij je via de A 28 is de Shell bij Oldenbroek een mogelijkheid of anders de total of texaco bij Heerde aan de A50 (als die laatste er zit?)





hoi bouke ik sluit me wel bij jullie aan ?
ik kan twee dingen doen namelijk wachten in zwolle bij de mac of anders ook de a50 op rijden en ook wachten bij de texaco in heerde want ik las dat barretje dat deed dus wat lijkt jullie het makkelijkst ?

:W
 
Hoi Bouke,
Rijden we over de A 28 of over de A 50?
Appie, wij kunnen we bij de Mac op de ring Noord afspreken. Als er nog meer fietsers uit Zwolle meedoen stappen we vandaar op naar de aansluiting met Fryslan
 
zo, ik heb nu ff tijd om te reageren. over de A28 of A50? uhm volgens mij alletwee :P kijk maar ff waar jij bij ons aan wil sluiten. de Shell voor Zwolle(aan de A28) kan, maar ook die texaco op de A50 kan. het maakt mij niet uit, en volgens mij rijden we bij beide benzinepompen dus is het een kleine moeite om ff te stoppen.
 
zo, ik heb nu ff tijd om te reageren. over de A28 of A50? uhm volgens mij alletwee :P kijk maar ff waar jij bij ons aan wil sluiten. de Shell voor Zwolle(aan de A28) kan, maar ook die texaco op de A50 kan. het maakt mij niet uit, en volgens mij rijden we bij beide benzinepompen dus is het een kleine moeite om ff te stoppen.

Ja dat klopt,
maar in km maakt het niet uit of je via de A 28 naar de A1 en dan naar Barneveld rijdt of via de A28 en dan voorbij Zwolle de A50 en voorbij Apeldoorn de A1 neemt. Maar ik begrijp uit je verhaal dat je de A28 vanuit Fryslan neemt en dan voorbij Zwolle de A50 naar beneden wilt rijden. Lijkt me het best om dan af te spreken bij de eerste pomp op de A50 na Zwolle richting Apeldoorn.
 
zo, ik heb nu ff tijd om te reageren. over de A28 of A50? uhm volgens mij alletwee :P kijk maar ff waar jij bij ons aan wil sluiten. de Shell voor Zwolle(aan de A28) kan, maar ook die texaco op de A50 kan. het maakt mij niet uit, en volgens mij rijden we bij beide benzinepompen dus is het een kleine moeite om ff te stoppen.
Ik wil niet de betweter uithangen maar even voor de duidelijkheid. De pomp aan de a50 (voorbij Zwolle)is een Esso station `t veen. ;)
 
Ik wil niet de betweter uithangen maar even voor de duidelijkheid. De pomp aan de a50 (voorbij Zwolle)is een Esso station `t veen. ;)


Klopt ik dacht dat een texaco was maar het is inderdaad een esso pomp ik wacht iedergeval daar op de diegene die uit friesland komen ik ben dat groene ding wat zo zielig aan de kant staat :Y
 
Laatst bewerkt:
Klopt ik dacht dat een texaco was maar het is inderdaad een esso pomp ik wacht iedergeval daar op de diegene die uit friesland komen ik ben dat groene ding wat zo zielig aan de kant staat :Y

Hoi Appie,
wij treffen elkaar daar. Of het nou een Esso of total is maakt niet uit. Ik heb de post ook gelinkt aan topic scheuren in zwolle. Misschien sluiten zich nog meer mensen aan. :]
 
Hoi Appie,
wij treffen elkaar daar. Of het nou een Esso of total is maakt niet uit. Ik heb de post ook gelinkt aan topic scheuren in zwolle. Misschien sluiten zich nog meer mensen aan. :]


hoi barretje is goed we zien elkaar wel daar bij de esso hoe meer zielen hoe meer vreugd toch en :] is altijd leuk
 
Vanaf Zwolle richting Barneveld is het een km of 67 (pin me er niet erop vast ofzo) :)

full


En je kan nog leuk een stukkie binnendoor ook :)

Suc6! and see you sunday ;)
 
hoi barretjuuuuuuuuuuu :W
Ik weet niet hoe laat de groep uit friesland/omstreken vertrekken ?
als we ergens in zwolle afspreken en samen naar esso bij heerde rijden wachten we daar op ze :?

Hoi Appieeeeee,
We spreken af bij de Esso in Heerde of bij de Mac op de ring noord. Fryslan vertrekt om 8.15 uur, voor ons is dat een beetje vroeg. Om 11 uur in Barneveld, is ca 1 uur rijden onafgebroken, dus stel ik voor om tussen 9 uur bij de mac en/of om 9.30 uur bij de pomp af te spreken, doen we een bak koffie en wachten we op het gemak op wie aansluit.
 
Hoi Appieeeeee,
We spreken af bij de Esso in Heerde of bij de Mac op de ring noord. Fryslan vertrekt om 8.15 uur, voor ons is dat een beetje vroeg. Om 11 uur in Barneveld, is ca 1 uur rijden onafgebroken, dus stel ik voor om tussen 9 uur bij de mac en/of om 9.30 uur bij de pomp af te spreken, doen we een bak koffie en wachten we op het gemak op wie aansluit.


alohaaaaaaaaaaaaaaa barretjeeeeeeeeeeeeeeeee
oke ik wacht wel om 9 uur bij de mac op de centuurbaan rijden we naar heerde nemen we daar wel een bakkie bruine prut ik zie je zondag wel :Y
 
het was de bedoeling dat ik voor zou rijden geloof ik, maar als jij dat nou eens gaat doen? kun jij het tempo bepalen.

en anders, meestal houd ik als ik voorrijd zo'n 140 aan maar dat zal dit keer gewoon 120 worden dus.
 
120/130 lijkt mij een mooie snelheid :Y

Hoe doen we het eigenlijk met tanken? Als je leeg raakt lijkt het me niet echt handig om als een gek naar voren te rijden en als een idioot naar je tank te wijzen wel? :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan