Vanuit Groningen en Drenthe naar MFMM?

Nog niet veel aanmeldingen, maar je kunt aansluiten voorbij Zwolle, het eerste benzine station richting apeldoorn.
 
ik heb vage geruchten gehoord dat er een aantal motoren vanuit Assen gaan.. (met mij dan achterop :P )

kom ik nog op teruggg
 
ik heb vage geruchten gehoord dat er een aantal motoren vanuit Assen gaan.. (met mij dan achterop :P )

kom ik nog op teruggg
Ik start vanuit Groningen. Tijd moet effe afgestemd met Assen lijkt me maar start vanaf de IKEA (oude aan Sontplein) lijkt me handig en veel gebruikt.

Lenuzzz stapt op bij Meppel dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Beetje vroeg maar 08:15 verzamelen en om 08:30 vertrekken uit Groningen (Sontplein bij oude IKEA) lijkt me wel aardig.
Dan is er voldoende tijd om bij alle andere opstappunten langs te gaan.

Wel vroeg voor een Zondag ik weet het ;(
 
ik heb net met wat mensen gesproken en wij vertrekken om half tien
uit assen,wij verzamelen bij de bp bij assen centrum[tegen over de kazerne]
dus als er nog liefhebbers zijn?
*O* *O* *O*
 
ik heb net met wat mensen gesproken en wij vertrekken om half tien
uit assen,wij verzamelen bij de bp bij assen centrum[tegen over de kazerne]
dus als er nog liefhebbers zijn?
*O* *O* *O*
Dan haak ik/we daar vanuit Groningen ook aan. Kunnen we meteen iets later uit Groningen vertrekken 08:30 is wel erg vroeg.

09:30 Assen vertrekken is 09:00 Groningen vertrekken lijkt me :9 goed te doen
 
Ff resumeren:

09:00 uur vertrek Groningen (Ikea)
09:30 uur vertrek Assen (BP tegenover kazerne)
10:00 uur vertrek Hoogeveen (A28 BP Panjerd na knooppunt Hoogeveen)

Daarna kunnen we ons aansluiten bij de club die staat bij het eerste pompstation na Zwolle (aan de A50)
 
Ff resumeren:

09:00 uur vertrek Groningen (Ikea)
09:30 uur vertrek Assen (BP tegenover kazerne)
10:00 uur vertrek Hoogeveen (A28 BP Panjerd na knooppunt Hoogeveen)

Daarna kunnen we ons aansluiten bij de club die staat bij het eerste pompstation na Zwolle (aan de A50)
hehe, geen laptop meer dus alleen internet in de werkkamer |( Lijkt mij ook goed. Ik ben rond 08:45 dan bij de IKEA. Vertrek IKEA om 09:00

Tot morgen
 
Heb jullie nog gezien en gezwaaid (doe ik anders nooit op de snelweg). Ik reed samen met WhiteRab richting Assen en kwam jullie tegen op de A28 tussen Assen en Beilen. Dus gespot (al weet ik niet wie allemaal, maar da's niet belangrijk).
 
Terug
Bovenaan Onderaan