ik mag hier nu ook posten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cathje

MF veteraan
21 mei 2004
24.206
15
FR
hoi hoi,

ik heb afgelopen zaterdag een cb400f uit 1975 gekocht om na mijn ongelukje van 18/7 weer rustig op te stappen, leuk tam fietsje in vergelijking met mn vfr :Y

er moet nog e.e.a. aan gebeuren, maar daar heb ik hacksaw-chopperhead voor :}
hopelijk, als mn rug t toelaat, rij ik hier vanaf september/oktober op:

full


:W
 
Nou, schrijf dan maar een kladje vol hoor.

Spul loopt altijd, zijn wel lach motortjes, heb ook zo'n speelding voor erbij.

(Volgende keer in de lens kijken he?)
 
Nou, schrijf dan maar een kladje vol hoor.

Spul loopt altijd, zijn wel lach motortjes, heb ook zo'n speelding voor erbij.

(Volgende keer in de lens kijken he?)


kwas in gesprek met mn vader, die ernaast breed stond te lachen, want hij wil zn motorrijbewijs ook gaan halen en vindt dit wel een leuk beginnersfietsje voor hemzelf :X hij gaat er dus ook vanuit dat hij m krijgt van me als mijn vfr weer rijdt, maar dat moeten we nog maar ffies zien...

zijn er nog dingen die ik moet weten over dit fietsje?

hacksaw gaat voor mij bezig met het rijklaar maken. nieuwe ketting en tandwielen, olie vervangen, nieuwe banden, paar pakkingen vervangen want op weg naar huis lekte ie behoorlijk wat olie bij het carterdeksel. verlichting moet ook nog wat aan gedaan worden, zullen de lampjes wel zijn, hoop niet de bedrading...

ow, en t belangrijkste voor de looks: ander stuurtje erop *O*
 
Die lijkt verdacht veel op de mijne :Y , maar ik heb er al wel een M-stuurtje op :P
Met zo'n 400 kan je een hoop lol hebben!

Zal vanmiddag ff een fotootje van mijn CBtje schieten... Dan zit 'ie nl weer in elkaar na allerlei afstelwerkzaamheden...
 
als iemand nog bijpassende kleding heeft voor de cb, hou ik me natuurlijk altijd aanbevolen O-)

maatje 46/48 ofzo :X
 
Leren racepakkie aan en kneedownen... :P

Zal je nog meevallen hoe snel je bent met zo'n 400, die dingen zijn ongelooflijk wendbaar op bochtige (dijk)weggetjes e.d.


i know, tis mn tweede 400'tje, alleen ga ik nu van 43kw naar 27 kw :P en van 61 pk naar 37 pk geloof ik :X
 
Dat rode blok geeft aan dat het van een liefhebber is geweest die er wel aandacht aan heeft besteedt.
Rood gebruik je niet om olie lekkage ofzo te verdoezelen.

Kleding ??? Poeh, ziet er toch goed uit? Alleen een veel te snelle helm voor een fiets die maar 168 km per uur wil met wind 7 in de rug, maat verder geen bijzonderheden.

wat zoek je dan?
 
Dat rode blok geeft aan dat het van een liefhebber is geweest die er wel aandacht aan heeft besteedt.
Rood gebruik je niet om olie lekkage ofzo te verdoezelen.

Kleding ??? Poeh, ziet er toch goed uit? Alleen een veel te snelle helm voor een feist die maar 168 km per uur wil met wind 7 in de rug, maat verder geen bijzonderheden.

wat zoek je dan?


ik ga binnenkort ffies naar een nieuwe helm kijken, deze op de foto was geleend omdat die van mij echt afgeschreven is, wordt een leuke lamp van gemaakt binnenkort :X

ben nog op zoek naar een jas die bij deze motor zou passen, maar moet wel alle protectie enzo inzitten...

t rood van het blok is exact dezelfde kleur als de tank, dus idd liefhebber... heb nog een reserveblok zonder versnellingsbak erbij, mag van mij in de aanbieding als hacksaw het er mee eens is ;)
 
er komt geen pothelm... ben maand geleden te hard op mn koppie terecht gekomen, veiligheid gaat voor nu...
Pothelm kan een netzo goed E-keur als integraal hebben hoor, maja, die discussie is hier niet op zijn plek.....Ik zie dat je een schijfrem hebt, dus dat scheelt alweer!
 
Pothelm kan een netzo goed E-keur als integraal hebben hoor, maja, die discussie is hier niet op zijn plek.....Ik zie dat je een schijfrem hebt, dus dat scheelt alweer!


owja, moet ook nog nieuwe remblokjes :X die zijn echt op, remt niet meer met voorrem... achterrem trouwens wel, en goed ook |(
 
1e zaterdag van oktober, www.motormarkthardenberg.nl kleding plenty, kocht daar een nieuwe Lookwell jas met beschermers voor 100 euro, gast staat er altijd, goed wind en waterdicht, en ik zou speciaal zwart, maar andere kleuren zijn makkelijker te vinden, als je geen leer wil.
markt is 10.000 m2 groot, en ca 7000 bezoekers, is wel de grootste van het land
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan