18 september, OBT 12 al weer: OBDT

Hoe laat OBT 12

  • 08.00 uur

    Stemmen: 3 14,3%
  • 08.30uur

    Stemmen: 1 4,8%
  • 09.00 uur

    Stemmen: 2 9,5%
  • 09.30 uur

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10.00 uur

    Stemmen: 2 9,5%
  • 10.30 uur

    Stemmen: 1 4,8%
  • 11.00 uur

    Stemmen: 11 52,4%
  • 11.30 uur

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21

magnamaniac

MF fossiel
25 jul 2002
29.229
3.507
land van maas en waal
Aangezien 2 OBT's in een jaar maar erg weinig is (KKR en BOBT) komt er in september nog een OBT: Ouwe Brikken Dijken Tocht.
Omdat het vrij kort dag is, nooit iedereen op dezelfde data kan en mijn eigen agenda ook beperkt is in de mogenlijkheden heb ik de datum van 18 September geprikt.
De exacte route weet ik ook nog niet, deze bedenk ik tijdens het rijden wel. Het start en eindpunt weet ik ook nog niet precies, maar het is in de omgeving van Nijmegen, lengte zal denk ik weer zo'n 100-120 Km lang zijn schat ik.

Bij Veel deelnemers rijden we Follow-Up (al zal de laatste man de route ook niet kennen als ik 'm zelf tevoren nog niet weet :P ), bij weinig "gewoon" in een groep.

Aan/afmel;den het liefst via
txt.php

het startpunt is ook bekend:
Wegrestaurant Malden
Jan J Ludenlaan 2
6582 Heumen
Nederland
dit ligt direct aan afslag(3) Malden aan de A73 venlo-Nijmegen
Aan tanken is ook gedacht, we stoppen binnen een paar kilometer in het eerste dorp hiervoor.

Naar aanleiding van de overweldigende :? meerderheid is de starttijd om 11 uur bepaald. het is de bedoeling om ook echt om 11 uur aan te rijden, aangezien enkelen al hebben aangegeven na de rit nog naar een ander evenement te willen gaan.
full


De beoogde deelnemers:

- magnamaniac & Biker Beertje natuurlijk
- WimV65 you're counted in :)
- 2 Meter Ellende moet ik 04-09 nog ff overhalen ;(
- Cadcatz met wat slaaptekort wellicht
- sideburns gaat een serieuze poging te doen er deze keer bij te zijn.
- Oude Brikkerhelaas ;(
- On the road again als ze mag
- roestendoenze is er normaliter wel bij
- Nohome wil het ook wel eens proberen
- chopchop moest de vorige al missen
- Dirk130 plakt wel wat ducktape om erbij te horen
- Rat&Mouse misschien bijna 100% zeker
- Kruimel *O*
- bierelier The other participant
- hondafour met het nieuw maschien
- DrsRob
- The Wanderer met 5 extra
- suzukiboy
- SPeCTRuM ;(
- Helje
- Blitsie
- Stan de brikman
- Lucky Luc
- kleintje_b
- dolfijneflipper
- Billy the kid
- Henkes

nog wat mededelingen
- Zorg dat je wat kleingeld bij hebt, we maken waarschijnlijk 1x en misschien 2x een oversteek per pont, de tarieven zijn geloof ik ongeveer een euro voor motor met berijder.
- gezien de groepgrootte is het waarschijnlijk dat we rijden met Follow-Up systeem, voor wie het niet kennen wordt het in deze post uit de doeken gedaan
 
Laatst bewerkt:
Aangezien 2 OBT's in een jaar maar erg weinig is (KKR en BOBT) komt er in september nog een OBT: Ouwe Brikken Dijken Tocht.
Omdat het vrij kort dag is, nooit iedereen op dezelfde data kan en mijn eigen agenda ook beperkt is in de mogenlijkheden heb ik de datum van 18 September geprikt.

Aan/afmel;den het liefst via (Afbeelding)
details over exact startpunt, tijd e.d. vul ik tzt aan in de startpost.
*O*
 
:N

Denk dat het idd een goed idee was van MagnaManiac: gewoon één datum en dan wel of niet mee ipv een polletje met allerlei data en dan een eeuwigheid soubatten over welke datum het nu precies moet gaan worden ;)
 
:N

Denk dat het idd een goed idee was van MagnaManiac: gewoon één datum en dan wel of niet mee ipv een polletje met allerlei data en dan een eeuwigheid soubatten over welke datum het nu precies moet gaan worden ;)
Met een pol voorkom je juist dat soebatten,....denk ik. :? :)
 
Dan ga ik stemmen op het polletje dat aangeeft of men wel of niet een einde maakt aan soebatten via een polletje. Ik weet alleen nog niet wat ik ga stemmen....



























polletje?
 
Dan kom ik net terug van vakantie '(
Maar Nijmegen is wel lekker dichtbij *D

Dus misschien kom ik wel :Y , misschien niet :N

misschien een idee voor een polletje :?
 
*O*



Helemaal nog de vraag of ik tegen die tijd in het bezit ben van een rijdende motor :P
 
Laatst bewerkt:
*O*

Maar nu nog effe in twijfel of ik NIET(?) de sponsortoch doe ook op 18september.

Helemaal nog de vraag of ik tegen die tijd in het bezit ben van een rijdende motor :P
Van nu tot 18 sept?.......eh..
414.gif
..
Is 180 uur min die 4 uur van deze morgen,.....is 176 arbeids uren (40 uur per week).
372.gif
...moet kunnen. :Y O-)
 
De interesse is er. :Y De week ervoor ook een toertje bij Zutphen en paar weken erna met de motor op vakantie, dus weet niet hoe 't erbij past in de familie-agenda. :?

Ik zal em noteren en de week ervoor beslissen. ;)
 
Als we op tijd vertrekken (9:00) en de groep is niet al te groot(me= newbie) dan heb ik wellicht interesse. Lijkt me wel eens leuk.... :]
Effe m'n agenda checken.


[me]2 Meter Ellende weet sinds kort dat MF-ers écht bestaan en niet een creatie van de MF-forum-software zijn... :+ [/me]
 
Als we op tijd vertrekken (9:00) en de groep is niet al te groot(me= newbie) dan heb ik wellicht interesse. Lijkt me wel eens leuk.... :]
Effe m'n agenda checken.


[me]2 Meter Ellende weet sinds kort dat MF-ers écht bestaan en niet een creatie van de MF-forum-software zijn... :+ [/me]
Een grote groep maakt voor een OBT niet uit. Tempo ligt op brik-niveau (lees laag) en als er via het follow-up systeem gereden wordt is het ook geen probleem als er gaten in de groep vallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan