Waar het beste nightrider lights plaatsen?

booze_lets_cruise

Banned User
4 aug 2005
195
0
Hoi ik heb in de schuur nog een setje nightriderlights liggen van m'n auto vroeger en nu wil ik die wel op m'n bike instaleren maar ik vraag me af wat een beetje het coolst staat.

1 staafje onder en 1 staafje boven m'n achterlicht dacht ik al aan, dat als ik rem dat hij het doet maar volgens mij zie je daar niet veel van als m'n echte remlicht ook aan gaat.

Iemand nog sugesties?
 
Het coolst staat denk ik als je dat setje gewoon wegflikkert.

- ahem - smaken verschillen zullen we maar zeggen
 
Inkoppertje natuurlijk zo'n vraag ;)

Maar goed; my 2 cents: ik zou het inderdaad ook niet monteren, 't is een tikkeltje *kuch* 'outdated'. Wat ik wél tof vind staan (mits niet te veel) zijn neon lights die weggewerkt zitten in je kuipen. Een tijdje terug stond op 't forum hier een Thundercat: zwart met blauwe lichten onder de kap etc.

/edit
Gevonden, onderaan pagina 3 van dit topic.
 
Laatst bewerkt:
zo ziet de mijn srad er uit in het donker ik vind het erg mooi maar ik weet ook dat de meeste op motor forum het TE vinden maar ja je kan het niet iedereen naar zn zin maken he

Bijlage: neon.JPG
 
Op je hoofd plakken _O-

m9m17000.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weggooien, alleen als je de echte hebt die een beetje nagloeien en als je een zwarte Pontiac TransAm hebt, dan mag je er aan gaan denken om ze te monteren.
 
Iemand nog sugesties?

ja, steek maar in je hol, cool effect als je naar de plee moet :P

btw, als je ze op je motor monteert, stuur ik de smaak politie op je af (en die viezerik die Michael Knight Nicht speelt)

Ja, idd, iedereen schreeuwt maar, ik keek het vroeger ook, maar dan met de nadruk op vroeger!!! Er is vast een reden dat je ze ooit onder je auto vandaan hebt gehaald......... (inkopper, de koper wilde ze niet :) )

neem dit vooral niet te serieus (tenminste, de eerste zin niet!) maar je kan natuurlijk rare reacties verwachten met zo'n vraag :+
 
Op zich is de schuur een uitstekende plaats ervoor.
Lekker laten liggen.

Kom je ze over 10 jaar weer tegen en dan kan je mijmerend terug denken aan vroeger, de jaren 80, hoe gaaf kitt was enz...

Dan ga je de filmpjes zoeken op internet. Pak je bier en chips ga je op de bank zitten kijken en heb je nog een leuke avond ervan ook...
 
Terug
Bovenaan Onderaan