10e Fazermeeting: The final ride 2006

Wat is de beste datum voor de rit?

  • Zondag 15 oktober

    Stemmen: 7 41,2%
  • Zondag 22 oktober

    Stemmen: 10 58,8%
  • Zondag 29 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 5 november

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 12 november

    Stemmen: 0 0,0%
  • Doe mij maar een andere dag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Mooie foto's Keen.
Je kunt Ad Kievit zijn baantje wel overnemen.

Wie staat op img5204 naast Next, het lijkt wel of ze het heel koud en nat heeft gehad :?

Jij dacht zeker dat dat Emily was en dat Keen zijn taak verzaakte?

_O-

Ze lijken wel op elkaar. Zusjes?


grtx Willem
 
Als ik de foto's zo bekijk heb ik helaas iets gemist. Jammer maar ik kon niet op tijd bij mijn werk wegkomen. Hopelijk na de winter dat ik eens mee kan rijden. Tenminste als een newbie als ik wel mee mag dan. Maar goed deze winter zal dit jaar lang zijn zeker als je net een nieuwe motor gekocht hebt en heel graag wilt rijden.

Misschien is een winterslaap iets gaat het tenminste snel. Tot die tijd lees ik met veel plezier dit forum en leer er veel van allen bedankt daarvoor.
 
Als ik de foto's zo bekijk heb ik helaas iets gemist. Jammer maar ik kon niet op tijd bij mijn werk wegkomen. Hopelijk na de winter dat ik eens mee kan rijden. Tenminste als een newbie als ik wel mee mag dan. Maar goed deze winter zal dit jaar lang zijn zeker als je net een nieuwe motor gekocht hebt en heel graag wilt rijden.

Misschien is een winterslaap iets gaat het tenminste snel. Tot die tijd lees ik met veel plezier dit forum en leer er veel van allen bedankt daarvoor.
maar een oplossing gewoon doorrijden in de winter........
 
Een beetje jaloers ben ik wel. Ik kon er helaas niet bij zijn, want ik had graag de bochtige route in mijn 'achtertuin' gereden. In het voorjaar komt er vast weer een kans....
 
Je hebt wel weer de meest charmante foto uitgezocht B| :P
Ik zal het niet meer doen :X
Op 5170 en 5193 komt ze inderdaad heel wat beter uit.

Had ze geen motorbroek aan, waardoor ze wat afkoelde misschien ?

Groetjes aan je zusje. :}
 
Ze kreeg het al warm zat van mijn bloedstollende rijstijl :P

:+
:) zag er goed uit toch?? ik heb alleen achter jou aan de snelweg opgereden, maar die rotonde zag er lekker uit zo :) voor iemand met bijrijder!!
 
We hadden uberhaubt wel een lekker tempo...

Met 70-80 door woonwijken, en idem op een stuk dijk waar je 30 mocht, ik dacht tenminste een aantal van die bordjes voorbij te hebben zien flitsen. Verder 100+ waar we 50 mochten... Ik denk dat als er ergens politie had gestaan op die route dat nederland voorlopig een flink aantal fazerrijders minder zou hebben.

Maar goed.. Lets not spoil the fun :]
 
We hadden uberhaubt wel een lekker tempo...

Met 70-80 door woonwijken, en idem op een stuk dijk waar je 30 mocht, ik dacht tenminste een aantal van die bordjes voorbij te hebben zien flitsen. Verder 100+ waar we 50 mochten... Ik denk dat als er ergens politie had gestaan op die route dat nederland voorlopig een flink aantal fazerrijders minder zou hebben.

Maar goed.. Lets not spoil the fun :]

ik weet van niks O-)
 
:) zag er goed uit toch?? ik heb alleen achter jou aan de snelweg opgereden, maar die rotonde zag er lekker uit zo :) voor iemand met bijrijder!!
Volgens mij rijd ik wel redelijk defensief, zeker met m'n kleine zusje :P achterop. Die paar rondjes klaverbladen heb ik daarom ook maar ff overgeslagen. Wel een mooie plek daar om bochtentechniek te oefenen. Daar moet ik nog een beetje aan werken :Y
 
We hadden uberhaubt wel een lekker tempo...

Met 70-80 door woonwijken, en idem op een stuk dijk waar je 30 mocht, ik dacht tenminste een aantal van die bordjes voorbij te hebben zien flitsen. Verder 100+ waar we 50 mochten... Ik denk dat als er ergens politie had gestaan op die route dat nederland voorlopig een flink aantal fazerrijders minder zou hebben.

Maar goed.. Lets not spoil the fun :]

:] Was me niet opgevallen die snelheid. Er staan zoveel borden _O- . Keek meer op de weg en de omgeving dan op m'n snelheidsmeter :+ .
 
Volgens mij rijd ik wel redelijk defensief, zeker met m'n kleine zusje :P achterop. Die paar rondjes klaverbladen heb ik daarom ook maar ff overgeslagen.
kan ik me voorstellen :Y

zou ik zelf ook niet zo snel doen met iemand achterop :P
 
Zo daar is de MF Wannabee dan. Ik zag de mooie foto's en heb me maar gelijk geregistreerd. Was een leuke middag, en super om te zien dat alle foto's er al staan.

Wellicht dat ik ooit eens een fazerrit in de omgeving van Rotterdam organiseer.... met 80 over de Keileweg, 200 door de Maastunnel etc etc... Ik zal de ideeen eens uitwerken })

Rene (Alias Luniz95)
 
Zo daar is de MF Wannabee dan. Ik zag de mooie foto's en heb me maar gelijk geregistreerd. Was een leuke middag, en super om te zien dat alle foto's er al staan.

Wellicht dat ik ooit eens een fazerrit in de omgeving van Rotterdam organiseer.... met 80 over de Keileweg, 200 door de Maastunnel etc etc... Ik zal de ideeen eens uitwerken })

Rene (Alias Luniz95)
200 haal ik niet -O-
 
Zo daar is de MF Wannabee dan. Ik zag de mooie foto's en heb me maar gelijk geregistreerd. Was een leuke middag, en super om te zien dat alle foto's er al staan.

Wellicht dat ik ooit eens een fazerrit in de omgeving van Rotterdam organiseer.... met 80 over de Keileweg, 200 door de Maastunnel etc etc... Ik zal de ideeen eens uitwerken })

Rene (Alias Luniz95)

Heee Rene, moggeee

Ik had je gisteren nog effe de links willen mailen, Jarl heeft ook van jullie mooie bochtenshots gemaakt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan