10e Zijspantreffen Genemuiden

DAF400

MF veteraan
14 mrt 2007
7.023
109
34
Neerkant
bedankt, zal vast wel goedkomen.
Gaat wel al beter. Maar de lange rit naar Genemuiden daar geloof ik nog niet in

VeryMeanMachine

MF veteraan
11 feb 2005
22.248
58
Ede (Gelderland)
Als het weer meewerkt,ik ben nu toch echt vervallen tot mooiweerrijder,dan wil ik zaterdag komen kijken,vriend van mij en mede mf-er Fred komt mee op zijn BMW-span.

• Like
Waarderingen: JFJ

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
15.879
26
42
Bezoek site
Ik weet niet of ik er bij ben want ik heb afgelopen weekend in mijn hand gezaagd en ik kan mijn koppeling nu niet inknijpen.

Niet slim, (maar dat wist ik vantevoren ook al :P) maar alle vingers heb ik nog. Dus geluk gehad zeggen ze dan.
Beterschap man. Hoop dat het meevalt.

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
15.879
26
42
Bezoek site
Het weer lijkt weer mee te zitten. We hebben voor de tiende editie t-shirts laten maken. Tientje per stuk. Ook stickers, die krijgen jullie. Wij hebben er ook machtig zin an. Tot vrijdag/zaterdag!

• Like
Waarderingen: kermitc

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
15.879
26
42
Bezoek site
Nog een nachtje slapen en dan gaan we weer los. Vanavond alvast de installatie op bouwen en wat andere voorbereidingen treffen. We hopen dat jullie er weer gezellig bij zijn.

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.681
141
47
Voor mij ook helaas (weer ) niet. Oudste zit volop in de wedstrijden, zowel zaterdag als zondag. (wedstrijd-team street-dance).

DAF400

MF veteraan
14 mrt 2007
7.023
109
34
Neerkant
mij gaat het ook niet lukken. Hechtingen hadden er begin van de week al uit gemoeten maar mocht niet vanwege een ontsteking.
Sinds gisteren wel weer met de motor naar het werk, maar echt van harte gaat dit niet.

EHE

3StateS
1 feb 2010
5.760
190
43
Twente
wat een gekommer en gekwel...

dan zit er weinig anders op dan dat wij ter compensatie er maar een biertje extra op doppen!

d'Ouwe

Die hard MF'er
19 jun 2007
914
38
Zaltbommel
wat een gekommer en gekwel...

dan zit er weinig anders op dan dat wij ter compensatie er maar een biertje extra op doppen!
Gelukkig komt Hellracer wel, anders zou ik niet weten hoe we dit wegblijven qua bieromzet zouden moeten compenseren.

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
16.536
436
omg.Eindhoven
Mijn griep verschijnselen van vorige week zijn lichtelijk in een oorontsteking aan het over gaan. :X
Ik neem wel een extra muts mee, en hopelijk zet het niet door. O-)

• Like
Waarderingen: EHE

zeepok

MF veteraan
7 nov 2003
3.345
4
Halsteren
Bezoek site
En ook ik moet afhaken. Behalve dat het span nog niet rijdbaar is, zijn er te veel andere bezigheden dit weekend. Keuzes, keuzes.
Ik ga wel bier drinken, dat dan weer wel.