10e Zijspantreffen Genemuiden

Hellracer

Pas op! Schwenkt uit!
15 apr 2004
11.412
4.172
46
Standdaarbuiten
Ontsmetten! En alcohol is een hele goede ontsmetter. En omdat bier in je oor gieten er zo vreemd uitziet ontsmet je van binnen uit.
En na het ontsmetten moet je spoelen. Met ontsmet water. Bier is voor minstens 90 % ontsmet water.
Voilà, de oplossing!

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.681
141
47
Ontsmetten! En alcohol is een hele goede ontsmetter. En omdat bier in je oor gieten er zo vreemd uitziet ontsmet je van binnen uit.
En na het ontsmetten moet je spoelen. Met ontsmet water. Bier is voor minstens 90 % ontsmet water.
Voilà, de oplossing!
Wat een super spul dat bier, goed voor alles !!! :t:}
Het lijkt wel WD40 ! O-)

Hellracer

Pas op! Schwenkt uit!
15 apr 2004
11.412
4.172
46
Standdaarbuiten
Ik kom overigens morgen pas, ik hoop wel voor de toertocht te arriveren.
Ik heb er in ieder geval onmeunig veel zin in!

• Like
Waarderingen: EHE

EHE

3StateS
1 feb 2010
5.760
190
43
Twente
Ik ga de toertocht weer traditioneel missen.
Kom ergens eind van de middag wel aan waaien

hevu

MF veteraan
16 nov 2003
4.296
3
64
Zeewolde
Ga het hele verhaal missen. Zie nu pas dat het dit weekend is. Ben na 4 weken Hongarije nu eerst even motor-forum aan het bij lezen. Tering wat kunnen jullie veel bij elkaar lullen

Jupiler

Die hard MF'er
3 nov 2013
659
55
50
Bilzen
Ik kom aanwaaien in de namiddag. Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk dat het met de wagen is, alles minder dan 4 wielen is namelijk al de deur uit. Wil er minstens nog een keer bij zijn. Tot straks

• Like
Waarderingen: EHE en Hellracer

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
8.182
287
51
achterhoek
Ik kom aanwaaien in de namiddag. Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk dat het met de wagen is, alles minder dan 4 wielen is namelijk al de deur uit. Wil er minstens nog een keer bij zijn. Tot straks
Jup, je hebt toestemming. Onder één voorwaaarde: het komende BOT is bij jou in Frankrijk! Door jou georganiseerd! Als je dat toezegd, mag jij straks met de vierwieler komen!

• Like
Waarderingen: GSlandrover

GSlandrover

MF veteraan
28 jul 2014
1.177
93
Veel plezier allemaal. Ik ga het niet halen, net 24 uur gereist en gezin vind het wel leuk dat ik thuis ben. Vanmiddag even bij Brakke Bertje buurten, en dan van weekend en gezin genieten.

• Like
Waarderingen: Brakkebertje

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
8.182
287
51
achterhoek
Ik ben weer thuis, spullen opgeruimd en nagenieten van een prachtig treffen! Leuk dat het treffen gecombineerd was met een muziekfestival😇🤣😉

Hellracer

Pas op! Schwenkt uit!
15 apr 2004
11.412
4.172
46
Standdaarbuiten
Ik ben ook weer thuis. Alweer een tijdje ook trouwens.
Ik heb weer 750 km weggezwabbert, heel beschaafd wat de alcoholische versnaperingen geproefd en op hoog niveau geconverseerd.
Het was weer een top feestje!

• Like
Waarderingen: kwastert