10e Zijspantreffen Genemuiden

Ik weet niet of ik er bij ben want ik heb afgelopen weekend in mijn hand gezaagd en ik kan mijn koppeling nu niet inknijpen.

Niet slim, (maar dat wist ik vantevoren ook al :P) maar alle vingers heb ik nog. Dus geluk gehad zeggen ze dan.

Geef me de vijf!
 
bedankt, zal vast wel goedkomen.
Gaat wel al beter. Maar de lange rit naar Genemuiden daar geloof ik nog niet in
 
Als het weer meewerkt,ik ben nu toch echt vervallen tot mooiweerrijder,dan wil ik zaterdag komen kijken,vriend van mij en mede mf-er Fred komt mee op zijn BMW-span.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Denk niet dat ik het gaat redden vrijdag ochtends eerst een MRI van mijn hoofd/oor laten maken
15 mei moet ik weer geopereerd worden
 
Ik moet helaas ook definitief afzeggen. -O-

Weer een slijmbeursontsteking in m'n schouder. Deze keer is 't links, maar zelfs het autorijden is een onderneming op zich.
En ervaring genoeg hiermee om te weten dat dit niet met een week voorbij is. B|
 
Hier moet t ook wel heel gek gaan lopen wil ik er niet bij zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Beterschap aan de afmelders. :/

Ik ben twee banden wissels en twee test ritjes verder. De brommert is er denk ik weer klaar voor. 8-)

1382238
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Ik weet niet of ik er bij ben want ik heb afgelopen weekend in mijn hand gezaagd en ik kan mijn koppeling nu niet inknijpen.

Niet slim, (maar dat wist ik vantevoren ook al :P) maar alle vingers heb ik nog. Dus geluk gehad zeggen ze dan.

Beterschap man. Hoop dat het meevalt.
 
Het weer lijkt weer mee te zitten. We hebben voor de tiende editie t-shirts laten maken. Tientje per stuk. Ook stickers, die krijgen jullie. Wij hebben er ook machtig zin an. Tot vrijdag/zaterdag!
 
Nog een nachtje slapen en dan gaan we weer los. Vanavond alvast de installatie op bouwen en wat andere voorbereidingen treffen. We hopen dat jullie er weer gezellig bij zijn.
 
Het gaat hem voor ons niet worden dit jaar. Teveel andere bezigheden en zaken die aandacht vragen.
 
Voor mij ook helaas (weer ) niet. Oudste zit volop in de wedstrijden, zowel zaterdag als zondag. (wedstrijd-team street-dance).
 
mij gaat het ook niet lukken. Hechtingen hadden er begin van de week al uit gemoeten maar mocht niet vanwege een ontsteking.
Sinds gisteren wel weer met de motor naar het werk, maar echt van harte gaat dit niet.
 
wat een gekommer en gekwel...

dan zit er weinig anders op dan dat wij ter compensatie er maar een biertje extra op doppen!
 
wat een gekommer en gekwel...

dan zit er weinig anders op dan dat wij ter compensatie er maar een biertje extra op doppen!
Gelukkig komt Hellracer wel, anders zou ik niet weten hoe we dit wegblijven qua bieromzet zouden moeten compenseren.
 
Mijn griep verschijnselen van vorige week zijn lichtelijk in een oorontsteking aan het over gaan. :X
Ik neem wel een extra muts mee, en hopelijk zet het niet door. O-)
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Maar wie is er dan nog beschikbaar om mijn links draaiende vruchtensapjes op te drinken? :?
 
Laatst bewerkt:
En ook ik moet afhaken. Behalve dat het span nog niet rijdbaar is, zijn er te veel andere bezigheden dit weekend. Keuzes, keuzes.
Ik ga wel bier drinken, dat dan weer wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan