10e Zijspantreffen Genemuiden

Gelukkig. Dan durf ik vanavond alvast een proefbiertje te nemen.
Ik denk dat het wel weer goed komt met dat bier.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Ontsmetten! En alcohol is een hele goede ontsmetter. En omdat bier in je oor gieten er zo vreemd uitziet ontsmet je van binnen uit.
En na het ontsmetten moet je spoelen. Met ontsmet water. Bier is voor minstens 90 % ontsmet water.
Voilà, de oplossing!
 
Ontsmetten! En alcohol is een hele goede ontsmetter. En omdat bier in je oor gieten er zo vreemd uitziet ontsmet je van binnen uit.
En na het ontsmetten moet je spoelen. Met ontsmet water. Bier is voor minstens 90 % ontsmet water.
Voilà, de oplossing!

Wat een super spul dat bier, goed voor alles !!! :t:}
Het lijkt wel WD40 ! O-)
 
Het ruikt wel lekker :P
1383912
 
Ik kom overigens morgen pas, ik hoop wel voor de toertocht te arriveren.
Ik heb er in ieder geval onmeunig veel zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Ik ga de toertocht weer traditioneel missen.
Kom ergens eind van de middag wel aan waaien
 
Ga het hele verhaal missen. Zie nu pas dat het dit weekend is. Ben na 4 weken Hongarije nu eerst even motor-forum aan het bij lezen. Tering wat kunnen jullie veel bij elkaar lullen
 
Ik kom aanwaaien in de namiddag. Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk dat het met de wagen is, alles minder dan 4 wielen is namelijk al de deur uit. Wil er minstens nog een keer bij zijn. Tot straks
 
Ik kom aanwaaien in de namiddag. Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk dat het met de wagen is, alles minder dan 4 wielen is namelijk al de deur uit. Wil er minstens nog een keer bij zijn. Tot straks
Jup, je hebt toestemming. Onder één voorwaaarde: het komende BOT is bij jou in Frankrijk! Door jou georganiseerd! Als je dat toezegd, mag jij straks met de vierwieler komen!
 
Veel plezier allemaal. Ik ga het niet halen, net 24 uur gereist en gezin vind het wel leuk dat ik thuis ben. Vanmiddag even bij Brakke Bertje buurten, en dan van weekend en gezin genieten.
 
Ik ben weer thuis, spullen opgeruimd en nagenieten van een prachtig treffen! Leuk dat het treffen gecombineerd was met een muziekfestival😇🤣😉
 
Ik ben ook weer thuis. Alweer een tijdje ook trouwens.
Ik heb weer 750 km weggezwabbert, heel beschaafd wat de alcoholische versnaperingen geproefd en op hoog niveau geconverseerd.
Het was weer een top feestje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan