11:40 uur op de A1 thv Laren: Rode BMW richt. A'foort

Herr.ik.

MF veteraan
27 nov 2003
9.609
71
Bussum
Oproep aan de roodkleurige BMW, wat ouder model waar de KLPD vroeger ook op reed. Bedankt voor je zwaaitje, maar controleer je achterband even goed!! Ik zag terwijl je me inhaalde, het stalen karkas erdoor komen op het loopvlak :N
 
Ik zwaaide niet hoor, ik gaf alleen maar even aan dat je wat afstand moest houden omdat mijn achterband niet zo goed meer is.

Sorry geen vrijdagmiddag.

Dan doe ik ook maar zo'n afkeurende emoticon: :N
 
Laatst bewerkt:
Ik zwaaide niet hoor, ik gaf alleen maar even aan dat je wat afstand moest houden omdat mijn achterband niet zo goed meer is.

Sorry geen vrijdagmiddag.

Dan doe ik ook maar zo'n afkeurende emoticon: :N
Bedankt voor je serieuze reactie! Probeer het morgen anders nog een keer ;)
 
11:40 uur op de A1 thv Laren: Rode BMW richt. A'foort
Lijkt wel een contactadvertentie in de krant waarbij je per letter betaald. _O-

11:40 uur op de A1 thv Laren: Rode BMW richt. A'foort zkm langh. bl stoot br. o.nr. :')



WB kreeg wel eens een briefje op de tank .. wat een schande die achterband! *:)
 
Lijkt wel een contactadvertentie in de krant waarbij je per letter betaald. _O-

11:40 uur op de A1 thv Laren: Rode BMW richt. A'foort zkm langh. bl stoot br. o.nr. :')



WB kreeg wel eens een briefje op de tank .. wat een schande die achterband! *:)

Ik zat er ook aan te denken om een briefje achter te laten maar het schreef zo lastig met 100km/u op de A1 :P
 
Hoe kon jij zien dat het karkas erdoor kwam?

Jij reed al 100 terwijl hij jou inhaalde.
Of kwamen er vonken vanaf?
 
Oproep aan de roodkleurige BMW, wat ouder model waar de KLPD vroeger ook op reed. Bedankt voor je zwaaitje, maar controleer je achterband even goed!! Ik zag terwijl je me inhaalde, het stalen karkas erdoor komen op het loopvlak :N
OK, merci.
Het was de auto van mijn broer, had ik even geleend, want bij mijn auto kwamen de stalen gordels er al bijna doorheen. Ik geef het door.
 
OK, merci.
Het was de auto van mijn broer, had ik even geleend, want bij mijn auto kwamen de stalen gordels er al bijna doorheen. Ik geef het door.
Je weet dat het een rijder was op een BMW. Goed gelezen. :?

_62168072_62168070.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan