11 juli Zolder !!! Wie nog?

ja,ik ben ook vd partij,is mijn 4e keer daar,maar hopen dat we droog weer hebben,dan kunnen we de banden weer flink verslijten,dan komt er weer kauwgom op het rantje zitten vd zijkant.:x
 
het word leuk daar op zolder.. :)
alleen het gezeik met die geluidsmeeting. :(
Een goeie maat van me, hebben ze Vrijdag eraf gehaald... teveel db.. met een standaard 600 srad.(met orginele pijp)
Ik zie de bui al hangen met m'n 750.. :( :(
( hans ik denk dat we de L*L zijn..)
Het is voor mij de EERSTE en LAASTE keer dat ik op zolder rij.
Als het zo moet... kenne ze voor mij de tering krijgen.
Ik hoop op een goeie afloop de 11de..
 
Laatst bewerkt:
Ik zal zo een plaatje plaatsen waarop je bijna precies kunt zien waar de geluidspaal staat!
 
Zo'n 15 meter achter die pijl staat een houten hok en zie je een klein rood kastje op een paal. Dat is dus de meetpaal!!!
full
 
Halloo,
Ik ben ook vrijdag op dat feestje!
Ingedeeld bij de groep "ervaring"
Ben te herkennen aan een witte (polyester)zx-6 '98
Moet nog gespoten worden, heb deze kuipdelen overgehouden
van een vorige crash op zolder in de grindbak!
Volgende keer beter.
Groetjeszzzzz.... en tot ziens dan!
 
Thanks..maar moet ik daar van m'n gas af.. of ff de koppeling intrekken..een versnelling hoger schakelen ?

Blijf daar eerst maar eens helemaal rechts rijden. Mocht je alsnog een zwarte vlag krijgen met je rijnummer, kan je altijd nog kiezen voor opschakelen.
 
Ik ben ook van de partij de 11e :]

Ik rij mee met niveau 1 op een blauwe gixxer en ben te herkennen aan de 2 vlechtjes die onder mn helm uitkomen ;)

CU de 11e
 
Er zijn er best veel van MF. Kei-leuk !!!!! :)

Vraag me alleen af of we elkaar zullen herkennen. Hoop het wel. Die blauwe gixxer met twee vlechtjes is niet zo moeilijk. Zoveel meisjes zullen er wel niet zijn. Maar al die andere :?

Er heeft nog niemand geantwoord op de vraag of jullie er ook om 7.15u moeten zijn?

Nog drie dagen :]

CU !!!!
 
Jahaaaaaaa
[me]superfrog is er ook 8-)
[/me]


herkenbaar aan:
- Groene Kawa ZX6R :)
- Groen pak met leren kneesliders :P
- Witte helm
- Schuifschade links :9

Eerste keer Zolder ook voor mij....
 
Heeeeeeeeej! Ben er ook hoor! Herkenbaar? Euhm de enige op een vfr rothmans denk ik. Ik zal er vanaf een uurtje of 12 zijn als kijker ;( Mn vfr mag niet op zolder rijden ivm te veel herrie :? Echt belachelijk! Ze zeuren zelfs over mn vlakschuif carbs enzo, niet orgineel :( Maarja kijken is ook best leuk!

groetjes!
 
Blijf daar eerst maar eens helemaal rechts rijden. Mocht je alsnog een zwarte vlag krijgen met je rijnummer, kan je altijd nog kiezen voor opschakelen.

Rechts rijden heeft geen zin, meten nou aan beide zijden van het circuit...(baan)

Geloof me ik kan het weten...................Afgelopen Vrijdag, de 4-de juli, een ZAC gehad in Zolder, en ik kon eraf door teveel geluid......
 
Ja hoor, :] de 11e ben ik er ook. Zolder ken ik niet dusseh niveau 1.

:( Kreeg wel in de papieren mee dat er om 7:15 aangemeld moet worden bij de TC.
Naaaah, jammer dan............vroeg op dus.

Voor de zekerheid nagevraagd en door de motorsportschool is de tijd bevestigd.

CU.
Ciao.
 
Niet specifiek voor Zolder, daar ben ik ook nog nooit geweest. Begin gewoon rustig aan in een langzame groep en probeer eerst de techniek en de lijnen goed onder de knie te krijgen. Kijk goed naar de marshall, kun je veel van leren. De snelheid komt dan vanzelf.

Ha Hansieman, zo te lezen heb je er zin in, zit je kuip eral op?

Denk dat ik smiddags een paar sessies voor moet rijden, kzie je!

Krommie
 
Zoals ik al zei...misschien kom ik.

Tis wel een beetje dom aangezien ik niet meerijdt maar ben wel eens curieus eigenlijk
 
Op woensdag 09 juli 2003 20:38 schreef Balli het volgende:Rechts rijden heeft geen zin, meten nou aan beide zijden van het circuit...(baan)

Misschien tijdens de ZAC, maar tijdens vrij rijden meten ze echt alleen links!!!
 
Ja hoor, :] de 11e ben ik er ook. Zolder ken ik niet dusseh niveau 1.

:( Kreeg wel in de papieren mee dat er om 7:15 aangemeld moet worden bij de TC.
Naaaah, jammer dan............vroeg op dus.

Voor de zekerheid nagevraagd en door de motorsportschool is de tijd bevestigd.

CU.
Ciao.

Bedoel je de niveau 1 cursus of de niveau 1 groep met vrij rijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan