11 juli Zolder !!! Wie nog?

Hoi,
Ik heb ook wel plezier gehad vrijdag!
Alleen mijn maatjes niet zo........ Met 7 motors van huis, en 3 stuks gecrascht
dat is een beetje te veel ellende.
Er zijn daar inderdaad altijd nog van die idioten, die denken dat het een wedstrijd op leven of dood is, met als gevolg een groot aantal kammikaze axies!
Moeten ze helemaal zelf weten hoor! maar het zou wel leuk zijn dat ze dan niemand anders er af kegelen!!
Hetgeen dus bij mijn maatje gebeurd is!
Ik heb ook geen MFers gezien, maar volgens mij waren er ook geen bij de ervaren rijders???

Groetjesszzzzzzzzz.........
 
Nee, ik ben niet onderuit geschoven (tenminste niet op Zolder), maar dat doet er eigenlijk niet toe.

Het gaat me ook niet om rijders die langzamer zijn want die kom je overal tegen, evenals rijders die sneller zijn. Het gaat me er om dat er rijders zijn die geen idee hebben van lijnen en dus onvoorspelbaar van links naar rechts over de baan vliegen. En dat maakt het imho dus gevaarlijker.

Dat ben ik zeker met je een HansGSX-R, net als je voorbij wilt steken word het inneens heeeeel erg smal op de ideale lijn!

Ik dacht dat je linkse kant van je kuip beschadigd was, of was dat die van je maat?

Greatz krommie
 
Dat ben ik zeker met je een HansGSX-R, net als je voorbij wilt steken word het inneens heeeeel erg smal op de ideale lijn!

Ik dacht dat je linkse kant van je kuip beschadigd was, of was dat die van je maat?

Greatz krommie

Nee, mijn rechtse kant is beschadigd. Is alleen niet op Zolder gebeurt maar gewoon op de openbare weg. Overigens wel eigen schuld dikke bult (te hard de bocht om willen met te koude bandjes).

Binnenkort maar weer ff naar Zolder, circuitrijden rules.
 
3-IMG_3378.jpg


gaaaaaaaaaaaaaaaas hanzieman! 8-)
 
full


Deze is meer vanuit dezelfde positie.

En nog maar een paar.

z1.jpg

z2.jpg

z3.jpg

z4.jpg

z5.jpg

z6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan