11 mei NORDSCHLEIFE (en mogelijk 12 mei)

Bart Scheepers

Die hard MF'er
11 mei 2002
274
2
Roermond
Wie o wie heeft er zin om mee te gaan? Vertrek om 9:00u bij de Mac in Nederweert en 10:00u bij de grensovergang tienbaan. }) Als het goed weer is ga ik maandag ook als ik vrij kan krijgen! 8-)

(P.S. Mannen let op! Het is op 11 mei moederdag, dus zeg tijdig de schoonmoeder bezoekjes af!! :9 )

Ringgangers:

Bart Scheepers :]
Joost
Fabian
Er1win (maandag)
The Green Flash
PaulR1 :+
Twisted Paul
R1One (maandag)
 
Laatst bewerkt:
We zullen er weer zijn... hopen dat het net zo'n goed weer is als vandaag.. En dan mijn nieuwe ketting set eronder zit.....
 
Ik wil wel op maandag de 12de :] }) Mits goed/redelijk weer natuurlijk 8-) Omdat op maandag 'de Ring' om 13:00 uur open gaat vertrek ik alleen niet zo vroeg van huis, ik denk om 09:30 uur. Dan haal ik het makkelijk, hoef ik niet zo achterlijk vroeg op, heb geen last van files en ben dan 'savonds ook niet zo gesloopt na zo'n 850km ;) Ik laat het weten..
 
Ik wil wel mee, alleen even hopen dat mijn motor terug is, moet nieuwe band hebben en er is iets mis met het gasklep-sensorcircuit...... :?
 
Maare is het nu op 11 of 12 mei???????? ene die mac ligt gewoon aan de A2????
 
Ga waarschijnlijk ook op 12 mei naar de Ring (heb het in ieder geval al in m'n agenda staan, nou maar hopen dat niemand dit alsnog doorstreept. Als het aan mij ligt ben ik er. Evt. afspreken bij de Mac in Nederweert?
 
Ga waarschijnlijk ook op 12 mei naar de Ring (heb het in ieder geval al in m'n agenda staan, nou maar hopen dat niemand dit alsnog doorstreept. Als het aan mij ligt ben ik er. Evt. afspreken bij de Mac in Nederweert?
 
he bart
ik heb wel zin ik wil de 19e ook al gaan maar de 11e lijkt mij ook wel ik kijk even naar het weer als het dan mooi weer is dan ga ik de 11e denk ik.
nog even een duizend beurtje voor het weekend en dan knallen met dat ding :} :9
 
Paul jij hebt je jaarkaart er onderhand ook wel uit niet?

Zo ongeveer ja.... Dus de rest van het jaar worden de kosten per rondje alleen lager en de snelheid hoger.

700 euro 10 rondjes is 70 euro per ronde.
700 euro 100 rondjes is 7 euro per ronde.
700 euro 1000 rondjes is 0,7 euro per ronde.
700 euro 10000 rondjes is 0,07 euro per ronde.
700 euro 100000 rondjes is 0,007 euro per ronde.

Vraag hoeveel rondjes moet je rijden voor je geld gaat verdienen?????
 
Zo ongeveer ja.... Dus de rest van het jaar worden de kosten per rondje alleen lager en de snelheid hoger.

700 euro 10 rondjes is 70 euro per ronde.
700 euro 100 rondjes is 7 euro per ronde.
700 euro 1000 rondjes is 0,7 euro per ronde.
700 euro 10000 rondjes is 0,07 euro per ronde.
700 euro 100000 rondjes is 0,007 euro per ronde.

Vraag hoeveel rondjes moet je rijden voor je geld gaat verdienen?????


Uhhh 50 rondjes....wat krijg ik nou?????? :z
 
Zo ongeveer ja.... Dus de rest van het jaar worden de kosten per rondje alleen lager en de snelheid hoger.

700 euro 10 rondjes is 70 euro per ronde.
700 euro 100 rondjes is 7 euro per ronde.
700 euro 1000 rondjes is 0,7 euro per ronde.
700 euro 10000 rondjes is 0,07 euro per ronde.
700 euro 100000 rondjes is 0,007 euro per ronde.

Vraag hoeveel rondjes moet je rijden voor je geld gaat verdienen?????

Is een beetje afhankelijk van je sponsor!
Heb jij ook tijd op de 12e?
 
Effe een paar vraagjes, ik ben er nammelijk nooit geweest! wat kost het? kun je er gewoon op de bonnenfooi naar toe, of moet je je eerst melden? waar is het? verzekering? ed.
 
Even kijken hoe ik met de $$$ zit dan.

Anders kom ik misschien wel alleen een beetje kijken. :? :X
 
In geval van goed weer wil ik misschien wel een keer mee gaan kijken.

Rijd er iemand langs eindhoven ergens die samen er naartoe wil?

Edit: lezen |( 9u mac nederweert
 
In geval van goed weer wil ik misschien wel een keer mee gaan kijken.

Rijd er iemand langs eindhoven ergens die samen er naartoe wil?

Edit: lezen |( 9u mac nederweert

..misschien met mij en siempies :? Als het goed is gaan wij op maandag de 12de, wel iets later dan 09:00 uur want 'de Ring' gaat dan toch pas om 13:00 uur open :z
 
kwil wel maar ik kan nie :(
1 hebben we een tour rit in vlissingen met zijspannen en gehandicapten
2 is de vering van mijn frikandel van zo'n teleurstellende kwaliteit dat ik het lot niet ga tarten.

Nieuwe hyperpro veren ( voor en achter ) zijn net besteld maar nu alleen nog ff kijken waneer mijn vader en oom de tijd hebben om mee te helpen met het eronder zetten ( waarschijnlijk pas over twee weken :( :( als iemand zich geroepen voelt mij eerder mee te willen nemen naar de ring mag ie natuurlijk ook komen helpen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan