11 minuten

HCx

MF veteraan
1 jan 2017
3.491
1.933
Als jij die inbraak filmt en het kenteken van de vluchtauto nog even in beeld zet en het geheel op dumpert zet denk ik dat je ook bezoek krijgt van de politie. :P

Ze gaan trouwens voor poging doodslag dacht ik gelezen te hebben. Dit excessief gedrag bestraffen vind ik wel prima. Dat filmpje draagt weer in negatieve zin bij aan de reputatie die motorrijders toch al hebben. Pak het maar aan, laat maar zien dat het abnormaal is.

mean-machine

uut Ee
3 jun 2013
7.069
2.643
Veluwe
Dan kan je iedereen die sneller gaat dan 40 op een wooneref ook wel beschuldigen van poging doodslag.
Achter iedere geparkeerde auto kan een kleuter tevoorschijn komen. Die heeft dan geen enkele kans.

Moet nog maar zien of de aanklacht tov de motorrijders stand houdt bij de rechter?
Het OM klimt wel erg hoog in de boom.

JaVaWa

MF veteraan
17 jun 2007
2.721
603
Traiectum
Het is heel erg! :X

Natuurlijk wat die jongens hebben gedaan door VEEEEEL te snel over de snelweg te rijden is niet goed te praten en zeker onverantwoord.
Maar...............................Ze rijden over een vrijwel lege snelweg, dus nauwelijks iemand om tegenaan te rijden.
Eh, ik weet niet hoor, maar op het filmpje (uit het eerste bericht in dit topic) halen ze auto's links en rechts in, tussen auto's door die naast elkaar rijden, over de redresseerstrook.... Dat is allesbehalve een lege snelweg.

Michielo1976

MF veteraan
Donateur
21 mei 2016
5.106
6.459
Nijmegen
Dan kan je iedereen die sneller gaat dan 40 op een wooneref ook wel beschuldigen van poging doodslag.
Achter iedere geparkeerde auto kan een kleuter tevoorschijn komen. Die heeft dan geen enkele kans.

Moet nog maar zien of de aanklacht tov de motorrijders stand houdt bij de rechter?
Het OM klimt wel erg hoog in de boom.

Goed idee

Bovenaan Onderaan