11 minuten

Als jij die inbraak filmt en het kenteken van de vluchtauto nog even in beeld zet en het geheel op dumpert zet denk ik dat je ook bezoek krijgt van de politie. :P

Ze gaan trouwens voor poging doodslag dacht ik gelezen te hebben. Dit excessief gedrag bestraffen vind ik wel prima. Dat filmpje draagt weer in negatieve zin bij aan de reputatie die motorrijders toch al hebben. Pak het maar aan, laat maar zien dat het abnormaal is.
 
Dan kan je iedereen die sneller gaat dan 40 op een wooneref ook wel beschuldigen van poging doodslag.
Achter iedere geparkeerde auto kan een kleuter tevoorschijn komen. Die heeft dan geen enkele kans.

Moet nog maar zien of de aanklacht tov de motorrijders stand houdt bij de rechter?
Het OM klimt wel erg hoog in de boom.
 
Het is heel erg! :X

Natuurlijk wat die jongens hebben gedaan door VEEEEEL te snel over de snelweg te rijden is niet goed te praten en zeker onverantwoord.
Maar...............................Ze rijden over een vrijwel lege snelweg, dus nauwelijks iemand om tegenaan te rijden.
Eh, ik weet niet hoor, maar op het filmpje (uit het eerste bericht in dit topic) halen ze auto's links en rechts in, tussen auto's door die naast elkaar rijden, over de redresseerstrook.... Dat is allesbehalve een lege snelweg.
 
Dan kan je iedereen die sneller gaat dan 40 op een wooneref ook wel beschuldigen van poging doodslag.
Achter iedere geparkeerde auto kan een kleuter tevoorschijn komen. Die heeft dan geen enkele kans.

Moet nog maar zien of de aanklacht tov de motorrijders stand houdt bij de rechter?
Het OM klimt wel erg hoog in de boom.

Goed idee
 
Ik vind het kippenvel gevend, zo eng. En dan nog blote armpjes te zien..
Snap het wel, blote armpjes met 60 of 110 is ook niet bevorderlijk voor een schade vrij lichaam. Dus 200 + maakt niet zo veel meer uit, maar toch.
 
Jaar cel vind ik ook zwaar overdreven.

Ja, stel idioten.
Verkeersovertreding, pak ze zo maar aan, rbw jaar kwijt en boete.
Een jaar cel, echt voor een moord krijg je gemiddeld minder straf hier, want zielig enz enz

En ja er kan van alles gebeuren MAAR er is niets gebeurd.

Dus ja, aanpakken, maar cel? nee zeker niet eens.
 
Als je daar al een jaar cel voor kan krijgen.

Kan ik maar beter een stevige koffer met kleren samenstellen.. man toch ..


3 jaar rijbewijs kwijt is al behoorlijk heftig ( en gepast.. vind ik ) Dat word ook geëist .


maar om ze dan ook nog effe voor effectief.. wat .. een maand of 9 in de cel te flikkeren.
T grootste gevaar waren ze voor zichzelf, en de maag van de veegploeg als ze van de weg geschraapt/gespoten moesten worden.
 
Ik vind het kippenvel gevend, zo eng. En dan nog blote armpjes te zien..
Snap het wel, blote armpjes met 60 of 110 is ook niet bevorderlijk voor een schade vrij lichaam. Dus 200 + maakt niet zo veel meer uit, maar toch.
Met 200+ in een lederen overall op de openbare weg op je bek gaan zal ook niet bevorderlijk zijn hoor, voordeel is wel dat de meeste lichaamsdelen dan mooi bij elkaar blijven in een lederen zak! :+
 
Niemand beschuldigt ze dan ook voor het hebben van een te hoog IQ ;)

Wanneer iedereen voor domme dingen doet cel kan krijgen kon het wel eens vol worden in de gevangenis.
En idd dat hele YT gebeuren helpt niet, ze doen de gekste dingen om in de aandacht te komen.
 
Als ze ooit nog eens op beeld zouden krijgen wat * wij * vroeger flikte, voordat iedere jan lul een camera bij zich had.


Er zouden heel wat sneeuwvlokjes smelten, en heel wat andere snel gaan kijken wat een verjaringstermijn is .

Soms he .. heel soms, was het vroeger misschien niet beter, maar wel wat leuker .
het was veel slechter , we hadden het veel slechter ....maar het was veel leuker.....

gelukkig weten ze niet beter en zijn wij ouwe zeikerds.

genoeg gezeurd ik ga lekker ruiten ingooien bij die ouwe fabriek en fikkie steken
 
Niemand beschuldigt ze dan ook voor het hebben van een te hoog IQ ;)

Wanneer iedereen voor domme dingen doet cel kan krijgen kon het wel eens vol worden in de gevangenis.
En idd dat hele YT gebeuren helpt niet, ze doen de gekste dingen om in de aandacht te komen.
Achja, op de rand van afgronden staan etc….en af en toe valt zo’n idioot naar beneden.

leukste vind ik ‘show-off fails‘ en dan de commentaren op YT……_O-
 
Laatst bewerkt:
Tsja, een jaar cel vind ik ook wat veel. Maar laat ik eerlijk wezen, ook ik heb toen ik jong was gekke dingen gedaan op de motor, waaronder veuls te snel rijden.
Zelfs nu wil ik hem wel eens flink opentrekken hoor, alleen niet op het niveau wat hun gedaan hebben. Maar goed, laat ik er verder maar niks over zeggen, behalve dat ook ik in m'n jeugd gekke, rare, en onverantwoordelijke dingen gedaan heb.
 
Dat is toch ook de bedoeling, debiel doen.. als je het overleefd ben je net niet dom genoeg om het hopelijk tot na je pensioen te halen.

Of je had geluk genoeg , dat kan ook.


Ey, wat de meeste van ons vroeger uithaalde , is het een wonder dat er nog zoveel volk op dit forum zit.
Het gros is man, wat per definitie al een hoger risico is om dood te gaan met een "hou m'n biertje even vast en kijk dit eens" moment.

zo is t leven nu eenmaal ;p
 
Het mag niet wat ze deden, maar ze hebben toch niemand iets aangedaan?
Als er iets mis was gegaan, dan hadden ze zichzelf te pakken. Eigen schuld.
Ik vind de straf excessief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan