11 minuten

Kizmiaz

Die hard MF'er
20 aug 2020
780
940
Limbürg
Ik zag 'm nog niet voorbijkomen hier, of ben ik nou scheel?

https://nos.nl/artikel/2345359-tientallen-tips-na-filmpje-van-scheurende-motorrijders.html
De politie heeft tientallen tips gekregen over het filmpje waarop motorrijders te zien zijn die met zeer hoge snelheid van Breda naar Rotterdam rijden. Onderweg scheuren ze andere weggebruikers van alle kanten voorbij. Sommige tips zijn veelbelovend, zegt een woordvoerder.

De motorrijders doen 11 minuten over de rit, terwijl de afstand ruim 40 kilometer is. Met de auto zou je daar een half uur tot drie kwartier over doen, meldt Omroep Brabant. Uitgaande van deze afstand zouden de motorrijders over het hele traject gemiddeld 218 kilometer per uur hebben gereden.


 
218 gemiddeld kan bijna niet, de keren dat ik de snelheidsmeter heb gezien stond die vaak ruim onder de 200. Er zijn vast kenners die de motor herkennen, maar hoe hard kun je feitelijk op een naked rijden zonder dat je eraf waait?
 
218 gemiddeld kan bijna niet, de keren dat ik de snelheidsmeter heb gezien stond die vaak ruim onder de 200. Er zijn vast kenners die de motor herkennen, maar hoe hard kun je feitelijk op een naked rijden zonder dat je eraf waait?

Met 258 op de teller blijf ik nog zitten🤗
Maar net,en niet lang.
Een supersport is niet veel beter,met mijn lengte
 
218 gemiddeld kan bijna niet, de keren dat ik de snelheidsmeter heb gezien stond die vaak ruim onder de 200.
40km in 11 minuten, dus 40*60/11 = 218,18km/u, dus dat klopt wel. Vind 't ook best knap op een naked overigens.
En wat de lol eraan is... geen idee. Heb korte stukjes gezien waarin ze op hoge snelheid tussen 2 auto's door 'filteren'. Lijkt me niet goed voor je levensverwachting.
 
40km in 11 minuten, dus 40*60/11 = 218,18km/u, dus dat klopt wel. Vind 't ook best knap op een naked overigens.
En wat de lol eraan is... geen idee. Heb korte stukjes gezien waarin ze op hoge snelheid tussen 2 auto's door 'filteren'. Lijkt me niet goed voor je levensverwachting.

Dat geloof ik ook wel, maar desalniettemin, ik heb 130-140 gezien, 185, dan moet je al een beste tijd DIK boven de 218 rijden om 218 gemiddeld te hebben. Wellicht zelfs tegen de 300, wie zal het zeggen.

Moest het trouwens 12 minuten zijn, slechts een minuutje meer, dan is het gemiddelde al 200.
 
Heb 'm voorbij zien komen inderdaad, politie is ook al op zoek. Zonder motorkleding, met 2x de toegestane snelheid, op een relatief drukke snelweg, laverend tussen de auto's door... Ik heb de stille hoop dat dit stelletje sneukneuzen Darwin vroeg of laat een keer tegenkomt. Hopelijk niet met gevolgen voor medeweggebruikers. Tot die tijd mag de politie overgaan tot inbeslagname.
 
Ja, die motorrijders zijn debiel. Maar dat verkeersbeeld is ook wel weer opvallend. Met z'n allen links hangen omdat er rechts niks gebeurt (op een binnenkort waarschijnlijk invalide rechts passerende motorrijder na dan).

De meeste kudde automobilisten rijden maar op de middenstrook(bij drie banen,omdat ze te stom en lui zijn om op de rechterstrook te rijden,die bijna altijd volkomen vrij is 😏
Ik tuf ze regelmatig rechts op de motor met gepaste snelheid voorbij🤗
Ik verrek het om geheel links die lui in te halen om daarna weer 2 banen naar de lege rechter strook op te schuiven.
 
Het is zo te zien een Yamaha MT-10 Fluro Edition (grijs/geel) met Puig Hypernaked spiegels.

Wie kijkt ff op zijn lokale Facebook-groep?
 
Ik heb ook het complete filmpje even gekeken en zie toch ook af en toe 27* km/u voorbij komen. Eigenlijk eens aan die gasten vragen of ze het nog een keer willen doen maar dan met de GPS snelheid op Gmaps, dan kunnen we ohhh en ahhh roepen over de echte snelheid. Nu zou het net zo goed een PS5 versie van GTA VI kunnen zijn.
 
De meeste kudde automobilisten rijden maar op de middenstrook(bij drie banen,omdat ze te stom en lui zijn om op de rechterstrook te rijden,die bijna altijd volkomen vrij is 😏
Ik tuf ze regelmatig rechts op de motor met gepaste snelheid voorbij🤗
Ik verrek het om geheel links die lui in te halen om daarna weer 2 banen naar de lege rechter strook op te schuiven.
Ik doe dat ook wel eens, maar ga er liever omheen. Als ze een helder moment krijgen terwijl jij in hun dooie hoek hangt (wie kijkt er nog over de schouder tegenwoordig?) ben je de lul.
 
Dacht eerst aan een film uit het buitenland, Yanks met keep your lane......maar tis wel on-Nederlands zulke taferelen. Één tikje of ‘foutje’ van een andere weggebruiker en is het het dag met je leven.

Gewoon aanpakken zulke gasten....
 
Ik doe dat ook wel eens, maar ga er liever omheen. Als ze een helder moment krijgen terwijl jij in hun dooie hoek hangt (wie kijkt er nog over de schouder tegenwoordig?) ben je de lul.

Doe ik ook alleen maar als er nog een vluchtstrook is 😉 nog nooit hoeven te gebruiken.
Die lui blijven als op rails in het midden rijden😏
 
Ik tuf ze regelmatig rechts op de motor met gepaste snelheid voorbij🤗
Ik verrek het om geheel links die lui in te halen om daarna weer 2 banen naar de lege rechter strook op te schuiven.

En toch, mocht je gezien worden door de politie ben jij weer 240 euro lichter. Want jij bent het gevaar wanneer je rechts inhaalt, de linksplakker niet.(blauwe logica) Ik ga dus wel overdreven helemaal naar links en dan weer naar rechts, ook met de hoop dat de automobilist het besef krijgt dat ie dom aan het rijden is ('t zal wel niet).
 
Terug
Bovenaan Onderaan