11 minuten

Ik reed ooit eens ergens bij een evenement, stapt er ineens een bromsnor voor mijn auto, die regelde het verkeer een beetje, hij wilde dat ik stopte, ik had mijn aandacht even ergens anders bij, zat geloof ik naar een parkeerplaats te zoeken, dus ik zag hem wat laat en remde wat laat.
Die begon dus ook gelijk te dreigen met poging tot doodslag..
Had je moeten zeggen als ik je had willen vermoorden was ik wel vol gas over je heen gereden })
 
Ik vraag het me af, 500pk, kan zo'n blok dat wel aan?
En als het blok het aan kan, kan een mens dat wel aan?

Mijn motor gaat zonder kuip 250km/h, dat valt echt niet uit te houden.

als je 50 ruggen alleen al in je blok stopt (verteld hij in één van z'n video's) blijft dat wel een tijdje heel ja, en tegenwoordig zitten ze tegen de 1000 pk aan met Hayabusa blokken, check Project Pisstake en de weg versie daarvan maar eens op de FB van Big CC.
 
als je 50 ruggen alleen al in je blok stopt (verteld hij in één van z'n video's) blijft dat wel een tijdje heel ja, en tegenwoordig zitten ze tegen de 1000 pk aan met Hayabusa blokken, check Project Pisstake en de weg versie daarvan maar eens op de FB van Big CC.
Dan zit er ook geen standaard carter meer op denk ik?
 
https://www.dumpert.nl/item/7985505_bce9f09d
Echt? Weer een filmpje met motorrijders die op een rechte weg het gas vol open kunnen trekken?

En dan het kenteken vol in beeld. :') Kan die politieagent volgende week weer een filmpje uploaden.

Is wel een hele andere situatie. Ik zie 0,0 verkeer. Ze komen net van de andere kant dus ga ik er vanuit dat deze verstandige jongens een voorverkenning hebben gedaan en hebben geconcentreerd dat er geen overig verkeer was.

Daarmee is het niet goed, maar m.i. wel echt een totaal andere situatie.
 
Alle motoren kunnen opgevoerd worden. Dus 270 is niet ondenkbaar.

Motoren zijn tegenwoordig al ver opgevoerd, zitten bijna op het niveau van echte superbikes. Verdere pogingen door particulieren zijn enorm duur en resulteren vaak in, op zijn best, matige verbetering van prestaties en grote verslechtering van de betrouwbaarheid en levensduur. Ik heb het even niet over dragracen waarbij de betrouwbaarheid en levensduur onaanvaardbaar kort zijn voor straatgebruik.
 
Is wel een hele andere situatie. Ik zie 0,0 verkeer. Ze komen net van de andere kant dus ga ik er vanuit dat deze verstandige jongens een voorverkenning hebben gedaan en hebben geconcentreerd dat er geen overig verkeer was.

Daarmee is het niet goed, maar m.i. wel echt een totaal andere situatie.
Eens hoor. Ik bedoelde vooral dat dat kenteken in beeld + stemmen van de bestuurders het voor de politie wel een inkoppertje is. Je weet dat die gasten van de A16 aangehouden zijn (zitten nog vast trouwens) en dan ga je dat ook uitlokken? Het kan gewoon niet dat de politie dit laat liggen.
 
Alle motoren kunnen opgevoerd worden. Dus 270 is niet ondenkbaar.

Als ik de toerenbegrenzer van mijn motor op 12000 rpm zet moet ie volgens mijn berekeningen 308km/h kunnen halen.
Ik weet bijna zeker dat ie genoeg vermogen heeft om het te halen, maar er zit geen kuip op, de motor kan het zeer waarschijnlijk wel, maar de berijder krijgt het al moeilijk bij snelheden boven de 200km/h. De motor op het filmpje ziet er uit of er geen kuip op zit.

Ik geloof dus niet dat hij 270km/h heeft gereden over zo'n afstand.
Bij 250km/h moet ik plat op de tank om het vol te kunnen houden.

Vanmiddag was het met wind tegen bij 140km/h al een beetje een uitdaging om het 50km te kunnen volhouden
 
Hmmm ik wou dat ze zo actief waren bij de politie met echte criminelen pakken,het is niet goed te praten wat de heren
gedaan hebben maar je kan het ook overdrijven met kreten zoals poging tot doodslag om indruk te maken dat je zwaar de pineut
ben.Het zal wel uitdraaien op een EMG en een boete van rond de 2000,- plus de nodige maanden rijontzegging.

Ik denk dat de cops het een beetje zat zijn, in de regio Rotterdam rijden zat van die wappies rond, spijkerrrbroekje aan, petje aan de riem, en een kek tasje om het been.

In het weekend zijn ze vaak aan het dragracen vlakbij mijn werk, dan staan er zo een mannetje of 30.
Onlangs nog bij de Shell aan de Stadionweg Rotterdam, denk een mannetje of 40, sommige op lesmotoren 😉.
Dat ging gevaarlijk invoegen met de hele club tegelijk.
Overigens mensen met een NNA, Niet Nederlandsche Achtergrond.

Wel grappig om te zien, een baardmocro op een BMW GS, op een of andere manier past dat gewoon niet.
 
Als ik de toerenbegrenzer van mijn motor op 12000 rpm zet moet ie volgens mijn berekeningen 308km/h kunnen halen.
Ik weet bijna zeker dat ie genoeg vermogen heeft om het te halen, maar er zit geen kuip op, de motor kan het zeer waarschijnlijk wel, maar de berijder krijgt het al moeilijk bij snelheden boven de 200km/h. De motor op het filmpje ziet er uit of er geen kuip op zit.

Ik geloof dus niet dat hij 270km/h heeft gereden over zo'n afstand.
Bij 250km/h moet ik plat op de tank om het vol te kunnen houden.

Vanmiddag was het met wind tegen bij 140km/h al een beetje een uitdaging om het 50km te kunnen volhouden

Zonder kuip heb je waarschijnlijk meer dan 200pk nodig om harder dan 300 te gaan.
 
Ik denk dat de cops het een beetje zat zijn, in de regio Rotterdam rijden zat van die wappies rond, spijkerrrbroekje aan, petje aan de riem, en een kek tasje om het been.

In het weekend zijn ze vaak aan het dragracen vlakbij mijn werk, dan staan er zo een mannetje of 30.
Onlangs nog bij de Shell aan de Stadionweg Rotterdam, denk een mannetje of 40, sommige op lesmotoren 😉.
Dat ging gevaarlijk invoegen met de hele club tegelijk.
Overigens mensen met een NNA, Niet Nederlandsche Achtergrond.

Wel grappig om te zien, een baardmocro op een BMW GS, op een of andere manier past dat gewoon niet.
Dat van die GS is een trend die een paar jaar geleden is begonnen lijkt wel. Wel opvallend idd. Hier rijden ze ook op GS'en, met helmen met van die hoorntjes erop. Topkuip eraf gehaald en een heel klein ruitje erop. Open pijp en blazen maar.

Nu is het geen ouwelullenreisbrommer meer, maar wordt het geassocieerd met een ander type volk. Af en toe verandert dat dan denk ik haha. :)
 
Wel typisch dat minister Grapperhaus niet hetzelfde ten laste is gelegd toen hij de corona regels opzettelijk aan zijn laars lapte. :+
Je hebt helemaal gelijk.
Die jongens op de brommer namen vooral een risico met zichzelf.
Grapperhaus nam vooral een risico met anderen. Dat zou veel zwaarder bestraft moeten worden.
Maar het is een old boys netwerk die het hier voor het zeggen heeft. Dus Grapperhaus wordt niet bestraft en die domme gastjes worden zwaar gestraft.
 
Dat van die GS is een trend die een paar jaar geleden is begonnen lijkt wel. Wel opvallend idd. Hier rijden ze ook op GS'en, met helmen met van die hoorntjes erop.
Boxermotor past goed bij een Boxer helm :Y
 
Hier rijden ze ook op GS'en, met helmen met van die hoorntjes erop. Topkuip eraf gehaald en een heel klein ruitje erop. Open pijp en blazen maar.

Lijkt wel of heel veel, maar echt heeeel veeel motor rijders zo'n helm hebben. Vaak supersport, GS, nieuwere 690's en 1290 Adventure enzo.
 
Je hebt helemaal gelijk.
Die jongens op de brommer namen vooral een risico met zichzelf.
Grapperhaus nam vooral een risico met anderen. Dat zou veel zwaarder bestraft moeten worden.
Maar het is een old boys netwerk die het hier voor het zeggen heeft. Dus Grapperhaus wordt niet bestraft en die domme gastjes worden zwaar gestraft.
Het is wat offtopic, maar om nou iedereen die lak heeft aan die 1,5m regel of er "even niet bij nadenkt", poging tot doodslag ten laste te leggen gaat ook wat ver :)
 
Je hebt helemaal gelijk.
Die jongens op de brommer namen vooral een risico met zichzelf.
Grapperhaus nam vooral een risico met anderen. Dat zou veel zwaarder bestraft moeten worden.
Maar het is een old boys netwerk die het hier voor het zeggen heeft. Dus Grapperhaus wordt niet bestraft en die domme gastjes worden zwaar gestraft.

Wat ik niet kan volgen is dat politici ongestraft kunnen liegen.
 
Lijkt wel of heel veel, maar echt heeeel veeel motor rijders zo'n helm hebben. Vaak supersport, GS, nieuwere 690's en 1290 Adventure enzo.

Er lopen ook heel veel mensen rond met airpods in de oren.. of met Levi's shirtjes. Zo is de Roof Boxer inmiddels ook een fashion item geworden. :+
 
Het is wat offtopic, maar om nou iedereen die lak heeft aan die 1,5m regel of er "even niet bij nadenkt", poging tot doodslag ten laste te leggen gaat ook wat ver :)
Wat zegt u?

Er hebben zich situaties voorgedaan waarin er op een dusdanige manier werd ingegrepen in de persoonlijke levenssfeer, dat dit in onze democratie enkel geëvenaard werd in de jaren '40-'45.

Hele economieën komen tot stilstand vanwege dit enorm dodelijke virus.

Dat zie ik die stuntmannetjes op hun brommertjes niet doen hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan