11 minuten

Zonder kuip heb je waarschijnlijk meer dan 200pk nodig om harder dan 300 te gaan.

Aan pk's red ik dat op het moment denk ik niet (9000rpm), maar die van mij heeft wel een boven gemiddeld koppel, maar als ik mijn toerenbegrenzer op 12000 zet zal ik wel over de 200pk uitkomen.

Maar zonder kuip valt het gewoon weg niet uit te houden, niet zo lang.

In theorie zal mijn blok het aan moeten kunnen, maar ik durf het niet echt aan. Bij 7000rpm gaat het mij al hard genoeg.
 
Het is wat offtopic, maar om nou iedereen die lak heeft aan die 1,5m regel of er "even niet bij nadenkt", poging tot doodslag ten laste te leggen gaat ook wat ver :)
Inderdaad want dan kan je iedere gemotoriseerde verkeersdeelnemer dat wel aanrekenen ,per slot van rekening ben je dan onderweg met
een potentieel moordwapen,overiens is een gevangenisstraf niet ondenkbaar als je de verkeerde Rechter treft.
 
Inderdaad want dan kan je iedere gemotoriseerde verkeersdeelnemer dat wel aanrekenen ,per slot van rekening ben je dan onderweg met
een potentieel moordwapen,overiens is een gevangenisstraf niet ondenkbaar als je de verkeerde Rechter treft.

Ik maak elke maand wel een poging tot doodslag mee in het verkeer. Bewust voorrang nemen op een rotonde en de auto daarbij als een wapen gebruiken, terwijl ik er met mijn motor al rij en ik wel gezien word, komt het vaakste voor. Vroeger reed ik er wel eens achteraan, maar omdat mijn materiaal beter is en ik zelf wat minder (rustiger), de laatste tijd niet meer.
 
Aan pk's red ik dat op het moment denk ik niet (9000rpm), maar die van mij heeft wel een boven gemiddeld koppel, maar als ik mijn toerenbegrenzer op 12000 zet zal ik wel over de 200pk uitkomen.

Maar zonder kuip valt het gewoon weg niet uit te houden, niet zo lang.

In theorie zal mijn blok het aan moeten kunnen, maar ik durf het niet echt aan. Bij 7000rpm gaat het mij al hard genoeg.

Ben nu wel benieuwd welke motor jij hebt.
 
Ben nu wel benieuwd welke motor jij hebt.

4.jpg


Een 41 jaar oude Suzuki ;)
 
Wat ik niet kan volgen is dat politici ongestraft kunnen liegen.
Precies. Ik lees overigens net dat Grapperhaus er niet mee weg gaat komen.
Ik vind overigens niet dat er zo’n zware straf nodig is, maar ik vind het kwalijk dat gewone mensen direct gestraft worden en dat er bij politici eerst een politieke rel nodig is voordat ze dezelfde straf krijgen.
 
Alle motoren kunnen opgevoerd worden. Dus 270 is niet ondenkbaar.
Mijn Blackbird (maar er zijn er nog veel meer) hoeft helemaal niet te worden opgevoerd om 270 te doen.
Dat kan ie al standaard, ZONDER extra acties! Boven 220 wel goed achter de kuip gaan zitten.

Hmmm ik wou dat ze zo actief waren bij de politie met echte criminelen pakken,het is niet goed te praten wat de heren
gedaan hebben maar je kan het ook overdrijven met kreten zoals poging tot doodslag om indruk te maken dat je zwaar de pineut
bent.Het zal wel uitdraaien op een EMG en een boete van rond de 2000,- plus de nodige maanden rijontzegging.
Je hoort steeds dat Oom Agent nergens tijd voor heeft. Blijkbaar wel tijd genoeg om een hard-rijder aan te pakken??
__________________________________________________________________________________________________________________________
Er is maar 1 oplossing voor te snelle motoren: Binnenkort gaat de A16 ook dicht voor motorfietsen!
Volgende is een begrenzing voor de motorfiets met max 140km/h. Waarom moet een motor 300 (en meer) kunnen?
Iedereen snapt natuurlijk best dat je geen Panigale koopt om overal netjes 100 te rijden :?

Maar voor de rijders zelf: Waarom ga je niet in Duitsland gassen?
In NL is het overal 100 en liefst nog minder. In Duitsland (vooral het noorden) is geen probleem om het gas flink open te draaien.
Soms als in D de snelweg leeg genoeg is trek ik de Blackbird ook wel eens los.
Voor een stuk is snelheid 218 best haalbaar, maar na niet al te lang vind ik 't wel weer welletjes. De liters benzine vliegen de tank uit.

Als ik het filmpje bekijk, lijkt 't wel leuk, maar is kwestie van tijd dat ze je van het wegdek kunnen schrapen.
Dat soort gekke dingen ga ik dus NIET doen!

Veiligheid zit niet in de motor, of in de snelheid wat ie kan, maar gewoon in je rechter pols!!
 
Mijn Blackbird (maar er zijn er nog veel meer) hoeft helemaal niet te worden opgevoerd om 270 te doen.
Dat kan ie al standaard, ZONDER extra acties! Boven 220 wel goed achter de kuip gaan zitten.


Je hoort steeds dat Oom Agent nergens tijd voor heeft. Blijkbaar wel tijd genoeg om een hard-rijder aan te pakken??
__________________________________________________________________________________________________________________________
Er is maar 1 oplossing voor te snelle motoren: Binnenkort gaat de A16 ook dicht voor motorfietsen!
Volgende is een begrenzing voor de motorfiets met max 140km/h. Waarom moet een motor 300 (en meer) kunnen?
Iedereen snapt natuurlijk best dat je geen Panigale koopt om overal netjes 100 te rijden :?

Maar voor de rijders zelf: Waarom ga je niet in Duitsland gassen?
In NL is het overal 100 en liefst nog minder. In Duitsland (vooral het noorden) is geen probleem om het gas flink open te draaien.
Soms als in D de snelweg leeg genoeg is trek ik de Blackbird ook wel eens los.
Voor een stuk is snelheid 218 best haalbaar, maar na niet al te lang vind ik 't wel weer welletjes. De liters benzine vliegen de tank uit.

Als ik het filmpje bekijk, lijkt 't wel leuk, maar is kwestie van tijd dat ze je van het wegdek kunnen schrapen.
Dat soort gekke dingen ga ik dus NIET doen!

Veiligheid zit niet in de motor, of in de snelheid wat ie kan, maar gewoon in je rechter pols!!
Tja waarom moet een voertuig harder dan 130 kunnen zou je ook kunnen stellen,want het mag immers niet,
gewoon alles begrenzen op max130,dan heb je ieder geval geen excessieve snelheidsovertredingen meer,je moet
een kat niet een lekker stuk spek voorhouden en dan verbieden het op te eten.;)
Wat dat en nog meer dingen betreft zijn het slapzakken in Den Haag,je mag het niet maar het mag wel verkocht worden,
als je dingen wil verbieden moet je resoluut zijn en het onmogelijk maken om zoiets te kunnen kopen,in plaats
van geld binnen te graaien aan boetes.Het is gewoon belachelijk dat fabrikanten motoren en andere voertuigen kunnen verkopen
die ruim 300 en meer kunnen rijden terwijl dat bijna nergens gereden mag worden.
 
Laatst bewerkt:
Tja waarom moet een voertuig harder dan 130 kunnen zou je ook kunnen stellen,want het mag immers niet,
gewoon alles begrenzen op max130,dan heb je ieder geval geen excessieve snelheidsovertredingen meer,je moet
een kat niet een lekker stuk spek voorhouden en dan verbieden het op te eten.;)
Wat dat en nog meer dingen betreft zijn het slapzakken in Den Haag,je mag het niet maar het mag wel verkocht worden,
als je dingen wil verbieden moet je resoluut zijn en het onmogelijk maken om zoiets te kunnen kopen,in plaats
van geld binnen te graaien aan boetes.Het is gewoon belachelijk dat fabrikanten motoren en andere voertuigen kunnen verkopen
die ruim 300 en meer kunnen rijden terwijl dat bijna nergens gereden mag worden.
Gaat niet gebeuren, dan loopt de schatkist veel te veel geld mis.
Het schijnt met de corona al merkbaar te zijn dat er minder verkeer, dus minder boetes zijn.
 
Heh, huh, ik had dit topic "In 11 minuten van Breda naar Rotterdam" genoemd, valt me nou op dat het "11 minuten" heet. Waarom is dat dan?
 
Zijn veroordeeld, gevierendeeld en hun hoofd is op staken door de stad gedragen.
Onee, ze moeten 3 uur schoffelen. Foei!
 
Ze zijn een paar dagen geleden pas vrijgelaten in afwachting van...

Hebben best even vastgezeten voor een 'snelheidsovertreding'. Prima, trouwens.
 
Het is heel erg! :X

Natuurlijk wat die jongens hebben gedaan door VEEEEEL te snel over de snelweg te rijden is niet goed te praten en zeker onverantwoord.
Maar...............................Ze rijden over een vrijwel lege snelweg, dus nauwelijks iemand om tegenaan te rijden.
Wat mij verbaast is dat justitie werkelijk ALLES uit de kast kan trekken om deze gasten toch gepakt te krijgen.
Kosten en nodige mankracht om ze te pakken speelt nu ineens geen enkele rol.

In de tussentijd probeert een ander om aangifte te doen van inbraak in zijn woning. Dat is toch wel een hevige inbreuk.
Komt u over 2 weken nog maar eens terug om aangifte te mogen doen. Ongelooflijk.
Er blijkt dan ineens onvoldoende mankracht te zijn om alleen al de inbraak op te nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan