11 minuten


Motor verbeurd verklaard, 5 jaar niet mogen rijden op een motorfiets, twee weken achter de tralies.

Met name dat 5 jaar niet mogen rijden op die motorfiets lijkt me een prima oplossing voor dit soort extremiteiten.
Dat hangt er maar vanaf hoeveel de gestrafte zich daar wat van aantrekt......
Ik heb een bevooroordeeld beeld van deze twee.
 

Motor verbeurd verklaard, 5 jaar niet mogen rijden op een motorfiets, twee weken achter de tralies.

Met name dat 5 jaar niet mogen rijden op die motorfiets lijkt me een prima oplossing voor dit soort extremiteiten.
Een van de redenen dat een rechter rechter is geworden, is dat hij te dom was om de natuurkundelessen te volgen en daarom het begrip impuls niet kent.
 
Dank voor de update

1638889281303.png


Citaat van mijzelf :

1638889199828.png

Ik zat dus nóg veel te hoog :P

1638889388387.png
 

Bijlagen

  • 1638889354996.png
    1638889354996.png
    5,6 KB · Weergaven: 16
Twee mannen die te zien waren in de veelbesproken video waarop ze in elf minuten van Breda naar Rotterdam reden mogen vijf jaar lang geen motoren meer besturen en moeten hun motorfietsen inleveren. De rechtbank in Breda gaf ze dinsdag bovendien een celstraf van twee weken en twee maanden voorwaardelijk. Zie AD
 
Twee mannen die te zien waren in de veelbesproken video waarop ze in elf minuten van Breda naar Rotterdam reden mogen vijf jaar lang geen motoren meer besturen en moeten hun motorfietsen inleveren. De rechtbank in Breda gaf ze dinsdag bovendien een celstraf van twee weken en twee maanden voorwaardelijk. Zie AD
Serieus ja?
 
Twee mannen die te zien waren in de veelbesproken video waarop ze in elf minuten van Breda naar Rotterdam reden mogen vijf jaar lang geen motoren meer besturen en moeten hun motorfietsen inleveren. De rechtbank in Breda gaf ze dinsdag bovendien een celstraf van twee weken en twee maanden voorwaardelijk. Zie AD
Nou, komende tijd dan maar goed de Domeinen-website in de gaten houden ;)

1638890820007.png



-------------------------------------------

We kunnen niet allemaal die voorgaande berichten lezen HCx, veel te veel moeite en het AD is natuurlijk kwalitatief wat hoogstaander dan de Telegraaf :+
 
Twee mannen die te zien waren in de veelbesproken video waarop ze in elf minuten van Breda naar Rotterdam reden mogen vijf jaar lang geen motoren meer besturen en moeten hun motorfietsen inleveren. De rechtbank in Breda gaf ze dinsdag bovendien een celstraf van twee weken en twee maanden voorwaardelijk. Zie AD
Begrijp ik uit het verhaal dat ze een selectief rijverbod hebben?
Dat is toch altijd voor alle categorieën?
 
Gelijk ook doorpakken bij dronken lui of met lachgas achter het stuur…voertuigen verschrotten!

Recentelijk ook een zware ingeval geweest met lachgas…en dat was geen ‘lachen’…:?

Ja, ze moeten eerst even opschieten met de wetgeving voor lachgas.
Is momenteel alleen op bepaalde plekken niet toegestaan...
1638892464494.png

---------------------------

1638892657424.png
 
Gewoon in hoger beroep gaan,motoren verbeurd verklaren is een excessief hoge straf ,heel grote kans
dat het in hoger beroep terug gedraaid word,het moge zo zijn dat er een kans bestond op een aanrijding,
een feit is dat het niet is gebeurd.
Hoger beroep is andere Rechter en meestal minder emotioneel straffend dat de lagere Rechters.
 
Gelijk ook doorpakken bij dronken lui of met lachgas achter het stuur…voertuigen verschrotten!

Recentelijk ook een zware ingeval geweest met lachgas…en dat was geen ‘lachen’…:?
Of blowers,met een joint op ,achter het stuur
 
Ja, ze moeten eerst even opschieten met de wetgeving voor lachgas.
Is momenteel alleen op bepaalde plekken niet toegestaan... Bekijk bijlage 1701861
---------------------------

Bekijk bijlage 1701862
Ach, heel cru gezegd gaat het een aantal doden ‘kosten’ voordat er een algehele verbod op is. En dan is het nog niet te voorkomen…jammer maar helaas.

Alleen hoop ik dat ik het niet meemaak dat zo’n sukkel mij aanrijdt…
 
Nee, ze mogen niet motorrijden. Maar als ze op de motor betrapt worden in die 5 jaar, dan geldt het voor alle rijbewijzen, niet alleen A.
Dit vind ik vreemd.
Als ik op de motor 51 km/u te hard rij mag ik nergens meer op of in.
En dat voor een paar maanden.

Ik vind het wel een goede regeling.
Bestraffing voor het gedrag, en niet met de botte bijl.
Zoiets als als pedofiel geen VOG krijgen voor de kleuterschool, máár wel in het bejaardentehuis mogen werken 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan