11 oktober, Bikers Days, Spa

Tr@x

MF veteraan
1 aug 2002
6.825
403
Gaan er nog meer mensen van hier op 11 oktober op Spa rijden?
Er schijnt ook een classic superbike evenement te zijn op die dag.......

Anyway, regenbanden mee en gaaaaaz!
 
Het zal toch niet....

GroteFoto-EHKFCEL4.jpg


mooi weer in Spa :}
 
Ik ook, met Duc 996, vergezeld door Zeroman met 998 en Fordy met 916.
Zaterdagavond BBQ en zondag rijden.

Volgens mij stonden jullie een eindje links van ons. Eén van jullie kwamen we ook al tegen op de snelweg...blauwe peugeot met dakkoffer?

Anyway, het was een prima dagje Spa.Ik heb alleen nog nooit zo vaak op één dag wielen gewisseld.... B|
 
Geen Peu met dakkoffer.
We stonden schuin tegenover de benzinepomp.

Alle drie eerste vier sessies op SC, BT resp 2CT gereden, laatste sessie geen regenbanden meer maar overgeslagen.
Moet zeggen dat ik in sessie 2 en 3 op de SC's de indruk had dat de mensen op regenbanden banger c.q. voorzichtiger waren dan ik.
Maar was heerlijk om daar te rijden.
 
Volgens mij stonden jullie een eindje links van ons. Eén van jullie kwamen we ook al tegen op de snelweg...blauwe peugeot met dakkoffer?

Anyway, het was een prima dagje Spa.Ik heb alleen nog nooit zo vaak op één dag wielen gewisseld.... B|
Veel wielen wisselen....??? Volgens mij had je meer werk het materieel van de rollende rrrrrr
draaiend te houden ;) ;) ;). Na de laatste sessie in de regen ging de baan tot 6 uur open, dat hadden ze mij dan weer niet verteld, das pas balen.
 
Veel wielen wisselen....??? Volgens mij had je meer werk het materieel van de rollende rrrrrr
draaiend te houden ;) ;) ;). Na de laatste sessie in de regen ging de baan tot 6 uur open, dat hadden ze mij dan weer niet verteld, das pas balen.
_O- Daar heb je wel gelijk aan....

Open pitstraat aan het einde van de dag? Dat hadden ze wel even bekend mogen maken.... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan