11 september CRT Assen

he hans een hele mooie foto lekker plat :]

Klopt, laatste keer Zolder. Had het heel erg naar mijn zin. Is alleen een beetje een brakke scan. Het orgineel is erg mooi en hangt uitvergroot in de woonkamer :9

Is overigens gemaakt door Stijn Volders.
 
Deze vond ik ook wel leuk.

full
 
op assen of iets dergelijks,of in et veen op de 750 :)
ga volgend jaar ook crt dagen proberen te rijden,heb et gezien en ben bang dat als ik eenmaal heb gereden dat ik verslaafd ben!!!
 
op assen of iets dergelijks,of in et veen op de 750 :)
ga volgend jaar ook crt dagen proberen te rijden,heb et gezien en ben bang dat als ik eenmaal heb gereden dat ik verslaafd ben!!!

Oke, dacht dat je misschien iets op Assen deed ofzo.
En idd, als je de smaak te pakken krijgt, is het al te laat ;)
 
jammer dat jullie niet gebleven zijn, 4e en laatste sessie A groep was mega, echt snelste persoonlijke tijd ooit neergezet op een brakke blade 1:37:293 was super, 's morgens goed de balen erin natuurlijk door het weer, dit was de 4e keer assen voor mij met voor de 3e keer regen........
Gelukkig heeft de middag het allemaal goed gemaakt en heerlijk gereden totdat..... ik zonder benzine kwam te staan bij uitkomen BULT... BALEN, maar desalniettemin ASSEN BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!
YEEEHAAAAAAAAAAAA
Volg jaar weer.

GR. martijn
 
Op donderdag 11 september 2003 21:46 schreef subduc het volgende:hans:de laatste twee sessie waren allemaal droog,behalve bij groep d.

In mijn (groep C) derde sessie was het vrijwel droog, maar in de vierde sessie helaas alleen de eerste paar rondjes. Gelukkig (voor mij iig) werd de derde sessie ook getimed 8-)
 
@rno, had jij je brommer op een aanhanger staan? Ik kwam veel motoren tegen die net uit Assen kwamen toen ik uit Zwolle kwam. Ik zag een motor op een kar, waarvan ik meteen @rno dacht!

Klopt helemaal met blauw golfje ervoor ;)

En ik heb er nog serieus over gedacht om hem om 12 uur weer op te laden maar heb het gelukkig niet gedaan *D
 
Ja, gelukkig dat die laatste 2 sessies nog droog waren, dat maakte de dag weer goed. :)
Ik heb m'n pr. niet verbeterd maar bleef er maar 2 tienden boven dus ik mag niet klagen.
Dat grit-time gebeuren is trouwens wel ideaal ff 2 rondes een marschal er voor om de meute op gang te helpen en voor de rest vrij knallen en na iedere sessie een a4tje met de rondetijden :}
 
Ik heb de foto's van Ad Kievit binnen. :)

CRT11sept1a.jpg

insturen de bult.
CRT11sept2a.jpg

uitkomen de bult.
CRT11sept3a.jpg

insturen GT.
CRT11sept4a.jpg

Uitkomen GT.
CRT11sept5a.jpg

uitaccelereren GT. (ze hadden nog zo gezegt, niet op de witte lijnen komen)

H'm de scans zijn een beetje vaag uitgevallen. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan