11 steden rit, waar is dat?

Veer1989

MF'er
17 aug 2013
216
0
Amsterdam
Beste allemaal,

Ik heb al van verschillende kanten gehoord dat er in het voorjaar altijd een 11 stedenrit word gehouden, en dat dan ongeveer dezelfde dorpjes aan worden gehouden zoals met de echte 11 stedentocht die per schaats word gereden:)
Je moet dan ook steeds stempelen, maar ik kan er niets over vinden.
Weet iemand hier misschien waar en wanneer dat gehouden word, en waar je je op kunt geven?? Lijkt me wel erg leuk, motorrijden doe ik nou eenmaal beter en liever dan schaatsen :P
 
Oh super! Ik had wel op google gezocht maar deze niet gezien/gevonden.
Lijkt me een leuke rit! Dank je wel :)
 
Zou het zeker doen dan! Net even gekeken, is 240 km...lijkt me erg leuk:)
Ik ga alvast even checken hoe ik me optijd op kan geven:)
 
Voor een paar keer is het idd leuk.... Hou er rekening mee dat het veelal wel gewoon filerijden is vlakvoor de stempelposten :')

Maar t publiek langs de kant maakt t wel echt leuk om keertje te doen :)
 
Ja gewoon voor een keer, iets wat je gewoon eens gedaan moet hebben haha ;)
Moet nog even kijken of ik dan kan, want ga een paar dagen later met de motor naar Normandie.
Misschien doe ik het wel allebei :)
 
ben er meestal van 8 tot 18:00 mee bezig dus hoog tempo moet je vergeten. maar het publiek maakt het een onvergetelijke ervaring(als de zon schijnt)
 
hallo dat lijkt mij ook wel wat
en dan is het volgend jaar 2014 op 09 juni ????
wie weet dat zeker .
 
Hoi allemaal

Ik had even een mail gestuurd naar de organisatie van dit event.
Je kan je inscrhijven vanaf fabruari/maart..data is nog niet exact bekend.
Het kost 12 euro per voertuig, maximaal 3720 deelnemers mogen er mee doen.
Het is op 2e Pinksterdag, 9 juni 2014.
Ik ga kijken of ik het red, ik ben namelijk dan of nog onderweg of net terug met de motor vanuit Normandie.
 
Hoi allemaal

Ik had even een mail gestuurd naar de organisatie van dit event.
Je kan je inscrhijven vanaf fabruari/maart..data is nog niet exact bekend.
Het kost 12 euro per voertuig, maximaal 3720 deelnemers mogen er mee doen.
Het is op 2e Pinksterdag, 9 juni 2014.
Ik ga kijken of ik het red, ik ben namelijk dan of nog onderweg of net terug met de motor vanuit Normandie.


Vreemd dat de organisatie niet weet wanneer ze het in 2014 houden, terwijl het wel al op de toerkalender van afdeling Noord van de KNMV staat.

http://www.knmv-noord.nl/toerkalender 2014.html

Schrijf dus maar op : Maandag 9 juni 2014, dat is dus op pinkstermaandag

EgbertO
 
Vreemd dat de organisatie niet weet wanneer ze het in 2014 houden, terwijl het wel al op de toerkalender van afdeling Noord van de KNMV staat.

http://www.knmv-noord.nl/toerkalender 2014.html

Schrijf dus maar op : Maandag 9 juni 2014, dat is dus op pinkstermaandag

EgbertO

Hi, ik bedoelde dat de inschrijfdata nog niet bekend zijn:) de data van het evenement zelf zijn wel bekend inderdaad, zoals ik zei 9 juni :) *O*
 
Vreemd dat de organisatie niet weet wanneer ze het in 2014 houden, terwijl het wel al op de toerkalender van afdeling Noord van de KNMV staat.

http://www.knmv-noord.nl/toerkalender 2014.html

Schrijf dus maar op : Maandag 9 juni 2014, dat is dus op pinkstermaandag

EgbertO

Hi, ik bedoelde dat de inschrijfdata nog niet bekend zijn:) de data van het evenement zelf zijn wel bekend inderdaad, zoals ik zei 9 juni :) *O*
 
Voor een paar keer is het idd leuk.... Hou er rekening mee dat het veelal wel gewoon filerijden is vlakvoor de stempelposten :')

Maar t publiek langs de kant maakt t wel echt leuk om keertje te doen :)

En pas op voor de flitsers en laserende politie agenten -O-

Dit jaar zijn er ook een paar hun rijbewijs kwijt geraakt, of kregen ze fanmail van CJIB.
 
ik heb hem ook een keer meegereden en me kruisje gehad , was erg leuk maar ook erg veel touren , want eerst moest je van amsterdam naar friesland , dan 200 km rijden en daarna weer terug naar amsterdam.
dus mocht je hem willen rijden dan is het raadzaam om een dag er voor naar friesland te gaan,
en dan daar in een hotel overnachten.
ik had die dag zoveel gereden dat ik me anus en prostaat bij elkaar kon vegen whahahhaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan