Het MF Flevoland Topic...Deeltje 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voronwë

MF veteraan
27 aug 2003
7.583
11
Almere
Welkom bij het 2de lustrum van het MF Flevotopic.
header.jpg


Wat ligt er momenteel in de Planning

- MF Flevo Goes Twenthe
- Jubileum Feestje @ Tyl

MEETINGS/POSERSPOTS

Wanneer??
Vrijwel iedere vrijdag

Waar??
Op Spots met een nummer! Hoe weet ik waar die spots zijn?? Simpel Spot1 en Spot2 vind je HIER.
Bij slecht weer gaan we veelal niet rijden, maar spreken we af in een lokale kroeg en kletsen wat.

Tijden??
We verzamelen meestal rond 19:30. Afhankelijk van de gezelligheid wordt het een latertje of niet (maar dat wordt meestal beslist door het weer).

Wat??
Verder organiseren we heel impulsief ritjes door o.a. 't Gooi, Veluwe, Vechtstreek, Amsterdam eo. en niet te vergeten de Boulevard in Harderwijk!!

Heb je zelf een leuke rit in gedachten, deel het met ons en er is veelal genoeg animo!



Hierbij een overzicht van de veelvoorkomende MF-Flevo-users.

De Regulars
- Ant27
- Aphrodite
- blackbirdt68i
- Blue-bird
- Bono(c)
- dave gsx600f
- Don Yoshi
- funnybunny
- Hanzup
- Hot Canari
- Jethro
- Ice&Frost
- just_a_ girl
- Lichelle-CBR 600
- Maskrider
- Minotaur
- Motorhank
- MotoMarz
- motormaxx
- Robert.v
- Rotondemonster
- SeMt-X
- SiNtEnEl
- Slick-T
- Superjoop
- TheKirst
- Timbo
- Ton-up
- Tyl
- V-Ray
- V-Twin Boy<
- Voronwë
- YZF750R
- zakonski
- ZXRaymond


Note: Mocht je er niet bij staan, stuur even een mailtje met gegevens over fiets en knappe foto en ik zal het erbij plaatsen. Er zijn wat users weg, want die zien we nooit meer. Wil je er alsnog bij? -> Post eens wat vaker!

MFSN
MFSN een term onstaan in het Flevotopic...Echter geen goede termm, want MFSN is een combinatie van MF en MSN. Om het Flevo-topic geen MSN te laten worden (is soms wel lastig) is besloten om de msn-adressen in de SP te plaatsen:

KLIK HIER VOOR MSN LIJSTJE

Wijzigingen, opmerkingen, plaatjes, routes, meetingspots en data zijn meer dan welkom. Deze zal ik erbij plaatsen.

Enjoy the topic! Grtz Voronwë & V-Ray!

SP, wordt aan gewerkt, zie onder...
under-construction.jpg
m.jpg[/img]
 
Laatst bewerkt:
Hoi

*O* *O* *O*

First Post, op de sp na dan

*O* *O* *O*

Had ik al gezegd dat er een nieuw filmpje op fragzone staat. (die met AC/DC) Voor degene die dat gemist hebben. :P
 
We hebben 19 dagen gedaan over deel 9.

We kunnen het feestje vast wel plannen, als we een beetje de vaart erin houden kunnen we 1 oktober wel bij Tyl afspreken. Of hebben we een feestje omdat we bij deel 10 zijn. :?

Ik weet het niet meer.

Gaat in ieder geval heel snel :}
 
@>Voronwë>zet je je voorbeeld mail gewoon hier erop of bij gooi en eemlander?
Hopen dat het wat helpt, ander is het

;( ;( ;( ;(

@iedereen > morguh :Y :W
wel mailen he, dan hoeven wij niet te file rijden })
thx alvast;
 
Als je de foto als bijlage in je post doet moet je dit [imgatt*] (zonder sterretje) in je posts zetten

Als je een plaatje ergens anders vandaan haalt moet je dit neerzetten

img*] (wederom zonder het sterretje)
 
We hebben 19 dagen gedaan over deel 9.

We kunnen het feestje vast wel plannen, als we een beetje de vaart erin houden kunnen we 1 oktober wel bij Tyl afspreken. Of hebben we een feestje omdat we bij deel 10 zijn. :?

Ik weet het niet meer.

Gaat in ieder geval heel snel :}

Het feestje (lees BIER) is aan het eind van Deel 10.

Er is al wel een Zwarte Lijst ven mensen die niet mogen komen muhahaha ;)
 
Er is al wel een Zwarte Lijst ven mensen die niet mogen komen muhahaha ;)

Die Zwarte Lijst bestaat uit mensen die oa geen protestmailtje hebben verstuurd naar de gem Muiden/Diemen ivm de afsluiting van de Pampusweg!
 
goede morge, zonder zorge... :}

voor de vroege vogels heb ik een foto toegevoegd van mijn motor. Kijk en vermaak.

Zwart/zilveren (ohnee O-) ) Zwart/Gouden Kawa's rulen!!

nu nog een Blueflame dempertje!!
Deze ofzo!!
8.jpg


@Jethro: kun jij aan zo'n dempertje komen btw??

Is DEZE niet wat voor jou Tyl???
 
Laatst bewerkt:
Morge JAG...mn dochter vond jouw "motorlaarzen-gympen" zo mooi afgelopen Vrijdag en heeft nu dezelfde ( alleen met Oranje strepen )...hihihihi ;)

Hahaha. Vond ze het wel gaaf Vrijdag? Je bent der al aan het voorbereiden voor later ;) Geen auto maar moror ;)
 
Hahaha. Vond ze het wel gaaf Vrijdag? Je bent der al aan het voorbereiden voor later ;) Geen auto maar moror ;)


@tyl

Ja,ze vond het helemaal geweldig...en heeft V-Ray ook erg gelukkig gemaakt door te zeggen dat ze die "groene" wel een hele mooie vond... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan