Motor in tuin parkeren, hoe te doen?

ZM156

MF'er
11 sep 2005
248
0
Rotterdam
Beste mede-MF-ers,

Ik hoop binnenkort mijn eerste motor te kopen en natuurlijk ga je dan nadenken van waar zet ik hem neer. Ik kan hem in principe voor mijn huis neerzetten, ik heb een betegelde voortuintje waar hij makkelijk past.

Echter in de tuin zetten wordt een probleem, ik vraag me af of ik de bocht kan maken met mijn motor, want ik moet eerst door een gangpad en dan naar binnen toe.
Nou zal ik hem niet altijd in mijn tuin zetten, maar soms is het toch prettig.

Ik heb een plaatje gemaakt (paint roeleert!!).



Hoe heet zo'n ding met kleine wieltjes waar je je motor op zet? Daarmee zou ik volgens mij makkelijk de bocht moeten halen.

Grtz,

ZM156 :]
 
buiten naar binnen, gaat naast je motor staan en trekt 'm het laatste stukkie door, kost ff wat kracht maar anders schraap je waarschijnlijk langs de binnenrand van de schuur. Beetje heen en weer steken, je weet het pas als je het probeerd!!
 
Mijn vader had een motor-mover voor zijn XV1100, had perfect kunnen werken........ als we asfalt in de tuin hadden ipv klinkers..

Wat voor een motor gaat het om?? een 250 crossertje is waarsch. makkelijker te draaien als een Goldwing...
 
Zoals mijn signature het schrijft, ik ben motorloos :( :( :(
Het gaat om 30-30 grijs gangpad. In mijn tuin heb ik mooie getrommelde cobblestones 10-10 (ze waren mooi moet ik zeggen :D ).
 
Beste mede-MF-ers,

Ik hoop binnenkort mijn eerste motor te kopen en natuurlijk ga je dan nadenken van waar zet ik hem neer. Ik kan hem in principe voor mijn huis neerzetten, ik heb een betegelde voortuintje waar hij makkelijk past.

Echter in de tuin zetten wordt een probleem, ik vraag me af of ik de bocht kan maken met mijn motor, want ik moet eerst door een gangpad en dan naar binnen toe.
Nou zal ik hem niet altijd in mijn tuin zetten, maar soms is het toch prettig.

Ik heb een plaatje gemaakt (paint roeleert!!).

(Afbeelding)

Hoe heet zo'n ding met kleine wieltjes waar je je motor op zet? Daarmee zou ik volgens mij makkelijk de bocht moeten halen.

Grtz,

ZM156 :]

Ik moet van een 1,10mtr brandgang het "hoekje" om door een poort van 1,10mtr en dat gaat goed, een paar centimeter aan beide kanten over (wel spiegels in).

Dus lijkt mij geen probleem te worden bij jou!

:W
 
ik heb dezelfde situatie... is gewoon meerdere keren steken. dus als je aan komt rijden redelijk links aanhouden, stukkie verder rijden dan je poort. achteruit steken om je motor wat rechter te krijgen. toch al gauw 2-3 keer steken en dan is t oppassen geblazen dat mn uitlaat de schuur niet raakt. ;)
 
Hoi ZM156,

Eventjes een open deur intrappen: Het formaat van de motor is erg belangrijk. Bij mijn achtertuin heb ik ongeveer dezelfde maten en ik kan met mijn Savage rijdend naar binnen. Met de Honda CB750 die ik vroeger had, zou het zonder motormover bijna onmogelijk zijn.

Gewoon voorzichtig proberen dus....
 
Zoals mijn signature het schrijft, ik ben motorloos :( :( :(
Het gaat om 30-30 grijs gangpad. In mijn tuin heb ik mooie getrommelde cobblestones 10-10 (ze waren mooi moet ik zeggen :D ).

Als ze toch mooi 'waren' dan moet je maar eens gaan overwegen om je tuin aan te passen -> lees asfalteren die bende :)
 
asfalt was geen optie bij mijn missus 8-)
Tja en welke fiets ik ga halen?? Budget is een, de fiets is twee |(
:] ik krijg afkickverschijnselen ...
 
Als ik de tekening goed interpreteer, is de poort van de achterbuurman recht tegenover die van jou? Als je dan je motor half achteruit in zijn poort kun duwen, heb je genoeg ruimte om daarna je eigen motor recht je tuin in te rijden.
Zijn jullie vrienden? :Y :N
 
Ik ken ze wel, maar om te zeggen vrienden? Nope en alles staat gewoon op slot.
ZM156 schudt nog even met zijn spaarpot .. helaas er is niet spontaan meer geld bijgekomen om nu ineens een fiets te kopen '(

PS: Fatzo scherp gezien hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan