Te koop GSX-R 750

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} Wil ik ook, mooiiiiiii!!!.



Moet nog even wachten zit nog vast aan 25kw tot midden december dan nog even vedder sparen, en dan voor zo iets kijken.
Hou hem in de gaten.

:9~

Succes met de verkoop, toevallig nog meer foto's. *O*
 
Thanx.

Ik ben aan het kijken naar een SV1000, maar dan moet ik deze toch echt eerst kwijt voor een mooi bedrag.

@mick85. ja er zijn nog meer foto's....
 
Thanx.


@mick85. ja er zijn nog meer foto's....


Ja zie er ook een op marktplaats staan.

van de voorkant dat zijn de mooiste foto's van zo gsx-r :9~

Zie trouwens ook dat je val doppen hebt :Y ook mooie asseswaris

50805.jpg
 
Ja hoor, die heb ik ook gehad :P


Ja tijdens het lessen zeker _O- _O- _O-
Nee serieus nu, snap niet dat mensen ooit naar een 4 gaan als ze een 2 cilinder hebben gehad (een zware dan iig)
Maar goed ieder zijn ding.
Maatje van mij heeft ook zo'n GSX nu te koop staan om weer terug te gaan na 7 maanden naar een 2 cilinder :} :}
 
Ja tijdens het lessen zeker _O- _O- _O-
Nee serieus nu, snap niet dat mensen ooit naar een 4 gaan als ze een 2 cilinder hebben gehad (een zware dan iig)
Maar goed ieder zijn ding.
Maatje van mij heeft ook zo'n GSX nu te koop staan om weer terug te gaan na 7 maanden naar een 2 cilinder :} :}

Eh ja ook, nee ik heb een SP1 gehad. Ik heb nu een 750 K5, maar dat stuurt veel soepeler en flitsender. Het vermogen onderin bij een twin is leuk, maar bij de GSX is het vermogen bij lage toeren ook zeker niet slecht, en dat bouwt alleen maar op, en bij een twin af.
 
Ja tijdens het lessen zeker _O- _O- _O-
Nee serieus nu, snap niet dat mensen ooit naar een 4 gaan als ze een 2 cilinder hebben gehad (een zware dan iig)
Maar goed ieder zijn ding.
Maatje van mij heeft ook zo'n GSX nu te koop staan om weer terug te gaan na 7 maanden naar een 2 cilinder :} :}

Goh wie zou dat nou zijn? O-)

:+

Een twin rijdt gewoon erg relaxed. :]
 
Even een vraagje aan de kenners hier.

Ik heb nu iemand die bereid is € 7000 neer te leggen voor mijn motor. Persoonlijk vind ik dit aan de lage kant gezien het bod ik heb gekregen van de dealer, maar wat vinden jullie? Dealerprijs was gebasseerd op inruil op een andere motor uiterraard.
 
Even een vraagje aan de kenners hier.

Ik heb nu iemand die bereid is € 7000 neer te leggen voor mijn motor. Persoonlijk vind ik dit aan de lage kant gezien het bod ik heb gekregen van de dealer, maar wat vinden jullie? Dealerprijs was gebasseerd op inruil op een andere motor uiterraard.


Verschil delen met de vraagprijs
 
7000 is echt te weinig.
Dat is de prijs voor een 600cc.
Dus vraag er nog 500 bij ofzo om een reeele prijs te hebben.
 
7000 is echt te weinig.
Dat is de prijs voor een 600cc.
Dus vraag er nog 500 bij ofzo om een reeele prijs te hebben.

thanx voor je reactie, dat was ook waar ik aan zat te denken. De koop is daarom ook niet door gegaan, want de persoon wilde er niet meer voor geven dan 7000.

klein kickje dus weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan