Te Koop: 2x Suzuki GSX-R600 k5 Supersport Racers

AllardRacing.com

Die hard MF'er
26 okt 2004
676
0
Alphen (Gld.)
nog één van onze Suzuki's staat te koop nadat hij één seizoen (2005) gebruikt is in het ONK Supersport. Doordat beide fietsen om en om werden gebruikt zijn ze eingenlijk maar een half jaar oud. Ze hebben niet veel meegemaakt en zien er nog als nieuw uit. Goedgenoeg voor top vijf ONK en zeker top fiets voor de Cup.

-Hoegee getuned (WK-niveau)
-124+ PK achterwiel (Dynojet)
-Bitubo racevering: schokdempers, stuurdempers en voorvork
-Arata Full-Titanium uitlaat
-Yoshimura: kabelboom, ECU en Dynamo
-Crashpads
-Arata remschakelset
-ABM remschijven en leidingen
-Power Commander incl. Onstekings module, quickshifter en lambda sensor
-5/20 ketting en aluminium tandwielen
-165 kg
-schroef tankdop, snelsluiters waar mogelijk, snel aftapsysteem tank, vaste wielbussen, achterremklauw vast bevestigd enz. enz.

€ 6.750 Euro!

Voor meer info mail naar hans@allardracing.com, allard@allardracing.com of bel hans op 06- 54 66 42 15

Siroo7.jpg


richard1klein.jpg


P1010001verkoop.jpg


 
Laatst bewerkt:
Ha Allard :W

Succes met de verkoop man :Y .....helaas heb ik geen poen genoeg :N ...anders kocht ik er wel een van die supermachines :9~ van je :]

;)
 
Is er geen Z1000 rijder die ook een circuit machine wil. Vertel het gewoon iedereen die je kent ;)

@ Villie: Nee ik kan nog niets met zekerheid zeggen, maar het zou wel eens een dikke 1000 kunnen worden.
 
He Allard, motoren te koop staan zie ik.
Met deze fietsen kun je volgend jaar toch echt nog wel meekomen lijkt me, of zijn er andere plannen?
 
He Allard, motoren te koop staan zie ik.
Met deze fietsen kun je volgend jaar toch echt nog wel meekomen lijkt me, of zijn er andere plannen?


Ze zijn zeker nog snel genoeg voor een ONK seizoen. Maar zoals ik hierboven al zei ga ik volgend jaar waarschijnlijk de overstap maken naar een 1000cc....
 
om de 1200 km naar hoegee wat je in dat andere topic zei .... Hoeveel kost dat dan :?


Ik heb best wel interesse maar ik ben bang dat juist die kosten me teveel worden ..... ik rij iets van 4-5000 km per jaar
 
Mail 'de spons' eens wbt kosten,die werd er gek van!
Leuk dat hij heeft mogen sleutelen bij Roberts,maar die prijzen zijn wel erg overdreven.
met 1000-1500 ben je echt niet klaar,daarvoor neemt hij misschien de telefoon op :W
 
Zijn er meer mensen geïntereseeerd wanneer een standaard blok in de Soesjes wordt gehangen?
Het is vrij duidelijk dat de vraag naar getunde 600'tjes erg klein is. Met een standaard blok erin heb je voor de rest een motor welke gemaakt is om op het circuit te rijden. Alles klopt aan de motor: super vering, bijna alles met snelsluiters enz. enz., waarmee je dan duizenden circuit km'ers kan rijden.........
 
Zijn er meer mensen geïntereseeerd wanneer een standaard blok in de Soesjes wordt gehangen?
Het is vrij duidelijk dat de vraag naar getunde 600'tjes erg klein is. Met een standaard blok erin heb je voor de rest een motor welke gemaakt is om op het circuit te rijden. Alles klopt aan de motor: super vering, bijna alles met snelsluiters enz. enz., waarmee je dan duizenden circuit km'ers kan rijden.........
dan word je ze iig wel sneller kwijt denk ik....
 
We kunnen de motoren eventueel ook leveren met een standaard blok, met geflowde kop, kit dynamo en anti-hop koppeling. Levensduur van het blok zal hierdoor practisch gelijk zijn aan een standaard blok! Iets minder vermogen, maar verder wel een volbloed racer!

De prijs wordt daarmee ?€ 8.500 Ex BTW.
 
Je laat me twijfelen,alleen wel de sterke versie graag.
Maar wat moet ik met de BTW :? :?
Als je nu eens een fijn prijsje maakt totaal dus 2 stuks en die btw anders oplost,kunnen we misschien zaken doen!
email vraag je maar aan de mods.
Dan heb ik er 2 voor de prijs van 1 complete '06,precies wat ik nodig heb.
Ik was laatst al bezig met die Westlander,maar die vraagt me teveel.
 
Maar wat moet ik met de BTW :? :?

Aangezien wij voor de racerij alle financiën in een stichting hebben onder gebracht, kunnen we helaas niet om die BTW heen.

Er zijn echter wel mogelijkheden voor jou om deze BTW terug te krijgen. Elke ondernemer heeft een BTW nummer en kan betaalde BTW van de belastingdienst terug krijgen. Als jij nou 1 van je sponsors bereid kunt vinden om de rekening van de fietsen op zijn naam te laten zetten, dan kun je via hem de BTW terug krijgen. Kost hem helemaal niks en jij blij.

Andere mogelijkheid is om zelf een stichting op te richten, zit belasting technische voordeel aan, zoals BTW terug vangen.
 
Mijn limit is hetzelfde als 1 nieuwe compleet,wel niet zo heavy getuned dan,maar wel nieuw.(±15dus)
Voor de btw exporteerd tie ze maar en weer terug,is het ook opgelost O-) en allebei blij.
goed plan he *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan