opstapdag juniorcup/Vobis

snellegast

Die hard MF'er
16 apr 2005
456
0
Wie is er allemaal geweest? :)
Ik vond het erg geslaagd ondanks de regen :(

als iemand fotos heeft hier posten graag :+
 
Mooi dat je het leuk vond. ;) Nu doorzetten en volgend jaar rijden.

Ik was er ook, als marshall.
 
Ik reed ook mee ;)
Volgend jaar ook maar SV Cup. :Y

Je huidige SV verkopen, met het geld deel financieren van SV Cup en kenteken aanvragen op je Cupracer, kun je ook op de straat rijden en je hebt een nieuw model met betere vering ed.
 
Nou ga je me niet op slechte ideeen brengen he! :P
Het lijkt me geweldig om met de cup mee te kunnen/mogen rijden. Wie weet. Maar ik zie het niet zitten om elke dag met de trein/auto naar m'n werk te tuffen. Wat dat betreft is m'n SVtje heerlijk.

De terugweg op m'n oude SV was trouwens een drama. Wat is dat een zeem vergeleken bij die Vobis SV. Heerlijke machine, maar inderdaad erg tricky in de regen. Op een gegeven moment was ik bang hetzelfde te doen als jij deed met de Rizla Racing Day. Ik accelereerde de GT uit, misschien iets te hard op het gas want m'n voorband dreef volledig alle kanten op. Schoof helemaal naar buiten, voor m'n gevoel wel een meter, nou zal dat wel wat meevallen. Kreeg vanzelf weer grip natuurlijk, maar moest wel even aan je denken!

Toch een heerlijke machine. Viel me 100% mee dat ik bij Mark Bezemer (3e in Junior Cup vorig jaar) in het wiel kon blijven. De tweede sessie ging al een stuk rapper. Toen kwam ik er ook achter wat voor remkracht je ook in het nat nog kunt hebben met die SV.

Degene voor me besloot iets eerder te remmen voor de Nationale, waardoor ik vol in de ankers moest en links naast hem zat. Op de openbare weg was het je eigen schuld geweest vanwege onvoldoende afstand houden, op het circuit is het lekker risico nemen en balen dat je niet in mag halen. Zo hard remmen had ik op de openbare weg niet snel aangedurfd denk ik...

Al met al genoten! :}
 
Mooi. ;)

Tot volgend jaar op de grid. O-)

Waar blijven de piccies hier, die waren wel gemaakt volgens mij. Zelfs Ad Kievit was erbij.
 
Laatst bewerkt:
De terugweg op m'n oude SV was trouwens een drama. Wat is dat een zeem vergeleken bij die Vobis SV. Heerlijke machine, maar inderdaad erg tricky in de regen.


hehe geloof dat ik je sv heb zien staan, maar hoe oud je eigelijk?? grappig om achteraf te zien dat bekende namen van t forum ook meereden. Vanavond krijg ik een stapel fotos van een andere gast die ook meereed.



Ik wil bij deze ook effe me excuses aanbiede aan de 2 jongens die me aangeboden hadden effe bij het station af te zetten.... heb ze helemaal vergeten te zeggen dat iemand anders me een lift naar station Arnhem aan had geboden... SORRY!!
Ik was al weg voordat ik er weer aan dacht :X
 
[me]ZX7-aRnold was er ook :Y :Y
[/me]


full


Zal hier vanavond/morgen wel ff wat piccies plaatsen
 
hehe geloof dat ik je sv heb zien staan, maar hoe oud je eigelijk?? grappig om achteraf te zien dat bekende namen van t forum ook meereden. Vanavond krijg ik een stapel fotos van een andere gast die ook meereed.



Ik wil bij deze ook effe me excuses aanbiede aan de 2 jongens die me aangeboden hadden effe bij het station af te zetten.... heb ze helemaal vergeten te zeggen dat iemand anders me een lift naar station Arnhem aan had geboden... SORRY!!
Ik was al weg voordat ik er weer aan dacht :X
Ik ben 21, maar mocht van Tessa toch mee doen ;)
Heb je ook piccies van jezelf?

full


Dit was ik :)
 
Joehoe!

Ik was er ook, en met mij een heleboel andere minibikers..

Ik de eerste sessie
Opstapdag_Vobis01.jpg

Opstapdag_Vobis02.jpg

Opstapdag_Vobis03.jpg

Ik de tweede sessie
Opstapdag_Vobis04.jpg

Opstapdag_Vobis05.jpg

Jeroen en ik
Opstapdag_Vobis06.jpg


Ben 17, en dit waren mijn eerste meters op motor.. En dan gelijk op het TT-Circuit! *O*
Dromen worden soms echt werkelijkheid!
Schakelen had ik gelukkig geleerd op m'n brommertje.
Was errug gaaf.. Best een beetje anders dan de minibike _O- Wel rustigaan gedaan in de regen..!
Man, wat zou ik graag de poen hebben om dit echt te gaan doen :]

Ik wil bij deze ook effe me excuses aanbiede aan de 2 jongens die me aangeboden hadden effe bij het station af te zetten.... heb ze helemaal vergeten te zeggen dat iemand anders me een lift naar station Arnhem aan had geboden... SORRY!!
Ik was al weg voordat ik er weer aan dacht :X

'(
Geeft niet, ik moest toch als laatste nog rijden met groep F.. daarna nog foto gemaakt (de laatste van mij hierboven), en nog even rondgekeken naar jou.. Er was bijna niemand meer te zien toen, dus heel lang hebben we niet "voor niks gewacht" :z
Ben je met die jongen van Ahnendorp (toch?) meegereden? In Swen's ouwe Pajic Kanariesaki-pak?
 
Laatst bewerkt:
Geeft niet, ik moest toch als laatste nog rijden met groep F.. daarna nog foto gemaakt (de laatste van mij hierboven), en nog even rondgekeken naar jou.. Er was bijna niemand meer te zien toen, dus heel lang hebben we niet "voor niks gewacht" :z
Ben je met die jongen van Ahnendorp (toch?) meegereden? In Swen's ouwe Pajic Kanariesaki-pak?

Ow ik ben echt blij dat je dit leest, wist niet of je op MF zat. Ja ik ben idd met die gast meegereden in dat groene Kawa pak, hebben me in Arnhem afgezet dus scheelde weer wat tijd in de trein.

Maar alsnog bedankt voor het aanbod iig.

Denk je nog steeds dat je het niet gaat redden financieel om Vobis te rijden?
Ik twijfel ook nog of het me lukt, maar ik ga het absoluut proberen.

Was een gave dag *D :Y
 
Ah, was jij een van die jongens die hem steeds af liet slaan? })


IKK??????????????? neeee man
ik heb zelf ook een RS 125 thuis dus had al ervaring met een rs 125,
met wegrijden vlamde ik hard weg als geen ander }) niks motor afslaan :P

Ik vond het wel erg jammer dat het niet droog was, dan had ik echt uit me dak gegaan met die super corsaaatjes 8-)
 
Maarreh, leuk en aardig maar blijft het bij "een mooie dag" of gaan we ook door? Daarvoor is het natuurlijk bedoeld. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan