rs/rgv 250 het topic (info/chat etc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

miehoe

MF veteraan
2 okt 2004
1.488
0
Schubbenkuttenveen
Dit is het topic voor alle 2-takt liefhebbers!
het topic is met name geopend voor RGV/RS 250 eigenaren/liefhebbers. het daarom ook eigelijk een vervolg op het oude rs/rgv topic zie HIER.deze was wel aan vervanging toe mede omdat we de 2500 post naderde en de host nergens meer te bekennen was :z .

in dit topic kun je alles posten wat met 2-takt (race) machienes te maken heeft.
wat je er kunt vinden:
-info over de rs 250's en rg'v 250's
-links voor: onderdelen, leuke site's (wel relevant), aangeboden/gevraagde 2-takt-jes, werkplaatshandboeken!
-rgv/rs eigenaren

INHOUD:

MEETING'S AGENDA:
moet nog geüpdate worden :P ik sta open voor data's (ook van shows als motorrai)

VERKOOPSITES:
veilingkijker (samevatting)
motor.2dehands.nl
motor.2dehands.be
duitse site

engelse ebay voor: stickers en carbonne onderdelen
duitste ebay voor onderdelen als uitlaat en blokken

ONDERDELEN/REPARATIE ADRESSEN:
125cc (garage/verkoop adres met goede uitlaten)
moet je gezien hebben!!
Zie ook ebay sites!
post maar adresjes! ik weet er nog niet zo veel te noemen

WERKPLAATSHANDBOEKEN:
klikkerdeklik

FILMPJES:
rgv vs fireblade nr1
rgv vs fireblade nr2

suck on this!!:
rgv 500!
uber rs of doom!!!!
www.rd350.nl

*O* RS 250/RGV 250 EIGENAREN!!!!!!! *O*
miehoe
full

img455.imageshack.us/img455/5666/img00339oh.jpg is te groot om te posten

2Fast2Furious
plaatje rs 250?

Panther1880
Img_0007.jpg


reneend
plaatje rgv 250?

Party Marty

Bitaktus_Snellus
full
Dus 4 takken zijn sneller :X :9
full
Dit is de enigste juiste manier van het berijden van een rs 250 :9

h@rtstikke gek
full
dat kan sneller! })
full


Kevin RS250
plaatje rs 250?

smokey_rs250
plaatje rs 250?

player
plaatje rs 250?

rs250_tim
plaatje rs 250?

Kevinrs
full

full

full

full


apriliaforum
full
erg mooi het laatste model rs250 dat uitgebracht werd!!
Menno250.jpg


Maximum Velocity
plaatje rs?

2-takt forever
full


superindo
full


desp0
RS250lemoi.GIF


My-life



POST EVEN WAT LINKS DIE IK HIER TOE KAN VOEGEN! *O*
 
Laatst bewerkt:
Die foto's bij mijn naam zijn van Bitaktus...dus alleen ff de naam veranderen...ik heb trouwens geen RS 250 meer '(
 
Die foto's bij mijn naam zijn van Bitaktus...dus alleen ff de naam veranderen...ik heb trouwens geen RS 250 meer '(

ach je mag er bij blijven staan...als je wilt. je bent een trouwe aanhanger van de rs (topic dan) dus ik heb geen bezwaar.

@rsforummer: zet ff een link neer waar ik een plaatje van je motor hier op topic kan zetten
 
Btw. Nog 151 andere posts in het oude forum? :9 En aangezien er niet meer dan 2-3 posts perdag worden gedaan ken dat nog wel 2 maanden duren.. Waarom z'n haast! :P
 
Die tekst bij mijn plaatjes... party marty? :? |(

Ga es verbeteren ;)

Waarom zet je alle links niet om in plaatjes [img ]plaatje [/img ]. :?
 
zo beter ? ik wilde eerst niet echt alle plaatjes posten omdat het dan zo'n enorme lap was. maar alle info staat boven aan dus dat maakt niet zo uit.

MAAR..... er moet natuurlijk nog wel een datum komen voor een kouwe klauwe meeting!!
 
waarom allemaal verkopen! is erg zonde. je krijgt er nooit meer voor terug wat je zou willen (ik wel want ik heb er heel weinig voor betaald :9 )je kunt de motor ook een tijdje schorsen of aan iemand verhuren :s dat hij onderhoud en kleine vergoeding betaald. beter dan verkopen!
 
Als iemand ze er even opkan zetten. Mij lukt het niet :N :N
[/quote]

goh.....gek zeg. kan alleen ik :+ , want ik ben de uber dude off doom hier :Y .
nee ik heb het topic geopend en dus alleen ik kan dat veranderen *D .
Maar genoeg gepimt.

ik ga even wat foto's maken van mijn rs-je met mijn zusje erop :9 hebben jullie nog wat om naar te kijken. wedde dat rs topic stuk drukker wordt :+ .
moet wel een beetje reclame er voor maken he ;)
 
en hier de foto's

Als iemand ze er even opkan zetten. Mij lukt het niet :N :N

Ziet er erg lekker uit!! Ik zat ook naar race replica te kijken. dus met die goude leeuwtjes. op (schrik niet) brommerforrum staan een aantal erg geslaagde ontwerpen. Die mannentjes hebben te veel tijd en teveel geld, maar ze hebben wel brommertjes die strak in de lak staan.
mooiste vind ik wel een rs-je met spider-man theme. Ik zag vorige week oko een rs-je rijden die 2uitlaatjes onder de bips(lees zijkant/hoog geplaatste) van de rs (200 model) had gestoken. zag er erg geslaagd uit. 2 ninja dempertjes met een diameter waar ik erg jaloers van wordt :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan