1150 vs 1200

divy

MF'er
8 okt 2003
89
0
vilvoorde
Hallo, allemaal, ben door de aankondiging van de komst van de R1200R interesse beginnen kweken voor een beemer. Gaandeweg ging mijn aandacht ook naar de R1150R die ik nu eigenlijk mooier vind dan de 1200. De 1200 heeft wel een pak meer vermogen en koppel maar naar ik hier lees komt de 1150 ook aardig uit de hoek. Bedenking die ik me maak, eenmaal de 1200 op de markt zullen er ongetwijfeld meer 1150's op de tweedehandsmarkt verschijnen of zal de 1150 zelfs nieuw als einde serie voordelig aangeboden worden. Denk je niet ?
.
.
.
Eigenlijk moest ie als reactie in BMW Rockster topic staan, maar goed ......
 
Laatst bewerkt:
Een nieuw model heeft altijd invloed op het model ervoor... Maar niet dat je nu ineens voor een habbekrats een 1150 koopt...
Ga gewoon eens rijden op een 1150 zou ik zeggen :)
 
hoi,

Mijn ervaring met een 1200 boxer is erg goed. Ik ben met een r 1200 s naar het sauerland geweest en ik kan niet anders dan lovend zijn. Qua kracht is hij niet te vergelijken met een 1150. Ervaring met een 1200 r heb ik nog niet. Maar als je even wacht komt er hoogst waarschijnlijk ook een 1200 rockster. Ik ben zeer benieuwd naar zijn rij eigenschappen.

GR

PS: zondag is er een "mega" meeting venendaal. daar kun je dan over ervaringen praten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan