YZF-PRO1 Streetfighter

:} vind hem mooi...netjes en niet teveel poespas..
full
 
Dank je wel, hoe krijg je de foto in beeld? en onder mijn naam??})
met [imgatt*]in je tekst zonder * dan plaats je een foto...heb even gekeken voor je...een een foto onder je naam moet je even naar nieuwe gebruikers gaan staat een uitleg iets met avator ofzo van Orpheus...
 
Strak ding!
Ik vind de hoek van de uitlaat wel goed, maar ik had 'm iets korter gehouden.

En inderdaad; ieder z'n smaak.... gelukkig maar!

SoeF!
 
Een streetfighter is nooit af............... 8-) :]

en..... ben inmiddels met een tweede project bezig.......
 
Heb je project nauwlettend in de gaten gehouden op je website aangezien ik zelf ook een fighter aan het bouwen ben op basis van de YZF 750.

Vind 'm erg mooi, alleen hou ik niet zo van zo'n joekel van een voorkuip.

Afwerking is echt heeeeel netjes :} en alle custom onderdelen zijn erg professioneel!! Hulde!! :} :} Ik heb weer een paar dagen vrij genomen om weer 's verder te klussen.
 
Zeker een mooi aparaat! Waar heb je die kont vandaan als ik vragen mag?

Kijk ook eens op het forum van www.yzf750.nl vind je nog een aantal fighters en een hoop yzf750 gekken :-)
 
Klopt van die kuip, ik heb hem 4 jaar geleden al gebouwd, maar ben de laatste jaren ook steeds meer fan van helemaal geen kuipje.
Misschien van het winter..............
Heb je project nauwlettend in de gaten gehouden op je website aangezien ik zelf ook een fighter aan het bouwen ben op basis van de YZF 750.

Vind 'm erg mooi, alleen hou ik niet zo van zo'n joekel van een voorkuip.

Afwerking is echt heeeeel netjes :} en alle custom onderdelen zijn erg professioneel!! Hulde!! :} :} Ik heb weer een paar dagen vrij genomen om weer 's verder te klussen.
8-)
 
kweet niet vind hem niet denderend...mischien een andere kleur en het frame polijsten of poedercoaten?? :9
 
Ik heb het frame juist gespoten omdat er hele volksstammen met een gepolijst frame rijden, en je moet je toch onderscheiden, toch??
En een frame poedercoaten is wel slijtvaster en harder maar deze lak houdt zich goed.
kweet niet vind hem niet denderend...mischien een andere kleur en het frame polijsten of poedercoaten?? :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan