streetfighter CB 1100 R

awol

MF'er
21 nov 2005
217
10
haarlem
He streetfighters liefhebbers,

Ik ben begonnen met een projectje; cb 1100 r in een Martin frame. Ik maak gebruik v/h "oude" cbr900rr onderstel, achterbrug, wielen, en voorvork. Ik wilde in geen geval een ups-dwn (omdat iedereen dat al heeft) de achterbrug is inmiddels stevig aangepast. De kroonplaat, risers, voetsteunen, zitje, uitlaat, verlichting is allemaal eigenbouw. Ik ben nog wel op zoek naar 38 of 40mm carbs, als jullie wat hebben...........

tot horens

Bijlage: projectje3.JPG
 
klinkt erg leuk
full

hier de foto
 
He streetfighters liefhebbers,

Ik ben begonnen met een projectje; cb 1100 r in een Martin frame. Ik maak gebruik v/h "oude" cbr900rr onderstel, achterbrug, wielen, en voorvork. Ik wilde in geen geval een ups-dwn (omdat iedereen dat al heeft) de achterbrug is inmiddels stevig aangepast. De kroonplaat, risers, voetsteunen, zitje, uitlaat, verlichting is allemaal eigenbouw. Ik ben nog wel op zoek naar 38 of 40mm carbs, als jullie wat hebben...........

tot horens

anders misschien zo'n oude blade voorvork er in??? wel dik, maar geen usd! *D
 
ha jongens, de reacties zijn erg leuk daarom nog wat uitleg; de bedoeling is dat de fiets geheel uitgevoerd wordt in aluminium, -ik wil geen tupperware- de kleurstelling zal overwegend zilver (gepolijst) aluminium worden/blijven, met een minimum (zichtbaar)aan elektriek. toegift nog een pic, heeft er iemand 38/40mm carbs???????

 
zet [*imgatt*] (maar dan zonder de * sterretjes *in de tekst en voeg dan de attachment toe probeer maar :9
 
zet [*imgatt*] (maar dan zonder de * sterretjes *in de tekst en voeg dan de attachment toe probeer maar :9

Gedaan
full
, gelijk een plaatje d'erbij van het uitlijnen ketting, moet nog veel aan gebeuren.....heeft er iemand 38/40 mm carbs te koop...........
 
Nope, heb geen carbs...

enne, ik zou beginnen met je wielen in lijn te zetten en dan de tandwieldrager zo aan te passen dat je ketting in lijn loopt....

verder vind ik em echt om te :9~


full

Tja, da's wel 't beste, :} ik moet de uitgaande as (blok) en de tandwieldrager a/h achterwiel aanpassen, anders komt de ketting te dicht bij de band. Nog een pikkie............
 
ahh gruwelijk mooi, maar wat doe je met de koplamp ?

En zijn je riser en dergelijk gewaterstraald ?

full

Ja, ik heb veel laten watersnijden, is erg makkelijk. De koplampen komen aan weerszijde v/h blok, er komt een oliekoeler op de "normale plek" v/d koplamp. Tis weer wat anders. Om een beetje gevoel te krijgen. zie pic
 
Ik wilde in geen geval een ups-dwn (omdat iedereen dat al heeft)
Goh, wij hebben dezelfde gedachte... :)

Apart ding, maar in mijn ogen verkloot je het een beetje met dat hoekige kontje icm die mooie ronde tank. Veel plezier met bouwen in ieder geval.
 
Mooi ding Awol!
En in ieder geval apart!
Leuke details ook!
Alleen, die koplampen aan de zijkant kan ik niet aan wennen....

Greetz, SoeF!
 
Laatst bewerkt:
Goh, wij hebben dezelfde gedachte... :)

Apart ding, maar in mijn ogen verkloot je het een beetje met dat hoekige kontje icm die mooie ronde tank. Veel plezier met bouwen in ieder geval.

full


Thanx, ja daar zat ik eerst ook mee, maar vind het een leuk schokeffect. In de foto's komt het niet helemaal tot uiting, maar de achterkant moet recht zijn en de voorkant rond, daarnaast "volgen" de lijnen v/h frame de lijnen v/d tank en zitje. Iets als: a big boozem lady with a tiny straight arse...
 
Terug
Bovenaan Onderaan