R6 2001 - 5699 euri

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArNo_gAs

MF'er
11 dec 2003
240
1
kampen
Te koop wegens te weinig tijd:

Yamaha R6 - 2001
KM Stand: +/- 29.000 (kon niet precies kijken; staat in winterstalling)
Metzeler rennsports

Altijd goed onderhouden R6, altijd binnengestaan. Verder niet van een oud vrouwtje geweest, gewoon lekker mee gesport. Is al door Wales, Italië en op het heilige asfalt van Assen geweest. Gebruikt waar die voor gemaakt is, zeg maar (mensen die dat niet met zo'n motor hebben gedaan hadden sowieso beter meteen een bmw kunnen kopen :X ). Door een schuiver van een afrit (kuipwerk etc. volledig nieuw) zitten er nog wat plekjes op het frame (zie foto). Ook de voorpoten hebben wat steenslagschade.

Extra's:
• Hyperpro stuurdemper
• LeoVinci SBK compleet uitlaatsysteem (dus niet alleen demper!)
• Ohlins binnenwerk voorpoten
• Stalen remleidingen
• Bok achterkant krijg je erbij
• Kroonplaat carbon-look sticker

Als de looks van deze superfiets je niet overtuigen, doet het geluid dat wel :9~ !

Zoals gezegd, te weinig tijd voor deze superfiets. Ik wil er nog wel een motortje bijhouden voor woon/werk etc. dus een ouder model bandit of speed triple inruilen behoort tot de mogelijkheden.

En dan nu nog wat foto's:

stuurdemper.jpg


jammie_01.jpg


jammie_02.jpg


wales.jpg


crt.jpg


jammie_04.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet wat je wilt wat ik bij moet leggen!

Nou, ff gekeken bij andere bandits die hier op het forum en her en der te koop staan: ik weet niet hoe ik er bij kom maar was het een 97'er? Dan heb ik er wel zo'n 2800 tot 3000 euro voor over. Makkelijk rekensommetje: 5700 min zeg 2900 = 2800 euries.

ps. kijk eens naar de ontwerper van je CRT-certificaat :9
 
Laatst bewerkt:
Nou, ff gekeken bij andere bandits die hier op het forum en her en der te koop staan: ik weet niet hoe ik er bij kom maar was het een 97'er? Dan heb ik er wel zo'n 2800 tot 3000 euro voor over. Makkelijk rekensommetje: 5700 min zeg 2900 = 2800 euries.

ps. kijk eens naar de ontwerper van je CRT-certificaat :9
Hahaha, dat ben jij!!? :+

Die van mij is van '95. En loopt echt als een zonnetje!

Maar ik zal der ff over nadenken...

Is opzich wel leuke ruil! :Y
 
wat betreft de ruil.....heb nog wat op internet gestruind en ben er toch wel enigsinds overuit.
Ik kijk dus liever nog ff verder. Naar wat zwaarders zegmaar. Meer richting VTR 1000 sp-2 of een GSX 1000.

Was in iedergeval leuk te proberen!! :Y

Suc6 met de verkoop!! *O*

:W
 
mooi ding man!

maarre... verkoop je het uitlaat systeem niet los, heb namelijk wel interesse... })
 
mooi ding man!

maarre... verkoop je het uitlaat systeem niet los, heb namelijk wel interesse... })


Je mag het systeem wel kopen: 5699 euri, krijg je de motor erbij :P . Nee, gekheid: zonder uitlaatsysteem verkoop ik hem natuurlijk nooit. Helaas...
 
Je mag het systeem wel kopen: 5699 euri, krijg je de motor erbij :P . Nee, gekheid: zonder uitlaatsysteem verkoop ik hem natuurlijk nooit. Helaas...

denk dat ik het uitlaatsysteem wel nieuw krijg voor minder dan 5699 euro
:+

dacht dat je misschien het origineel systeem nog had... 8-)
 
Ik heb eventueel wel intresse, maar dan moet ik eerst mijn eigen hok kwijt zijn B| . Maar tis m'n bedoeling om voor eind maart een R6je te hebben :Y .

Dus ik zal dit toppic zeker in de gaten houden.

Valt er nog een beetje te onderhandelen?
Anders ben ik denk k toch wel snel klaar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan