1198, 1098 en 848 Ducati topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles wel. Blij dat de winter ten einde is.

Eerdaags gaan we samen even een terrasje pakken met een best biertje en een mooi hapje, genieten van al het schoons wat aan onze kennersblikken voorbij trekt.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand weleens een foto gezien van die open timing belt cover op een duc?

Zie je daar nou wat van, of lijkt het nergens op?

popup_image.php
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt tobben op vakantie. Na elke pas tanken. :(
Heb met de RSV al een keer droog gestaan onderaan een pas. Gelukkig kon de Blade nog een stukje rijden en zo de waterfles vullen met peut. :)
 
Dat wordt tobben op vakantie. Na elke pas tanken. :(
Heb met de RSV al een keer droog gestaan onderaan een pas. Gelukkig kon de Blade nog een stukje rijden en zo de waterfles vullen met peut. :)

De Duc is niet gemaakt om mee op vakantie te gaan... wel dapper en gaaf als je het doet. :Y


Trouwens, heeft er iemand ervaring met een slipperclutch ? Rijdt dat nog een beetje?
 
Heeft er iemand foto's van de achterkant met de normale plaathouder en een after-market ?
Ik heb momenteel mijn kenteken nog niet maar denk dat je het op het eerste zicht niet echt veel kan verbeteren buiten de onderste reflector eraf halen en de vijzen voor de bevestiging van de plaat wat hoger boren (zodat je plaar wat hoger komt).

En wat betreft die geintegreerde achterlichten, is dat makkelijk en plug-en-play versies beschikbaar want mijn dealer staat er niet voor te springen om zoiets te plaatsen, houdt zich liever aan origineel Duc-spul ?
 
Heeft er iemand foto's van de achterkant met de normale plaathouder en een after-market ?
Ik heb momenteel mijn kenteken nog niet maar denk dat je het op het eerste zicht niet echt veel kan verbeteren buiten de onderste reflector eraf halen en de vijzen voor de bevestiging van de plaat wat hoger boren (zodat je plaar wat hoger komt).

En wat betreft die geintegreerde achterlichten, is dat makkelijk en plug-en-play versies beschikbaar want mijn dealer staat er niet voor te springen om zoiets te plaatsen, houdt zich liever aan origineel Duc-spul ?

full
 
Laatst bewerkt:
trouwens iemand nog een idee voor een goede (lees kleinere) kentekenplaathouder?
gisteren op de beurs wel een paar gezien, maar die waren al meteen dik 200 euro, en dat vind ik toch wel te veel voor iets wat ik niet eens zie...

daarnaast, ik zag dat de kabels van de knipperlichten en de kentekenplaatverlichting in de kentekenplaathouder verwerkt zitten, hoe zou dit dan op te lossen zijn bij een andere, de kabels verleggen naar in de kont?
ik zag ook dat bij de DP aluminium kentekenplaathouder je de kabels door de buisjes heen kon trekken...

wel nog een paar kleine led knipperlichten meegenomen, dus die van de week maar eens monteren *O*

Op Ebay is nu een veiling van deze kentekenplaathouder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan