TechnoFlex Stuurdemper

Pferd

MF veteraan
11 jun 2004
1.089
0
Zwolle
Te koop: één stuurdemper voor lichtere motoren.
Hij komt van mijn zxr 400 af maar zal zeker ook op andere motoren passen. Hij is in prima staat.

Voor vragen mail of stel ze hier.

Vr. groeten,
Pferd

full
 
Eehm ja, en dan is een prijs vermelden toch altijd wel handig. :+

90,- euri's of doe een goed bod.
 
Welke slag kan ie maken ?


Eehm slag? Hoe bedoel je? Hoever het stuur nog kan draaien? Dan kan hij in ieder geval een behoorlijke slag maken. Het stuur kan net op meer in het stuurslot, maar verder merkte ik niet heel veel van een kleinere slag.
 
Wat voor diameter poot heeft die dan? En zit er een montagepunt aan de zijkant van het frame?
 
Eehm slag? Hoe bedoel je? Hoever het stuur nog kan draaien? Dan kan hij in ieder geval een behoorlijke slag maken. Het stuur kan net op meer in het stuurslot, maar verder merkte ik niet heel veel van een kleinere slag.


Als je de cilinder-pen er helemaal uittrek en dan ff de maat tussen de demper (tegen de demper aan) en het hard van het kogelgewricht op meet weet ik genoeg ! :Y
 
Twee?? Dan valt er niet echt lekker meer te sturen. Of ben je zo bang dat je een klappertje gaat maken? :P
 
;) Zo is het ook!

Bedankt. We wachten rustig af, veel mensen die kijken en nog weinig geinteresseerden.

Mensen binnenkort nog iemand t circuit op vergezeld van een prachtdemper?! :Y
 
instelbaar?

Als ik binnekort een klein financieel mevallertje heb heb ik wel intresse.

Ben bang dat mij zxr straks nogal zenuuwachtig gaat worden met dat 600 blok
 
instelbaar?

Als ik binnekort een klein financieel mevallertje heb heb ik wel intresse.

Ben bang dat mij zxr straks nogal zenuuwachtig gaat worden met dat 600 blok


:) Ja dat zal best. Als ie al gebruikt wordt voor een gewone zxr 400, dan zal dat met een 'beetje' meer vermogen zeker kunnen.
Ik hoor het wel van je. Hij is trapsgewijs instelbaar met ongeveer 20 standen.
 
De diameter van de poot, op het dikste punt en het dunste punt. Verder moet je kijken of het frame aan de linker- of rechterkant een punt heeft waar draad in getapt is, hieraan moet één uiteinde bevestigd worden. (zie plaatje)

full


Let wel op, de demper moet andersom gemonteerd worden. Ik denk dat dat het zo'n beetje wel was. Iemand anders tips voor montage op een zx-6r?
 
zit het kogel gewrigt voor montage op het frame er eigenlijk wel bij???


Ja, er zit een kogel'gewricht' in de grijze bevestigingsbeugel die op de foto aan het frame zit. Verder zit er een kogel'gewricht' in de kop. (deze hoort dus eigenlijk aan het frame gemonteerd te worden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan