11e Zijspantreffen Genemuiden (Cancelled!)

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
16.113
449
11e Zijspan Treffen
30 okt tm 1 nov 2021

18-8-20:

Wegens de ontwikkelingen omtrent Corona hebben we na overleg besloten de 2020 editie niet door te laten gaan.

Klein aantal mensen op 1,5m en vaste (zit) plaats is niet de manier waar op wij ons zijspantreffen willen organiseren, zoals jullie allemaal wel weten. Zeer spijtig, maar onmogelijk.

M.C. Genemuiden hoopt je 29 okt 2021 te verwelkomen op het 11e zijspantreffen bij ons mooie clubgebouw in Genemuiden.

Guido & Jan Willem

www.basicsidecars.com
www.mcgenemuiden.com

12-3-20:


Let op! De Corona actualiteiten hebben ons doen besluiten om het treffen op 3 april niet door te laten gaan. De verwachting is dat het nog een stijgende lijn blijft aanhouden. Op 31 maart is het te kort dag om alles af te blazen.

Maar noteer 30 oktober in je agenda, dan gaan we er opnieuw voor!!

Jan Willem & Guido



We heten je hopelijk in 2021 opnieuw van harte welkom op het 11e zijspantreffen in het mooie clubgebouw van M.C. Genemuiden. (zie bijlage voor poster en banner)

De vrijdagavond zal ons clubgebouw weer gezellig in kroegsfeer zijn en kan iedereen weer gezellig bijkletsen. Kom dus lekker al op vrijdag je tentje bouwen en de sfeer proeven.

Op zaterdag zullen we weer rond 14.30 starten met de toerrit.


Voor de stille genieters die het band geweld ontvluchten hebben we buiten natuurlijk onze fijne pallet kachel waar hele pallets in gaan ;-)

Voor eten is gezorgd, je hoeft niets zelf mee te nemen. Op zaterdag staat er de gehele dag een snackwagen met tal van keuze. Zaterdag en zondag ochtend is er een ontbijt met de bekende "zelf ei bak pan"

Tot het eerste weekend april 2021!

Guido & Jan Willem

www.basicsidecars.com
www.mcgenemuiden.com
 

Bijlagen

  • poster zijspantreffen.jpg
    poster zijspantreffen.jpg
    124,4 KB · Weergaven: 17
  • Banner Zijspantreffen.jpg
    Banner Zijspantreffen.jpg
    132 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Ik zal eens kijken of het me dit jaar lukt. 1e weekend april is voor mij altijd een dingetje
 
Normaal gesproken kom ik ook een paar biertjes proeven...
 
Denk dat hij om die tijd , wel weer in elkaar zit ;)
 

Bijlagen

  • 20200106_151608 (1).jpg
    20200106_151608 (1).jpg
    109,5 KB · Weergaven: 21
  • 20200106_150827 (1).jpg
    20200106_150827 (1).jpg
    133,1 KB · Weergaven: 23
Normaal gesproken ben ik er weer bij. Wel weer eens tijd om dat op de driewieler te doen, laatste paar ritten steeds andere fiets gepakt, met één wiel te weinig. :X
 
Dank voor de uitnodiging! Ik zou heel graag gaan, maar helaas valt het dit jaar gelijk met ons openingsweekend op DBZ.
Heel veel plezier en dorst gewenst 8-)
 
Normaal gesproken ben ik er weer bij. Wel weer eens tijd om dat op de driewieler te doen, laatste paar ritten steeds andere fiets gepakt, met één wiel te weinig. :X
Hier ook het idee om maar weer eens langs te komen. Zijspantreffen Genemuiden is altijd tegelijk met de Schuurfuif van de lokale KPJ. Da's dus altijd een keuze. Vorig jaar KPJ gekozen, dit jaar wordt het Genemuiden.
 
Top alle interesse. Fijn dat jullie er weer bij kunnen/willen zijn.
 
Pfff. Fischer Z bij mij om de hoek in poppodium Fluor, of Genemuiden? hell of a choice. Maar toch. ik neig naar driewieleren met mijn dochter richting Genemuiden.....
 
Staat op de kalender, als er niet teveel op het schema veranderd, ben ik dan in NL.
 
Pfff. Fischer Z bij mij om de hoek in poppodium Fluor, of Genemuiden? hell of a choice. Maar toch. ik neig naar driewieleren met mijn dochter richting Genemuiden.....

1 wieleren je dochter 😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan