11e Zijspantreffen Genemuiden (Cancelled!)

Over drie weken is het ergste al weer achter de rug. Dan hebben we allemaal een weekje uitgeziekt, ik durf dan wel weer onder de rivieren te komen.
 
ik denk dat het nu even niks uit maakt waar precies, maar dat het even overal niet verstandig is.

over een maand ziet het er hopelijk allemaal weer wat minder dramatisch uit; tot die tijd sluit ik me wel lekker op in de schuur
 
Ik denk ook even een kwestie van een week of 3a4 vooral alleen mensen zien van je vaste kringetje.
Je zult nooit weten wat voor verschil het heeft gemaakt achteraf.
Maar de piek in de ziekenhuizen wordt de komende twee weken nog rap erger. En met de huidige voorzichtigheid kan het daarna gaan afvlakken, mits we allemaal ons eigen individuele en haast onmeetbare steentje bijdragen.
 
Ik had vandaag normaal gezien andere verplichtingen ,die intussen ook afgelast zijn .
Dus ik kon toch niet komen .
Maar 30 oktober staat in mijn agenda :]
 
En wat als we vanavond allemaal het span buiten zetten, BBQ in de tuin aansteken en heel veel bier zuipen?
Voor wie een tuinhaard heeft, mooi surrogaat voor de ketel van Genemuiden. :t Maar dan ook wel foto's van plaatsen a.u.b.
 
Zekers goed plan
span staat al buiten helaas te weinig gebruikt dus nu eerst even de accu onder de lader maar weer goed voor een goed verhaal bij het kampvuur vanavond
 
Laatst bewerkt:
IMG_20200404_164701.jpg


BBQ net aangestoken. Tot volgende keer allemaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan