11e Zijspantreffen Genemuiden (Cancelled!)

Beste luitjes, het was weer beregezellig, maar ik ga weer op huis aan. Ik moet m'n broer eerst nog thuisbrengen voordat ik eindelijk onder m'n eigen douche kan.

Dikke veer in de bips van MC Genemuiden voor dit super weekeinde. Tot volgend jaar allemaal. :W



P.S. Geen foto's dit jaar. -O-
 
Ik ben net terug van de rondrit. Wel zonder span bij gebrek aan zijspanweekend maar toch wel weer 230km gereden.
 
Ik ben net terug van de rondrit. Wel zonder span bij gebrek aan zijspanweekend maar toch wel weer 230km gereden.

Maar goed ook, anders hadden we weer van dit soort taferelen gehad.. 🤣🤣
 

Bijlagen

  • rps20150406_121352.jpg
    rps20150406_121352.jpg
    38,9 KB · Weergaven: 20
Helaas ook hier moeten we de keuze maken.... onderstaande ook op FB gedeeld.

Wegens de ontwikkelingen omtrent Corona hebben we na overleg besloten de 2020 editie niet door te laten gaan.

Klein aantal mensen op 1,5m en vaste (zit) plaats is niet de manier waar op wij ons zijspantreffen willen organiseren, zoals jullie allemaal wel weten. Zeer spijtig, maar onmogelijk.

M.C. Genemuiden hoopt je het eerste weekend april 2021 te verwelkomen op het 11e zijspantreffen bij ons mooie clubgebouw in Genemuiden.

Guido & Jan Willem

www.basicsidecars.com
www.mcgenemuiden.com
 
Helaas ook hier moeten we de keuze maken.... onderstaande ook op FB gedeeld.

Wegens de ontwikkelingen omtrent Corona hebben we na overleg besloten de 2020 editie niet door te laten gaan.

Klein aantal mensen op 1,5m en vaste (zit) plaats is niet de manier waar op wij ons zijspantreffen willen organiseren, zoals jullie allemaal wel weten. Zeer spijtig, maar onmogelijk.

M.C. Genemuiden hoopt je het eerste weekend april 2021 te verwelkomen op het 11e zijspantreffen bij ons mooie clubgebouw in Genemuiden.

Guido & Jan Willem

www.basicsidecars.com
www.mcgenemuiden.com


Stil hier. -O-
 
We kunnen in mei ook nog ergen een weiland huren. Misschien zijn er dan ook weer campings open in NL of BE.
 
Campings zijn toch open?
Wij hebben bij eentje gereserveerd eind maart.
Weliswaar niet met de motor, maar toch.
 
Ga er maar vanuit dat het 29 oktober wordt.
 
vanaf mei heb ik mijn eigen weiland...
maar dat is nog iets te kort dag voor ons om dan ook al tijd te maken voor een treffentje, maar wat later in het jaar lijkt me dat wel leuk.

had in de gedachten om het BOT naar me toe te trekken, maar die komt dan wel heel dicht in de buurt van Genemuiden qua timing, of BOT moet maar weer een keer niet begin oktober plaats vinden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan