11kw 4t ontgrenzen

Verzekerd ben je wel als de verzekering jou dit zwart op wit heeft toegezegd. strafbaar is het inderdaad wel.

Je bent dus wel verzekerd....als in dat de benadeelde zijn schade vergoed krijgt, daartoe is de verzekeringsmaatschappij eenvoudigweg verplicht. Maar....geen rijbewijs = in strijd met polisvoorwaarden = geld komen ze terug claimen bij jou.




Ik kan het vanavond ook vragen als hij thuiskomt hoor. O-)

Maar het antwoord zal niet anders zijn. :)

Sommigen mensen lezen en geloven alleen dat wat ze uitkomt, geloof ik O-) ?
 
Laatst bewerkt:
Gedogen is toch echt wat anders. Anders geeft de rechter in de link ook niet de melding dat er volgende keer 20 euro bovenop de normale boete komt. Het is nog steeds niet toegestaan. Anders zei de rechter 'rijd u maar lekker door, de volgende keer dat u aangehouden wordt, kunt u de documenten van deze rechtzaak aan de agent laten zien'.

Dit heet dus niet 'gedoogbeleid', maar 'geluk'.Hedde gij een relatie met d'n Baksteen? Weer wat nieuws geleerd! 8-)

:^





er is zoveel te leren in dit topic ;)
 
Hoezo raden mensen mij dan een SM aan? Het is niet sneller ofzo, dus gaat puur om betrouwbaarheid en looks. Lijkt mij?
Nou omdat als je valt met een sm of enduro je geen schijtgevoel hebt dat de kuip of weet ik t gescheurd/bekrast/gebroken is.
Vallen, opstaan en weer verder.
Puur dat 't m'n eerste motor is, iedereen zal op z'n muil gaan.
 
Eerst even rijbewijs halen, ik twijfel heel erg tussen een Aprilia RS 125 (nieuwe model) of de YZR125

RS125 is tuurlijk sneller als ik hem ontgrens (Wat ik ook ga doen als ik die neem) maar gaat dan niet volgens de wet oftewel, risico.

R125 is betrouwbaar, minder breekbaar en ziet er gelikt uit, alleen ben ik bang dat ik na 2 maanden het vermogen zat ben en er geen 'fun factor' meer over is.

..

Ik heb zelf de yzf r 125.
Rijd echt super lekker alleen ja, van snelheid moet je het niet hebben..
De top is standaard 125

Ik ga denk big bore 183cc onder zetten maar eerst ff rb
 
Moet je in Nederland alleen nog wel een plek zien te vinden waar je al die 246 knollen los kan laten, even los van het circuit. ;)

Van die bigbore kitjes gaan die 4 takt 125jes wel wat beter lopen.
Gerdien (hier op het forum) had een 166cc kitje op haar CBR125R gezet en dat ding liep toch wel een stukje vlotter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan