11kw forum

Bike_Explorer

MF veteraan
4 jun 2012
2.913
2
-
Misschien een idee voor het forum, om naast een 25kw gedeelte, ook een 11kw gedeelte te maken met de nieuwe regeling die we krijgen.

Hier zouden dan de nieuwe 11kw/125cc motoren besproken kunnen worden en alles wat daar nog meer mee te maken heeft.

Dus misschien 'n idee?

Groetjesss
 
als dit HET 11KW topic moet worden, zet de regels erover en misschien een lijstje met geschikte motoren hier ff neer, is het in ieder geval een goede reden voor mensen om hier te kijken
 
In verband met de nieuwe rijbewijs regeling vanaf 19 januari 2013.
Komt er nog een 11kW deel op MF, nog voor volgende jaar? Wellicht zijn toekomstige bestuurders nu al zeker van dat zij in dat categorie gaan vallen.

Misschien wat later ook nog een 35kW deel ipv 25kW? (zeg maar 19 januari 2015 lopen alle 25kW rijbewijzen af naar onbeperkt. En 11kW rijders mogen 35kW rijden mits ze weer examen hebben gedaan. En dan heb ik het nog niet over mensen gehad die hun rijbewijs in het buitenland halen.)


Ik dacht ik kan deze vraag hier stellen. Mijn excuses, als dat niet zo is.
Ik had dus dezelfde idee, helaas heb ik dit forum deel niet nauwkeurig genoeg bekeken. Dus bedankt voor je aanwijzing duderuud!
 
Scherp van Bahco (bahco in "Titel wijziging 25kw?"), had hier zelfs al gereageerd.

Maar Dude zegt hier (duderuud in "Titel wijziging 25kw?") als het zover is gaan we dat wel doen.

Waarom niet nu aanpassen, zijn al genoeg mensen die weten hieronder te gaan vallen en willen info zoeken. Nu zit ik niet in het digi wereldje maar lijkt me niet meer werk is dan de titel wijzigen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan