12 en 13 april opening VOS OSS

Twan DTP

MF'er
3 okt 2007
112
0
Brabant
Op 12 en 13 april gooit Vos Oss de deuren voor iedereen open.
Dan is de zaak geheel verbouwd. Arie en Remco Vos heten dan iedereen welkom in hun vernieuwde zaak.
Het ziet er tot nu toe al super uit vind ik zelf.

Ik hoop dan natuurlijk ook enkele leden van MF te ontmoeten.

De zaak zal geen dealerschap hebben. Maar natuurlijk zijn er wel genoeg nieuwe motoren enz te koop.

Groetjes Twan
 
Ik ben vorige week zelf ook al een keer binnen gelopen en ik moet zeggen dat het er goed uitziet binnen. Ook ben ik vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. :Y
Behulpzaam personeel en erg klantvriendelijk. Veel beter als de vorige keer dat ik er was.

Ik zal er zeker zijn! :Y
 
goeie zaak die mannen van Vos.
heb daar een keer een nieuwe achterband gewonnen in een burn-out meeting.
de hardste knal...... O-)
 
Laatst bewerkt:
Zou leuk zijn. Er zijn ook 2 paddock kaarten voor de WK superbike te winnen.
Dus wie weet he
 
Zit er nu niemand meer in die vroeger daar de boel bestierde?
Zo ja - dan zien ze me alsnog niet :N

Heb gruwelijke slechte ervaring met die zaak maar als er een compleet nieuw team in zit wil ik ze het voordeel van de twijfel gunnen en een keer gaan kijken
 
Zit er nu niemand meer in die vroeger daar de boel bestierde?
Zo ja - dan zien ze me alsnog niet :N

Heb gruwelijke slechte ervaring met die zaak maar als er een compleet nieuw team in zit wil ik ze het voordeel van de twijfel gunnen en een keer gaan kijken

Logisch je wilt je zelf niet aan dezelfde steen stoten, maar het complete team is nieuw dus ik zou zeggen, probeer het nog eens :Y
 
Op 12 en 13 april gooit Vos Oss de deuren voor iedereen open.
Dan is de zaak geheel verbouwd. Arie en Remco Vos heten dan iedereen welkom in hun vernieuwde zaak.
Het ziet er tot nu toe al super uit vind ik zelf.

Ik hoop dan natuurlijk ook enkele leden van MF te ontmoeten.

De zaak zal geen dealerschap hebben. Maar natuurlijk zijn er wel genoeg nieuwe motoren enz te koop.

Groetjes Twan

misschien dat het een idee is om ff een adresje erbij te zetten niet iedereen weet waar vos in oss zit :? :?
zoals ik dus wil ff komen kijken voor nieuwe handschoenen.

:]
 
Vandaag dus even geweest.

Binnenkomst - netjes
Zaak op zich - zeer overzichtelijk
Kledinghoek - keuze genoeg
Ontvangst - netjes

Al met al zag het er veel netter en overzichtelijker uit dus als bij de oude eigenaar. Koffiehoek zag er ook goed uit.

Ik hoop dat ze alle negatieve invloeden van het oude team snel kwijt zijn maar zoals het er nu uit ziet lijkt me dat geen probleem

Succes met de nieuwe zaak :Y
 
Ben er ook nog ff geweest met mijn broer en schoonpa.

Ziet er allemaal zeer netjes uit 8-)

Ze hebben bij mijn schoonpa nog ff een nieuwe achterband erop gelegd terwijl de werkplaats eigelijk 'dicht' zat.
Erg netjes van ze *O*

Lekkere pannekoeken trouwens :9

De prijzen van de 2e handse motoren waren aan de hoge kant |(
 
Zo weer thuis van een dagje Vos Oss.
Meteen de "Relrat" leren kennen. Lekker even kunnen kletsen over van alles en nog wat. gewoon weg gezellig. Eerlijkheid siert de mens en ik moet zeggen dat recht voor zijn raap dingen vragen zeggen de beste manier is. En dat sierde de "Relrat"vandaag wel.
verder erg druk geweest en gezellig met verschillende mensen kunnen kletsen. Ook van mede forum leden hier. Al met al op naar morgen weer een dagje Oss.
Van 12.00 uur tot 17.00 uur is iedereen welkom.

Groetjes Twan
 
Zo weer thuis van een dagje Vos Oss.
Meteen de "Relrat" leren kennen. Lekker even kunnen kletsen over van alles en nog wat. gewoon weg gezellig. Eerlijkheid siert de mens en ik moet zeggen dat recht voor zijn raap dingen vragen zeggen de beste manier is. En dat sierde de "Relrat"vandaag wel.
verder erg druk geweest en gezellig met verschillende mensen kunnen kletsen. Ook van mede forum leden hier. Al met al op naar morgen weer een dagje Oss.
Van 12.00 uur tot 17.00 uur is iedereen welkom.

Groetjes Twan


Hey Twan

Hij ( DE Relrat :X ) was , eenmaal thuis, zeer te spreken over de ontvangst en je reaktie in de winkel over zn ervaringen vroeger

Jij , de zaak , bent een TOPPER dus :} :W
 
Laatst bewerkt:
:$ :$ dank je. We doen ons best en meer kun je niet doen. Zo ook even de tip dat de uitlaat kapot was. Die dingen horen er gewoon bij. Maar vond het leuk om hem te leren kennen. ;)
 
:$ :$ dank je. We doen ons best en meer kun je niet doen. Zo ook even de tip dat de uitlaat kapot was. Die dingen horen er gewoon bij. Maar vond het leuk om hem te leren kennen. ;)


Heb gister nog even gebeld naar een mede MF-fer en die had waarschijnlijk nog wat liggen maar moest weg dus moet ik nog een keer bellen.

Zou het gisteravond gedaan hebben maar domweg vergeten |( |(

Pannekoeken heb ik niet gegeten - want het opstarten van de kraam duurde langer als dat ik tijd had B| :+
 
Deze vond ik leuk om te zien

472ebb32.jpg


Dat beest zat te genieten voorop :+
 
Gister ook even langs geweest.
Zag er goed uit allemaal,
Ook een nette kledinghoek.
 
@ Bikermouse

volgens mij hebben wij elkaar daar gesproken... toch ?

zoveel mensen gesproken en gezien...
wel gezellig, het is omdat het iets te ver weg is anders was ik vandaag weer gegaan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan