12 juni Assen

malle pietje

MF'er
2 dec 2002
109
0
Tolkamer
Nieuw topicje voor de KNMV-cup 12 juni in Assen.

Post hier alles wat je hierover kwijt wilt. Of je meedoet, komt kijken, niet mee kan doen, je er zin in hebt, je verslag na de race enz. enz.

Ik kom weer lekker kijken, klokken en met m'n handen in de zak staan. Dave, Iwan en Gert-jan doen het rijgedeelte.

Met de handen AAN de zak zitten .......dat zal je bedoelen. :) :) :)

Ik denk dat ik er ook bij ben..... beetje knippen en plakken :9

Moet dan maar '( ,Iris mailen?

Nee niet Iris, bellen naar Apeldoorn, Heidy geloof ik.

Ik dacht dat altijd de vrijdag ervoor de toppers er trainden,is dus uitzondering :?
Ligt eraan wie topper is :? Vrijdag 11/6 is er een Kawa dag georganiseerd door de Belgische importeur. Als die dag niet volgeboekt is, laten ze je er misschien wel tussen, ook zonder groen monster. Het is wel een CRT-dag, dus geen vrij rijden maar achter de voorrijder aan, de eerste aantal sessies......

Laatst bewerkt:
Jawel, ik ben er ook bij.
De R1 is dan weer klaar na de highsider op Zandvoort, ik hoop dat ik dat ook ben :?
Is weer 5 weken geleden als ik dan rij :( ik heb er in ieder geval zin an! :]

full

Als alles goed gaat ben ik er ook. Maar, alleen als mijn l.pols en l.schouder niet meer zeer doet. In eemshaven wil toen ook niet lukken met racen, dus ik ben eerder gestopt. :(

Als alles goed gaat ben ik er ook. Maar, alleen als mijn l.pols en l.schouder niet meer zeer doet. In eemshaven wil toen ook niet lukken met racen, dus ik ben eerder gestopt. :(
ey wat heb je gedaan "zwaartekracht getest "? :X
Enne ik ben er ook weer,eens kijken hoeveel ik er nu weer voor me uit moet jagen
@ pork weer een boxie delen met een man of vijf *D ?zonder een horde bandenvoelende fans dan ?? B|

je gaat toch niet weer met 3,5uur slaap proberen te racen??neem die sleurhut toch mee ,je nieuwe bussie trekt dat toch wel?? O-)
Nee uh daar hebbie gelijk in,ik moet mijn plaatsje vasthouden! ;)
Dan kom ik wel eerder en slaap in de bus,deze is breder!
Dus vóór 10en?
Boeltje moet wel in een box.

Ik ben er donderdag al,dus ik denk dat ik de box moet halen O-)
BTW er is nog plaats tussen de Belgische Kwakkies op de 11e.......
Ik denk dat ik maar eens goed ga slapen van te voren,is me slecht bevallen die laatste keer op Assen.
Zeker nu ik verrassend 8e sta,wil ik dat graag vasthouden.
jaja de chagrijnen collega's lezen mee,zeggen niks,maar pikken wél de foto's voor hun site's.

Terug
Bovenaan Onderaan