projeckt gixxer 750 r uit 86

riccardo01

MF'er
13 aug 2005
61
0
siegerswoude
hoi allemaal nog even de beste wensen van mijn kant natuurlijk.
ik maar eens goed begonnen en heb een leuk projeckt gevonden voor het ombouwen naar een streetfighter te bouwen.

ik heb een aantal bassis wensen die ik in bervuling wil laten gaan.

zo zou ik er graag een up site dowm voorvork in willen dat staat al vast natuurlijk maar welke voorvork kan er zonder enige aanpassingen in?

de achterbrug mag het liefst mono worden , anders wordt het een brug met een (beugel aan de onderkant) welke passen er in

tja verdere aanpassingen die ik wil doen is het kontje dat zal er een gaan worden van een MV 4 , daarbij zal het subframe moeten worden aangepast, wie heeft over deze dingen ervaring en tips voor montage en in en uitbouw , alle info is dan ook welkom.

o ja hier even de foto van de soes zo als hij nu nog is.

Bijlage: foto 2.JPG
 
full
 
geen...

maar ik denk dat een vork van een gsx-r van latere types het meest in de buurt moet komen... suc6
USD-vork van een '90/'91 GSX-R 750 gaat er in ieder geval zonder aanpassing in. Van een 1100 ook, maar die is langer.
 
nou kijk aan das nieuws waar ik in ieder geval al wat mee kan , dus de upside down van een 91 past zonder enige aanpassing das mooi, en wat betreft de motor haar zelf het is een 750.
 
nu de achterkant nog en we zijn al weer een eind opweg

Ik zal trouwens eens kijken bij de oldschool site ron bedankt daarvoor , ik hop de streetfighterproject dit aankomend jaar klaar tehebben , mits het financieel ook past natuurlij, o ja ik ben natuurlijk geen beginnend motor rijder ik bezit ook nog een GSXR1100RW , vandaar dat dit mij wel uitdagend leek omdat je het nieuwere type frame al zoveel ziet , wou ik iets gaan doen met het oudere type, de basis is goed tot zeer goed te noemen het frame en motor zijn in goede staat het kuipwerk had ik er af gelaten dat was niets meer.

Ik ga dan ook jullie wel op de hoogte houden van de aanpassingen die gaan komen , en ja de KLEUR , ja dat wordt natuurlijk wat apparts en dat staat al vast die wordt gespoten bij MOTOPAINTS in ASSEN.

Maar eerst alles afbouwen dan de lak erop *D
 
Zelfs een 1100 blok past er zo in,wel effe de karterpan en het kleppendeksel eraf halen om ruimte te winnen bij montage.Dus niet te veel geld uitgeven aan tuning voor dat 750 blok.Met 1100 blokken gooien ze je dood.Ik heb dat ooit gedaan met een 750 van'85 en een blok van '92.Viel erg goeg mee,had toen met dinojetkitje 132 achterwiel pk's.
 
:} hebben ze supermooi gespoten Jos..

gr Ron.


Thanks Ron, Eric vondt hem ook wel geslaagd.

Moet wel zeggen dat Motopaint een leuk bedrijf is met een zeer gedreven en enthousiaste eigenaar die zeer creatief is en de ontwerpen eigenlij zo uit de losse hand tekent

Heb je trouwens al wat van Steven gehoord over jouw spuitwerk :P

Groet Jos
 
ik heb wel gehoord dat hij er weinig tijd heeft. meer nog niet.

Gr. Steven

Klopt Steven

Was vanmorgen nog bij hem met Eric en hij heeft het nu erg druk met beurzen
En wat schadegevallen (Vmax Is van een showtafel af geflikkerd) die over 2 weken ook nog op een beurs moet staan.

En hij spuit op dit moment nog een GSXR voor J&J fighters ook voor een beurs
dus te weinig tijd

Groet Jos
 
ok steven en jos , inderdaad ze maken (zonder echt reclame temaken hoor) mooie creaties daar bij moto paint, en volgens mij was jij dat steven kan er in de orginele achterbrug en 6 j velg in ( welk merk zou daar in kunnen denk je ) en de voor velg zou eigenlijk wel even gelijk moeten blijven , wat uiterlijke verschillen aangaat.
 
nou kijk eens aan als dat ook helemaal compleet is en in mijn omgeving is ook wel zo handig , heb ik zekers wel interesse.

gixxerron je kan mij altijd even mailen hoe dat zit met eventuele prijs erbij natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan