Set zxr 400 clip-ons - 50 mm

Pferd

MF veteraan
11 jun 2004
1.089
0
Zwolle
Te koop aangeboden: Eén setje clip-ons met een inwendige diameter van 50 mm. Diameter van de handvaten is 22 mm. Ze zijn in goede staat en van massief aluminium. De clip-ons komen van een zxr 400 af.

Vraagprijs is 75,- euro of doe een goed bod.

Vragen zijn natuurlijk te stellen in dit topic of via de mail.

full
 
Geen streetfighters die voorzien moeten worden van mooie clip-ons?

Prijs iets naar beneden dan. 65,- euro voor de eerste die reageert!! O-)
 
Een ander maal een schopje opwaarts.

Mensen bied, probeer, leef u uit! :+
 
Ok omdat dit de 100ste keer van bekeken is: 50,- euro! dan mag je ze hebben!

Mensen lager gaat ie niet, dan gaan ze er volgend jaar wel weer een keer op. Tenzij je met zó'n goede aanbieding komt over de mail.. ;)
 
Eehm nee. Kroonplaatbouten van de poten losdraaien boven en onder. Poten iets laten zakken, clip-ons eruit en nieuwe erop en t zwikkie weer aandraaien. De voorband hoeft er niet eens uit. Elektra omzetten en klaar. Met beleid sleutelen, maar dat moet toch altijd al. ;)
 
Nee, alleen een set. Per stuk is lastig te verkopen zie je.. Je kan het zelf proberen de linker kwijt te raken!
 
Dat is goed. Dan hoor ik t hier van t weekend wel. t Zou mooi zijn, dan kan ik ook weer wat verder sleutelen! :]
 
Of wil iemand Maarten_zxr tegemoet komen en de linker afnemen?? Dan maken we er een schone prijs van!! :+
 
Ok omdat dit de 100ste keer van bekeken is: 50,- euro! dan mag je ze hebben!

Mensen lager gaat ie niet, dan gaan ze er volgend jaar wel weer een keer op. Tenzij je met zó'n goede aanbieding komt over de mail.. ;)

50euro is ook een normale prijs voor een goede set clipons hoor!
 
Ja dat dacht ik ook, maar t wil niet zo vlotten op t moment.
t Kan natuurlijk zijn dat niemand ze nodig is.. maar met ruim 600 mensen online.. zou daar niet één tussen zitten die bereid is zichzelf en mij gelukkig te maken?? O-)
 
Mm.. daarmee ben ik ook al met m in onderhandeling, dit is niet zo netjes.. verkopen in een ander verkooptopic. :(
 
Thanks voor dit schopje opwaarts en de rest! ;)

Mensen twee clip-ons voor een nette prijs!! Wie-o-wie! :)
Opsturen kan, ophalen ook.. brengen.. eehm t ligt eraan.. :P
 
*O* Gimmie a C
*O* Gimmie a l
*O* Gimmie a i
*O* Gimmie a p
*O* Gimmie a o
*O* Gimmie a n

Gimmie CLIP-ON

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Mensen help me er vanaf!!!! :+

(Ps.. ik vind wel dat mijn eigen posts de mooiste zijn.. aspecially this one :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan