Mega meeting vanuit Achterhoek/Arnhem 2006

Roy "R" komt op:

  • Zijn Aprilia RS 125.

    Stemmen: 9 64,3%
  • Zijn "normale" wegmotor op dat moment.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zijn circuitracer omdat ie Ghostrider na wil doen.

    Stemmen: 5 35,7%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.565
36.067
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Jaja mensen tis weer zover! De mega meeting van 2006.

Heb ff lui gedaan en gewoon gecopy-pasted wat ik vorig jaar zei:

We worden rond 11.00 in Veenendaal verwacht dus om ongeveer 9.15 verzamelen in Doetinchem bij de MacDonalds. Om een uur of 9.30 gaan we via Arnhem (Esso Velperbroek) door naar Veenendaal. (dus rond 10.00 zijn we wel in Velp) Als er iemand is die wel een leuke weg weet laat maar horen. Anders moet ik er eerst 1 zoeken. En daar ben ik eigenlijk te lui voor... (En heb ik waarschijnlijk toch geen tijd voor.)

Als je mee wil rijden met ons geef dan even door of er nog meer mensen met je mee rijden. Meld jezelf even aan in het algemene topic: Mega Meeting 7 mei 2006

En het kan ff duren voordat ik je op de lijst zet. Zoveel ben ik niet thuis maar ik het komt goed.

De mac in Doetinchem zit thv het bordje A18 op onderstaande kaart de Esso bij Arnhem zit direkt aan het Velperbroekcircuit.

full



Wie rijden er mee vanaf Doetinchem:

Roy "R" (-- Wannabe -- als duo en pa)
gnoe
Tokiko ovb
speed demon
motormeisje1982
Dionio
Niek_xtz750
Racekip #1 ovb
Miramini
active666
Puske (ovb met zwager)
Jc Ivo
RRT_jos
Kars (met pa)

Wie rijden er mee vanaf Arnhem:

Ilian
Ivan ovb
CatchDude
TimmyNator
SL1000
Bizz
B.B.I.L.
Weirda
walm
spirit
Zooropa ovb
Mickey1313
MTnuléén
littledevel
Rookie
Skrievertie
Zagetta
Mickey1313
Theaterbeest
Maxx750
Jazper
Bandit Dubby
maarten_zxr (ovb)
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ik ff omrij, vanuit ede naar arnhem en dan met de groep mee naar venedaal, is denk ik veel leuker, hoop jullie voor die tijd ontmoet te hebben

tot dan in ieder geval :W
 
Jaja mensen tis weer zover! De mega meeting van 2006.

Heb ff lui gedaan en gewoon gecopy-pasted wat ik vorig jaar zei:

We worden rond 11.00 in Veenendaal verwacht dus om ongeveer 9.15 verzamelen in Doetinchem bij de MacDonalds. Om een uur of 9.30 gaan we via Arnhem (Esso Velperbroek) door naar Veenendaal. (dus rond 10.00 zijn we wel in Velp) Als er iemand is die wel een leuke weg weet laat maar horen. Anders moet ik er eerst 1 zoeken. En daar ben ik eigenlijk te lui voor... (En heb ik waarschijnlijk toch geen tijd voor.)

Als je mee wil rijden met ons geef dan even door of er nog meer mensen met je mee rijden. Meld jezelf even aan in het algemene topic: Mega Meeting 7 mei 2006

En het kan ff duren voordat ik je op de lijst zet. Zoveel ben ik niet thuis maar ik het komt goed.

De mac in Doetinchem zit thv het bordje A18 op onderstaande kaart de Esso bij Arnhem zit direkt aan het Velperbroekcircuit.

(Afbeelding)


Wie rijden er mee vanaf Doetinchem:

Roy "R" (vriendin en pa)



Wie rijden er mee vanaf Arnhem:

-
jammer dat je dit topic al geopend hebt,want SP1KE en ik hadden een ander ideetje,waar we je nog over wouden bellen
 
Yep I'm in! :]

Wat had jij dan voor spannend idee Vodkat? Of was dat alleen voor Roy..
 
Yep I'm in! :]

Wat had jij dan voor spannend idee Vodkat? Of was dat alleen voor Roy..
eh ja eigenlijk wel,nou ja,ook voor een paar bekenden van mij,uit het gooi.
maar dat idee staat eigenlijk nog in de kinderschoenen :)

greetz SP1KE
 
Is misschien de shell langs de A12 geen betere verzamel plek?

Vooral als er toevallig mensen uit apeldoorn aan zouden willen sluiten, rijden ze er zo langs ik zelf zou er ook heen gaan dan..

greetz
 
2 Vodkat en SP1ke: Ik zal ff kijken wat jullie in gedachten hebben maar ik regel dit verder gewoon en doe dan misschien met jullie mee. Ik voeg de rest in de lijst toe als ik thuis ben, Duitse keybord die niet goed ingesteld is |(

Groeten uit Hamburg :W
 
T valt dit jaar samen met n andere race waar ik wel heen wil, dus zet mij maar zo lang op "misschien" ....... :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan