Suzuki GSX-R 1000 (K5/6) DEEL2

spyro

MF veteraan
9 aug 2003
1.919
0
Start deel 2 (hier oude deel 1 Suzuki GSX-R 1000 '05 )


full


8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
:X begin (buiten het dementeren) nu ook mijn zicht te verliezen O-) (doof ben ik al)
 
}) Dirk doet het niet voor minder ;)
Ben benieuwd wat je winterprojectje uiteindelijk brengt :}

Ben zelf ook wel nieuwsgierig. Krukas is ondertussen weg en hopelijk binnen weekje of 2 terug.
Ondertussen stilaan nog wat andere dingen aan het bestellen.
Soms vraag ik mij af waar ik in hemelsnaam nu weer aan ben begonnen
:9
En toch beweren ze dat het verstand met de jaren komt _O-
 
:9
En toch beweren ze dat het verstand met de jaren komt _O-
[/quote]
Je moet er niets van geloven............................I know O-)
 
Ik heb geen beschermers gemonteerd op mijn RR. Ik ben vorig jaar de bak in gegaan.
Deze winter het frame er uit. Zandstralen en polijsten en weer als nieuw. *O*
 
Sinds kort heb ik ook een K5.
Hij staat nu bij de dealer voor het alarm maar tijdens de proefrit die ik in december maakte meen ik me te herinneren dat de motortemperatuur ca. 90 graden werd. (mijn oude 98'er R1 werd dan slechts 75 graden).
Dus: wat is de bedrijfstemperatuur van de 1000-k5?


Oh ja fotootje



full
 
Sinds kort heb ik ook een K5.
Hij staat nu bij de dealer voor het alarm maar tijdens de proefrit die ik in december maakte meen ik me te herinneren dat de motortemperatuur ca. 90 graden werd. (mijn oude 98'er R1 werd dan slechts 75 graden).
Dus: wat is de bedrijfstemperatuur van de 1000-k5?


Oh ja fotootje



(Afbeelding)

Vreemd maar laten we zeggen dat 90gr nog niet ben tegengekomen. En zeker niet bij dergelijke temperaturen :N

Zat eerder ergens rond de 78-80 men ik mij te herinneren ...
 
De temp. van mijn motor staat nu al een tijdje op een constante 10 gr. C. '( '( (maw. hij staat al een tijdje in m'n garage te wachten...... oh, was het maar weer lente!! :Y *D :Y )

Groeten,
Cees
 
Sinds kort heb ik ook een K5.
Hij staat nu bij de dealer voor het alarm maar tijdens de proefrit die ik in december maakte meen ik me te herinneren dat de motortemperatuur ca. 90 graden werd. (mijn oude 98'er R1 werd dan slechts 75 graden).
Dus: wat is de bedrijfstemperatuur van de 1000-k5?


Oh ja fotootje



(Afbeelding)
8-) 8-) :W
 
weet er mog iemand een zaak in nederland waar je moie rem-koppelingshendels kan kopen? ik hoort het wel. 8-)
 
Sinds kort heb ik ook een K5.
Hij staat nu bij de dealer voor het alarm maar tijdens de proefrit die ik in december maakte meen ik me te herinneren dat de motortemperatuur ca. 90 graden werd. (mijn oude 98'er R1 werd dan slechts 75 graden).
Dus: wat is de bedrijfstemperatuur van de 1000-k5?


Oh ja fotootje



(Afbeelding)


Wooooooot, JIJ als R1 man op de soes :P

Feli man *D *D :P
 
Sinds kort heb ik ook een K5.
Hij staat nu bij de dealer voor het alarm maar tijdens de proefrit die ik in december maakte meen ik me te herinneren dat de motortemperatuur ca. 90 graden werd. (mijn oude 98'er R1 werd dan slechts 75 graden).
Dus: wat is de bedrijfstemperatuur van de 1000-k5?


Oh ja fotootje



(Afbeelding)

Nou nou toe maar :} gefeliciteerd Marcel ziet er heeeeeel mooi uit.
tot scheuten ;)

ps denk dat ik me motor nog een tijdje ga houden
 
Hier is het rustig, we zijn druk bezig voor het seizoen 2006 de racer aan het prepareren.........binnenkort piccies })

http://www.racingforoscar.nl/racingforoscar/RFO.htm 8-)

Ik zie dat je in goed gezelschap zit luc ;) Hoop je dit jaar nog eens tegen te komen ;)
Ik hou het qua ambities soberder. Vooral de boel heel houden en eens kijken of ik mijzelf snel genoeg acht om eesn in de competities te gaan deelnemen.

Mijn project moet klaar zijn in maart ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan