Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgapie

MF veteraan
29 aug 2002
2.344
1
Nijmegen
Ik was eens benieuwd wie er allemaal rijdt in de buurt van Nijmegen.
Simpele vraag toch?
En heb nog niet goed gelet op de stickers..
 
ik kom ook regelmatig door nijmegen gereden. (heb ook geen mf sticker)

maar ik denk dat je me pas weer tegen de lente in nijmegen ziet.
 
Ik ben ook regelmatig in Nijmegen te vinden.
En dan heb ik het over de periode april t/m september.

Rotonde bij meubelboulevard
Waalbanddijk
Kade
Berg en Dal

Komend voorjaar een keertje afspreken met een groep aan de waalkade.
OK!!!!!!!!!!!!!
 
zoiets?

Is de route die ik graag rijdt... ben je wel een middag zoet mee maar als er weinig verkeer is (zoals altijd) kun je je daar lekker vermaken.
Een groot stuk ervan is in de buurt van Nijmegen heheheh...

Ik woonde tot een paar weken geleden in zaltbommel, dan was het meestal zaltbommel-pannerden en weer terug of de andere kant op...
Misschien ben ik al eens iemand van jullie tegen gekomen? Ik rijdt op een zwart/zilvere mille uit 99, dito spidi-pak en Barros-replica.... ken haast niet missen... dat zeg ik! ... ken niet :)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/7723/e0ff445e989a196bd9315d2d325ba3f2 (rondje-rivieren.jpg)​
 
Hey malfunction,woon jij toevallig niet daar
bij het bastinone hotel of hoe dat ding ook heet?
Ik ben daar wel een paar keer een gele kawa tegen gekomen en
zoveel van die gele zie je toch niet rijden.
 
zoiets?

Is de route die ik graag rijdt... ben je wel een middag zoet mee maar als er weinig verkeer is (zoals altijd) kun je je daar lekker vermaken.
Een groot stuk ervan is in de buurt van Nijmegen heheheh...

Ik woonde tot een paar weken geleden in zaltbommel, dan was het meestal zaltbommel-pannerden en weer terug of de andere kant op...
Misschien ben ik al eens iemand van jullie tegen gekomen? Ik rijdt op een zwart/zilvere mille uit 99, dito spidi-pak en Barros-replica.... ken haast niet missen... dat zeg ik! ... ken niet :)

Ongeveer 2 weken geleden vanuit Nijmegen richting Wijchen/Den Bosch gereden? Voorbij de Texaco naar de rotonde met de blokken?Zat ook een Mille volgens mij achter mij, naast me.Op de rotonde hebben we nog effe zo'n politie bmwtje voorbij gekacheld...Ik moest bij Wijchen er weer af en die Mille richting Den Bosch.....
 
Hey malfunction,woon jij toevallig niet daar
bij het bastinone hotel of hoe dat ding ook heet?
Ik ben daar wel een paar keer een gele kawa tegen gekomen en
zoveel van die gele zie je toch niet rijden.

Nee, idd zoveel rijden er niet van rond :9~ , en ik ben het ook die jij gezien hebt want ik woon idd bij, (lees naast, niet in :+ ) het bastion hotel.
Ik zal er eens op letten of ik je zie!
 
soms, heel stiekum... kom eigenlijk uit Arnhem, en dat is dan echt een hele overwinning als je die brug over moet... ;)
 
Als het mooi weer is ga ik ook weer over de dijk knallen tussen NijmegenOchten!

Die heb ik VAAK gereden....heb er weer zin in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan