Uitlaattape? Waaro,wie?

PLR

MF Brikmachinist
23 jan 2003
10.892
3.987
Twente
Jongs (en meiskes uiteraard ;) ),ik zit met een vraag:

wie weet waar ik van dat uitlaatband kan krijgen die je ook in de racerij en soms op H-D's ziet?
Is om mijn project-fiets wat op te leuken.
Ik zoek dus geen tape,maar dat katoenen/gewoven spul (liefst in't swardt).
Wie?

Bij de weg: de projectfiets zittin de verf,dus het opbouwen kan beginnen.
Foto's volgen ;)
 
Ik wil ook...

Beetje zoeken op:

www.motorcyclestorehouse.nl

en ik heb deze twee gevonden:

Part No:
519861       EXHAUST INSULATING WRAP. BROWN. 50FOOT       € 56.80
519862       EXHAUST INSULATING WRAP, BLACK. 50 FOOT       € 60.56

50 foot is net boven de 16 meter.....lijkt mij veel.
 
Is in de sectie "choppers" ook al verschillende keren naar voren gekomen. Je moet best wel wat van dat spul hebben om alles te bedekken met voldoende overlap schijnt ... dus die 16m zal ook niet voor niks zijn.

Ook "gehoord" bij de chopperjongens ... glasvezeltape van de gamma :?
 
bij de gamma.

glasvezelband 3 euri voor 20 meter. :D tis er niet voor bedoeld maar komt opt zelfde neer. kheb et op me 450 ziet er goed uit, na de enorme rook ontwikkeling kleurt het mooi caramel. zit er nu halfjaar op ziet er nog goed uit. :+
 
Ook "gehoord" bij de chopperjongens ... glasvezeltape van de gamma :?
Zit net een motor-programma te kijken op Discovery, en die mensen spraken over over glasvezeltape.

Misschien een tip naar de TS toe: In hetzelfde programma werd ook gesproken dat je de tape eerst moet weken voordat je het aanbrengt.
 
hoeveel denk je ongeveer nodig te hebben, heb hier nog een halve rol(letje) liggen doe er niets mee, kost dus pak hem beet... een behoorlijke postzegel voor de verzendkosten
 
Doe me efkes een PM (profiel),dan komen we er wel uit ;)
 
Gekocht bij Twin service in Enschede (aan de Josinkstraat).

IronDead01.jpg
 
Zit net een motor-programma te kijken op Discovery, en die mensen spraken over over glasvezeltape.

Misschien een tip naar de TS toe: In hetzelfde programma werd ook gesproken dat je de tape eerst moet weken voordat je het aanbrengt.
Volgens mij weekte ze het omdat er koolstof doorheen zat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan